Οι αυτοκινητοβιομηχανίες General Motors και Ford Motor ζήτησαν από τις αρμόδιες αρχές εποπτείας στις ΗΠΑ να τους επιτραπεί η ανάπτυξη ενός περιορισμένου αριθμού οχημάτων αυτόνομης οδήγησης, χωρίς συστήματα ελέγχου από ανθρώπους, όπως το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και τα πεντάλ των φρένων.
Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (NHTSA) δημοσίευσε τα ξεχωριστά αιτήματα των δύο εταιριών, ενεργοποιώντας μία δημόσια συζήτηση 30 ημερών.
Η NHTSA έχει την αρμοδιότητα χορήγησης αδειών, επιτρέποντας σε περιορισμένο αριθμό οχημάτων να κυκλοφορούν στο οδικό δίκτυο των ΗΠΑ, χωρίς να έχουν εγκατεστημένα συστήματα ελέγχου από ανθρώπους. Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες επιθυμούν την ανάπτυξη άνω των 2.500 οχημάτων ετησίως. Πρόκειται για το μέγιστο αριθμό που επιτρέπει η σχετική νομοθεσία, σχετικά με υπηρεσίες εξυπηρέτησης μετακινήσεων, αλλά και τη μεταφορά δεμάτων. Καμία από τις εταιρίες δεν επιδιώκει έγκριση για την πώληση οχημάτων αυτόνομης οδήγησης σε πελάτες.
Διαβάστε ακόμα: Πώς λειτουργεί ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού οχημάτων υδρογόνου
Οι αιτήσεις των δύο εταιρειών
Η GM και ο τομέας της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης που διαθέτει (Cruise) δημοσιοποίησαν τον Φεβρουάριο την αίτηση τους προς την NHTSA, σχετικά με την ανάπτυξη οχημάτων αυτόνομης οδήγησης, χωρίς συστήματα διεύθυνσης, καθρέπτες, ηλεκτροσήμανση στροφών, αλλά και αντιανεμικούς προφυλακτήρες.
Η αίτηση της Ford κατατέθηκε τον Ιούλιο του 2021 και δεν είχε γίνει νωρίτερα γνωστή, μέχρι την χθεσινή δημοσιοποίησή από την NHTSA.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Reuters
Latest News
Επιβίωση ή ευημερία - Οι επιλογές της Macy's
Ο Tony Spring, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι μόλις τον περασμένο μήνα, παραμένει βέβαιος ότι το πολυκατάστημα εξακολουθεί να κατέχει σημαντικό ρόλο στη ζωή των καταναλωτών - Αρκεί όμως κάτι τέτοιο για το μέλλον;
Στα 58,4 δισ. ο τζίρος της βιομηχανίας του σεξ - Οι περιζήτητες θέσεις εργασίας «λευκού κολλάρου»
Με τον σημερινό ρυθμό ανάπτυξής της η βιομηχανία «ψυχαγωγίας ενηλίκων» εκτιμάται ότι θα εκτιναχθεί στα 96,2 δισ. δολάρια το 2032
Πως οι Σουηδοί κινδύνευσαν να χάσουν συντάξεις
Κακές επενδυτικές αποφάσεις, αποχωρήσεις στελεχών και κρατικές έρευνες απασχολούν την κοινή γνώμη
Πώς θα μετρήσει ένα δικαστήριο των ΗΠΑ το κόστος των εγκλημάτων του Sam Bankman-Fried;
O δικαστής θα κρίνει πόσο κόστισαν οι ενέργειές του στους επενδυτές και τους πελάτες του ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων FTX
Η Αμερική δεν έχει γέφυρες, λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμους και σιδηροδρόμους
Το δυστύχημα στη Βαλτιμόρη φέρνει στην επικαιρότητα τις απαρχαιωμένες υποδομές – Επιταχύνεται το πρόγραμμα επενδύσεων $1,2 τρισ. του Μπάιντεν
Πρώτα ο Πούτιν, τώρα ο Σι, μετά ο Τραμπ; H Ευρώπη βάλλεται από παντού
Πανταχόθεν βάλλεται το τελευταίο διάστημα η χειμαζόμενη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
JP Morgan: Η ακρίβεια θα παραμείνει και το 2024
Οι πιέσεις που οδήγησαν στην μερική αποκλιμάκωση των τιμών καταναλωτή τους προηγούμενους μήνες σταδιακά θα εξανεμιστούν
ΕΕ: «Φρένο» στις εισαγωγές πουλερικών από την Ουκρανία
Προσπάθεια κατευνασμού των ευρωπαίων αγροτών που διαδηλώνουν και διαμαρτύρονται για τις ουκρανικές εισαγωγές που ρίχνουν τις τιμές
Πέθανε ο βραβευμένος με Νόμπελ Ντάνιελ Κάνεμαν
Ο Ισραηλινοαμερικανός καθηγητής γνωστός για το έργο του στον τομέα των οικονομικών της συμπεριφοράς πέθανε σε ηλικία 90 ετών
Stellantis: Νέες εθελοντικές αποχωρήσεις
Οι αποχωρήσεις είναι σε αυστηρά εθελοντική βάση