Καραγιάννης: Τέλος του 2022 παραδίδονται οι δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες στον Γαλλικό ποταμό

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισκέφθηκε δύο σημαντικά έργα σιδηροδρομικού δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα

Καραγιάννης: Τέλος του 2022 παραδίδονται οι δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες στον Γαλλικό ποταμό

Στο τέλος του 2022 θα παραδοθούν οι δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες στον Γαλλικό ποταμό. Αυτό ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, κατά την επίσκεψή του στα έργα κατασκευής των γεφυρών στην κοίτη του Γαλλικού ποταμού οι οποίες θα αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα.

Όπως είπε ο αρμόδιος υφυπουργός, «μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι στο τέλος του 2022 θα έχουμε δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες, στην άνοδο και στην κάθοδο, στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Φλώρινας. Αντικαθιστούμε, έτσι, τις δύο υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες και μεγιστοποιούμε την ασφάλεια των μεταφορών».

Διαβάστε επίσης: ΕΡΓΟΣΕ: Αντίστροφη μέτρηση για τη β’ φάση των 6 διαγωνισμών ύψους 4 δισ. ευρώ

Επίσης, ο κ. Καραγιάννης, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστο Βίνη επισκέφθηκε το εργοτάξιο του «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη» όπου εξελίσσονται εργασίες εγκατάστασης σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων για τον πλήρη εκσυγχρονισμό της γραμμής.  Μετά την ολοκλήρωση του έργου η γραμμή θα είναι ηλεκτροκίνητη, αυξάνοντας την μεταφορική ικανότητα του δικτύου. Η συμβατική περίοδος κατασκευής είναι 36 μήνες, ενώ ο ανάδοχος έχει την υποχρέωση συντήρησης των έργων για 36 μήνες από την ολοκλήρωσή τους.

Μετά τις συσκέψεις και στα δύο σημεία, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε: «Είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά πώς “τρέχουν” δύο σημαντικά έργα για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και ειδικά της Βόρειας Ελλάδας. Οι εργασίες στη γραμμή “Θεσσαλονίκη – Ειδομένη” έχουν αρχίσει ήδη εδώ και ένα τρίμηνο και αφορούν παρεμβάσεις που θα εκσυγχρονίσουν τα σιδηροδρομικά συστήματα μεγιστοποιώντας την ασφάλεια και προσφέροντας άνεση στο ταξίδι. Το δίκτυο θα είναι εφάμιλλο των υπολοίπων Ευρωπαϊκών Δικτύων και αυτό θα ανοίξει τον δρόμο για διεθνή επιβατικά δρομολόγια που εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτα».

Επεσήμανε επίσης ότι «τα δύο αυτά έργα που είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά, είναι ένα τμήμα των όσων γίνονται στη Θεσσαλονίκη και ευρύτερα στη Βόρεια Ελλάδα. Οι υποδομές βρίσκονται στο προσκήνιο και μέσα από τον εκσυγχρονισμό τους ανοίγει και ο δρόμος της ανάπτυξης για όλους.

»Οι παρεμβάσεις μας ειδικά στον σιδηρόδρομο εντάσσονται σε ένα συνολικό, συνεκτικό σχέδιο, στο μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων που έχει γίνει στη χώρα. Επιβεβαιώνουμε, έτσι, την ξεκάθαρη απόφασή μας στο Υπουργείο υποδομών και Μεταφορών, με τον Κώστα Καραμανλή, να κάνουμε πραγματικότητα την ανάπτυξη και βελτίωση του πλέον φιλοπεριβαλλοντικού, οικονομικού και πράσινου μέσου μεταφοράς. Με πολιτική βούληση, σωστό σχεδιασμό και στενή επίβλεψη το καταφέρνουμε».

OT Originals

Περισσότερα από Κατασκευές

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο