
Ο Μπιλ Γκέιτς είναι ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο. Για την ακρίβεια είναι ο τέταρτος πιο πλούσιος άνθρωπος του πλανήτη με περιουσία που ξεπερνάει τα 150 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο Μπιλ Γκέιτς, κάθε δευτερόλεπτο που αναπνέει, ακόμη και όταν κοιμάται, βάζει στην τσέπη του σχεδόν 5 χιλιάδες δολάρια. Ενώ στο φανταστικό σενάριο που θα ξόδευε 1 εκατομμύριο δολάρια τη μέρα θα χρειαζόταν 400 χρόνια για να ξοδέψει όλη την περιουσία του.
Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν, με τη διορατικότητα που τον χαρακτηρίζει (δεν βγάζεις τόσα χρήματα εάν δεν έχεις διορατικότητα αλλά και ένστικτο), αναφέρθηκε στο επάγγελμα του άμεσου μέλλοντος που μπορεί να κάνει πλούσιους πολλούς ανθρώπους.
Διαβάστε επίσης: Μπιλ Γκέιτς: Αυτό είναι το ελληνικό νησί που θέλει να αγοράσει
Κλιματική αλλαγή
Το επάγγελμα αυτό έχει άμεση σχέση με την κλιματική αλλαγή. Μάλιστα ο Γκέιτς έχει πει πολλές φορές ότι το θέμα που πρέπει να απασχολεί πλέον την ανθρωπότητα είναι η κλιματική αλλαγή, γιατί αυτά που έρχονται με την καταστροφή του κλίματος, ούτε καν μπορούμε να τα διανοηθούμε.
Σύμφωνα με τον αμερικάνο μεγιστάνα, όσοι ασχοληθούν με την κλιματική αλλαγή μπορεί μέσα σε λίγο καιρό να έχουν κέρδη που θα ξεπεράσουν εκείνα της Tesla και της Microsoft.
Το επάγγελμα έχει άμεση σχέση με αυτό που λέμε «κλιματική τεχνολογία». Δηλαδή προϊόντα και υπηρεσίες που ναι μεν εξυπηρετούν τον άνθρωπο, χωρίς όμως να δολοφονούν το περιβάλλον.
Κάτι τέτοιο είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι καινοτομίες στις μπαταρίες, οι κινητήρες υδρογόνου και πολλά άλλα τα οποία με μια σωστή επένδυση από μια start up εταιρία μπορεί να την απογειώσουν.
Ο Μπιλ Γκέιτς μάλιστα μιλώντας σε διαδικτυακό συνέδριο είπε πως σε μια νέα τέτοια επένδυση στον συγκεκριμένο χώρο υπάρχει ρίσκο. «Όμως στο τέλος της ημέρας θα υπάρξουν οκτώ Teslas, δέκα Teslas… Θα υπάρχουν εταιρείες τύπου Microsoft, Google, Amazon που θα βγουν από αυτόν τον χώρο και θα αποφέρουν τεράστια κέρδη. Μην ξεχνάτε ότι μέχρι η Tesla για παράδειγμα να απογειώσει τη μετοχή της κατά 2.000%, τα πρώτα 16 χρόνια, δεν έφερνε κέρδη».
Και συνέχισε: «Η τεχνολογία του κλίματος δεν είναι ένας εύκολος τομέας. Είναι ένας επικίνδυνος τομέας αλλά όσοι αντέξουν μέχρι το τέλος δεν θα πιστεύουν τα κέρδη που θα έχουν αποκομίσει.»


Latest News

Ένα δαχτυλίδι για τον Πάπα Φραγκίσκο - Πώς έσπασε ακόμη μια παράδοση αιώνων
Τι συμβολίζει το «Δαχτυλίδι του Ψαρά» του Πάπα Φραγκίσκου και γιατί θα καταστραφεί μετά το θάνατό του

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Βροχές και χαλαζοπτώσεις την Παρασκευή – Ισχυρές καταιγίδες στην Αττική
Άστατος θα είναι ο καιρός σήμερα Παρασκευή, με κύρια χαρακτηριστικά τις βροχές και τις καταιγίδες. Αναλυτική πρόγνωση

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Οργιάζουν τα σενάρια για την τύχη του Ζελένσκι
Εν μέσω ασφυκτικής πίεσης βρίσκεται ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι που καλείται να λάβει κρίσιμες αποφάσεις για τη χώρα του.

ΒΗΜΑ της Κυριακής: Έρχεται στις 27 Απριλίου με συναρπαστικές προσφορές
Το ΒΗΜΑ κυκλοφορεί την Κυριακή 27 Απριλίου μαζί με το ΒΗΜΑ στην Ιστορία «1939-1945 Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος», το περιοδικό Vita, τη μαθητική εφημερίδα της Νάξου και φυσικά, το ΒΗΜΑGAZINO

Το ReArm της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας – Το παρασκήνιο της σύσκεψης στο Μαξίμου
Οι εκπρόσωποι της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας που συμμετείχαν στη σύσκεψη στο Μαξίμου και οι στόχοι που τέθηκαν

Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο – Ποια «δημοφιλή» πιστοποιητικά καταργούνται
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Μητσοτάκης: Συνάντηση με εκπροσώπους εταιρειών της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας
Συζητήθηκαν οι δυνατότητες συνεργειών και οι προοπτικές συμμετοχής των ελληνικών εταιρειών αμυντικής τεχνολογίας σε εγχώρια και ευρωπαϊκά αμυντικά προγράμματα

Συναντήσεις Τζιτζικώστα με Airbus και Boeing
Αντικείμενο των συναντήσεων ήταν η νέα πολιτική της ΕΕ για τις αερομεταφορές και τη νέα Στρατηγική για τις Αερομεταφορές