Στα πολύ θετικά στοιχεία που έρχονται συνεχώς από διεθνείς και ευρωπαϊκούς οργανισμούς και καταδεικνύουν τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση και ισχύ του brand «Ελλάδα» αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξή του στον ΑΝΤ1.

Όπως είπε ο κ. Κικίλιας, σύμφωνα με έρευνα της World Travel Market, στην πρώτη δεκάδα των κορυφαίων τουριστικών προορισμών της Ευρώπης που καταγράφουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε σύγκριση με το 2019, οι 6 είναι στην Ελλάδα, με τη Μύκονο και τη Ρόδο να καταγράφουν αύξηση κατά 29%, τα Χανιά 26%, το Ηράκλειο 23%, τη Σαντορίνη 20% και τη Θεσσαλονίκη- Χαλκιδική 19%, ενώ πολύ ψηλά είναι και η Αθήνα στον αστικό τουρισμό (3η θέση).

Διαβάστε επίσης: Τουρισμός: Άκρως εντυπωσιακή η πορεία του Ιουνίου στο Νότιο Αιγαίο

Τοp προορισμός για την Ημέρα της Ανεξαρτησίας

Επιπλέον, στις ΗΠΑ η Ελλάδα παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση (+22%) από όλους τους προορισμούς εξωτερικού για την αργία της Ημέρας της Ανεξαρτησίας.

Εξίσου σημαντικό, όμως, είναι ότι προορισμοί της Ελλάδας που δεν διαθέτουν ισχυρό brand, φέτος «φωτίστηκαν» με αποτέλεσμα όχι μόνο να καταγράφουν υψηλές πληρότητες αλλά οι κρατήσεις να φτάνουν μέχρι και τα τέλη του έτους.

«Η Θάσος είναι γεμάτη, βάλαμε στον τουριστικό χάρτη την Καστοριά που θα πάω αύριο. Η Ήπειρος- η οποία ήταν η πιο φτωχή Περιφέρεια στην Ευρώπη πριν από μερικά χρόνια- έγινε προορισμός, με τα Ιωάννινα, το Μέτσοβο, την Αρίστη, το Πάπιγκο να έχουν ταξιδιώτες το χειμώνα, τα Σαββατοκύριακα και το καλοκαίρι. Αυτούς τους εναλλακτικούς προορισμούς τους στηρίζουμε. Η Αίγινα έχει 92% πληρότητα και στην Πελοπόννησο η τουριστική σεζόν, απ’ ό,τι φαίνεται, θα πάει μέχρι το Νοέμβρη. Οι γερμανικές Condor και η InterΤouristic, όπως και οι tour operators της Γαλλίας ζητούν πακέτα για Οκτώβρη, Νοέμβρη και Δεκέμβρη και κάνω και μία δήλωση: Η τουριστική σεζόν φέτος θα τελειώσει το Δεκέμβρη» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Τουρισμού.

«Τουρισμός για όλους»

Όσον αφορά το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού «Τουρισμός για όλους» το οποίο απευθύνεται σε 200.000 δικαιούχους, ο κ. Κικίλιας ανακοίνωσε ότι η πλατφόρμα θα ανοίξει στο τέλος της εβδομάδας, εξηγώντας ότι η διαδικασία θα είναι πολύ απλή και με την άυλη ψηφιακή κάρτα, οι πιο αδύναμοι οικονομικά πολίτες θα μπορούν να απολαύσουν τις διακοπές με τις οικογένειες τους σε πανέμορφους προορισμούς της χώρας.

«Έχουμε τόσα πανέμορφα νησιά που δεν έχουν ισχυρό brand, η βόρεια Ελλάδα με τόσες ομορφιές, η Πελοπόννησος, η Ήπειρος, η Στερεά Ελλάδα. Οπουδήποτε στην Ελλάδα μπορεί να βρει κανείς μέρη να κάνει μαγικές διακοπές για όλα τα πορτοφόλια, για όλα τα βαλάντια. Σας αναφέρω μία προσωπική εμπειρία: Η Κάρπαθος και η Κάσος είναι μεταξύ της Ρόδου και της Κρήτης στο νοτιοανατολικό Αιγαίο. Έχει 110 παραλίες, ένα μαγικό νησί. Έχει πολύ φθηνά καταλύματα και πολύ φθηνά υγειονομικά καταστήματα. Έχει πάρα πολλές επιλογές η τόσο όμορφη χώρα μας» τόνισε ο κ. Κικίλιας.

Τέλος, ο Υπουργός Τουρισμού δήλωσε ότι ο λαός της Τουρκίας δεν επηρεάζεται από τη ρητορική της ηγεσίας της χώρας του και αυτό αποδεικνύεται από το πλήθος ταξιδιωτών που επισκέπτονται τα ελληνικά νησιά. Όπως είπε, πολλά νησιά του ανατολικού Αιγαίου, όπως η Λέσβος, η Χίος, η Κως, η Σύμη, η Χάλκη και η Ρόδος είναι γεμάτα από ταξιδιώτες από την Τουρκία, ειδικά μετά το άνοιγμα των δρομολογίων με ημερόπλοια που συνδέουν το νοτιοανατολικό Αιγαίο με τα μικρασιατικά παράλια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott