
«Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι αυτή που κάνει τα μεγάλα βήματα προόδου», τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, σε κομματική εκδήλωση της Νέας Δημοκρατίας Α’ Θεσσαλονίκης, στο αμφιθέατρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος/Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, στη Θεσσαλονίκη.
«Είναι αυτή η κυβέρνηση που βάζει τις βάσεις για να επιστρέψει η εμπιστοσύνη των πολιτών στη πολιτική και τους πολιτικούς, υλοποιώντας τα μεγάλα έργα που εξήγγειλε, παραδίδοντας στον κόσμο έργα ουσίας και νέας πνοής» είπε ο κ. Καραγιάννης.
Οι δυσκολίες
Ο υφυπουργός αναφέρθηκε στην τριετία διακυβέρνησης της χώρας από τη σημερινή κυβέρνηση και όσα είχε να αντιμετωπίσει από την ανάληψη των καθηκόντων της, την οικονομική κρίση, την πανδημία, το μεταναστευτικό και, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, την ακρίβεια και την ενεργειακή κρίση και συνέχισε: «Η χώρα μας, όχι μόνο στάθηκε όρθια, αλλά κατάφερε να πρωταγωνιστήσει σε όλα τα επίπεδα. Δεν είμαστε πλέον το μαύρο πρόβατο της Ευρώπης. Στεκόμαστε στα πόδια της και χαράζουμε το μέλλον με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση. Δεν μιλάμε πλέον για χαμένες γενιές, όπως μιλούσε ο κύριος Τσίπρας. Δεν μιλάμε για τα παιδιά μας που φεύγουν, αλλά για αυτούς που γυρνούν πίσω, που επαναπατρίζονται, που μας φέρνουν τεχνογνωσία».
«Έχουμε ήδη δημοπρατήσει πάνω από τα οκτώ δισεκατομμύρια έργα. Μέχρι το τέλος της τετραετίας θα είμαστε απόλυτα συνεπείς» είπε ο κ. Καραγιάννης και επεσήμανε: «Για να καταλάβετε τα μεγέθη, τα έργα των Ολυμπιακών Αγώνων κόστισαν περί τα 4 δισ. ευρώ και τόσα είναι μόνο τα δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα που κάνουμε στη Βόρεια Ελλάδα, το Θεσσαλονίκη – Τοξότες και το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο. Είναι περίπου τρία δισ. ευρω. Καταλαβαίνετε για τι κοσμογονία μιλάμε για την περιοχή».
- Διαβάστε επίσης: Καραγιάννης: Τέλος του 2022 παραδίδονται οι δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες στον Γαλλικό ποταμό
Πολιτική αλλαγή
Ο κ. Καραγιάννης επεσήμανε ότι «ακόμα και τα όσα πολλά κάνει η σημερινή κυβέρνηση» μπορούν να σταματήσουν με μια πολιτική αλλαγή. «Όλα αυτά όμως μπορεί να κινδυνέψουν, να πέσουν στο κενό, αν επιστρέψει το παρελθόν. Οι μουσαμάδες, οι δήθεν ευαισθητοποιημένοι για το περιβάλλον, τις αρχαιότητες και για ο,τιδήποτε μπορεί να κρατήσει και την πόλη και τη χώρα, πίσω. Και δεν πρέπει να τους το επιτρέψουμε. Γιατί από αυτό τρέφονται. Από την ανακύκλωση της μιζέριας, τη μεμψιμοιρία, την οικονομική ανέχεια. ‘Αλλωστε τα άκρα έχουν την ίδια μήτρα. Τη καταστροφή, την αποτυχία. Παλεύουν διαρκώς για την ανατροπή, ξεχνώντας τους ανθρώπους και τις ζωές τους. Αυτό δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να το αφήσουμε να συμβεί. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε τι έγινε το 2015» ανέφερε ο κ. Καραγιάννης και συνέχισε:
«Όλη η κυβέρνηση και εγώ εργαζόμαστε καθημερινά για αυτό. Αλλά όταν έρθει η ώρα, Νεοδημοκράτισσες και Νεοδημοκράτες, να είστε όλοι σίγουροι. Και να είναι και όλοι όσοι μας ακούν από την άλλη πλευρά. Δυναμικά και μαζικά, θα στηρίξουμε το κόμμα, την κυβέρνηση μας, τον πρωθυπουργό μας Κυριάκο Μητσοτάκη, υλοποιώντας στη πράξη τα θέλω των Ελλήνων για σταθερότητα, περισσότερες και καλύτερες δουλειές, λιγότερους φόρους, εθνική υπερηφάνεια και προκοπή για όλους τους Έλληνες».
«Στο επίκεντρο η Θεσσαλονίκη»
Ο υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι ιδιαίτερα η Θεσσαλονίκη ήταν στο «επίκεντρο των προσπαθειών» της κυβέρνησης και του υπουργείου Υποδομών και αναφέρθηκε σε “δέκα σύν ένα” έργα, που είτε έγιναν, είτε βρίσκονται εντός χρονοδιαγραμμάτων, αλλά και σε διαγωνισμούς που θα «τρέξουν» το επόμενο διάστημα, όπως τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού και του 6ο προβλήτα, τις οδικές συνδέσεις Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και Δράμας – Αμφίπολης, την αναβάθμιση σιδηροδρομικών τμημάτων δικτύων στη Βόρειο Ελλάδα, σε αντιπλημμυρικά έργα, κάποια από τα οποία οδεύουν προς συμβασιοποίηση, όπως σε Λαχαναγορά, Καλαμαριά, η σε δημοπράτηση όπως στο Ωραιόκαστρο, κ.α.
Αναφέρθηκε, επίσης σε δύο «εμβληματικά έργα» για την Θεσσαλονίκη, στην κατασκευή του μετρό, η οποία «ξέμπλεξε και προχωρά με ταχείς ρυθμούς για να ολοκληρωθεί στα τέλη του επόμενου έτους», καθώς και στην επικείμενη έναρξη κατασκευής του Flyover , τα οποία, όπως είπε, «θα προσδώσουν νέες δυνατότητες στο συγκοινωνιακό σύστημα της πόλης». “Στα τέλη του 2023 η πόλη θα έχει μέτρο τόνισε ο κ. Καραγιάννης.
- Διαβάστε επίσης: OT FORUM 2 – Καραγιάννης: Σε τρία χρόνια λύσαμε παθογένειες ετών
Τέλος, για τον ΟΑΣΘ, ανέφερε ότι από 235 λεωφορεία που κυκλοφορούσαν όταν ανέλαβε η σημερινή κυβέρνηση, σήμερα κυκλοφορούν 460.
Για τη Βόρεια Ελλάδα
«Μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια χρόνια καταφέραμε από τα ευχολόγια, τα σχέδια επί χάρτου και τους μουσαμάδες, να έχουμε μελέτες, διαγωνισμούς, αναδόχους και εργοτάξια. Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα για τη Θεσσαλονίκη. Ζητήσαμε δεσμευτικές προσφορές και το φθινόπωρο θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο για το μεγάλο πρόγραμμα κατασκευής 17 σχολικών μονάδων προϋπολογισμού 129 εκ. ευρώ. Μια μεγάλη επένδυση κυρίως για τη δυτική Θεσσαλονίκη, που την είχε μεγάλη ανάγκη».
Ο υφυπουργός επεσήμανε, επίσης, ότι ο διαγωνισμός των νέων δικαστικών μεγάρων Σερρών, Έδεσσας και Κιλκίς και η ανακατασκευή του δικαστικού μεγάρου Θεσσαλονίκης, με συνολικό προϋπολογισμό 120 εκ. ευρώ, θα μπει εντός μήνα στη Β’ φάση του διαγωνισμού».
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν κομματικά στελέχη, υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου, δήμαρχοι του πολεοδομικού συγκροτήματος, κ.α.


Latest News

Οργιάζουν τα σενάρια για την τύχη του Ζελένσκι
Εν μέσω ασφυκτικής πίεσης βρίσκεται ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι που καλείται να λάβει κρίσιμες αποφάσεις για τη χώρα του.

ΒΗΜΑ της Κυριακής: Έρχεται στις 27 Απριλίου με συναρπαστικές προσφορές
Το ΒΗΜΑ κυκλοφορεί την Κυριακή 27 Απριλίου μαζί με το ΒΗΜΑ στην Ιστορία «1939-1945 Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος», το περιοδικό Vita, τη μαθητική εφημερίδα της Νάξου και φυσικά, το ΒΗΜΑGAZINO

Το ReArm της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας – Το παρασκήνιο της σύσκεψης στο Μαξίμου
Οι εκπρόσωποι της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας που συμμετείχαν στη σύσκεψη στο Μαξίμου και οι στόχοι που τέθηκαν

Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο – Ποια «δημοφιλή» πιστοποιητικά καταργούνται
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Μητσοτάκης: Συνάντηση με εκπροσώπους εταιρειών της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας
Συζητήθηκαν οι δυνατότητες συνεργειών και οι προοπτικές συμμετοχής των ελληνικών εταιρειών αμυντικής τεχνολογίας σε εγχώρια και ευρωπαϊκά αμυντικά προγράμματα

Συναντήσεις Τζιτζικώστα με Airbus και Boeing
Αντικείμενο των συναντήσεων ήταν η νέα πολιτική της ΕΕ για τις αερομεταφορές και τη νέα Στρατηγική για τις Αερομεταφορές

Παράταση μέχρι 15 Ιουνίου για τα ακαθάριστα οικόπεδα - Πώς θα κάνετε τη δήλωση
Την παράταση ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος τόνισε ότι ο καθαρισμός των οικοπέδων προστάτεψε πέρυσι περιουσίες και βοήθησε την Πυροσβεστική.

Πρέπει να ανησυχεί η Ελλάδα μετά τον σεισμό στην Κωνσταντινούπολη; - Τι απαντούν σεισμολόγοι
Ο σεισμός στην Κωνσταντινούπολη προκάλεσε πανικό, ενώ ξύπνησε άσχημες αναμνήσεις – Σεισμολόγοι απαντούν για το εάν θα επηρεαστεί η Ελλάδα

Τραμπ: Νομίζω έχουμε συμφωνία με τη Ρωσία – Πρέπει να καταλήξουμε σε συμφωνία με τον Ζελένσκι
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε το βράδυ χθες Τετάρτη (τοπική ώρα) στον Λευκό Οίκο πως θεωρεί ότι έχει κλείσει «συμφωνία με τη Ρωσία»

Απλώνοντας μέχρι εκεί που αντέχει η τσέπη
Η μεγάλη υπόθεση ωστόσο για τη χώρα, το σημαντικό εάν πηγαίνουμε στη σωστή ή τη λάθος κατεύθυνση είναι ξανά το παλιό αυτό που παρακολουθούσαμε στα «μαύρα» χρόνια