Οσοι πετούν με αεροπορικές εταιρείες σαν τη Virgin Atlantic και την KLM διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να δουν την πτήση τους να ακυρώνεται λόγω των ιδιόμορφων συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί λόγω της μεγάλης ζήτησης για ταξίδια ύστερα από την πανδημία και την έλλειψη προσωπικού σε εταιρείες και αεροδρόμια. Αντίθετα, επιβάτες αεροπορικών όπως είναι η Singapore Airlines, η Cathay Pacific και η AirAsia διατρέχουν λιγότερο τέτοιο κίνδυνο.
Αυτό προκύπτει από στοιχεία 19 αεροπορικών εταιρειών τα οποία προέρχονται από την εταιρεία παροχής δεδομένων Cirium, τα οποία παρουσίασε το Bloomberg. Οπως σημειώνει το ειδησεογραφικό πρακτορείο, πρόκειται για τις 19 εταιρείες εκείνες τις οποίες παρακολουθεί και η Quantas Airlines προκειμένου να κρίνει την απόδοσή της απέναντι στον ανταγωνισμό.
Διαβάστε επίσης: Τι συμβαίνει με τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια – Γιατί ακυρώνονται οι πτήσεις
Πρωταθλήτριες σε… ακυρώσεις πτήσεων
Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι τις περισσότερες ακυρώσεις πτήσεων τις έχει κάνει μέχρι τώρα η Virgin Atlantic. Η βρετανική εταιρεία έχει ακυρώσει 2.200 πτήσεις ή το 5,9% του συνόλου για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 26 Ιουλίου σύμφωνα με τα στοιχεία της Cirium.
Ακολουθεί πολύ κοντά η ολλανδική KLM με ποσοστό 5,8% και την πεντάδα κλείνουν οι Air New Zealand με 3,7%, η Quantas της Αυστραλίας με 3,3% και η γερμανική Lufthansa με 3,1%. Αντίθετα τις λιγότερες ακυρώσεις καταγράφει με διαφορά η Singapore Airlines η οποία την περίοδο αυτή ακύρωσε μόλις το 0,1% των πτήσεών της.
Πώς επιλέχτηκαν οι εταιρείες
Σύμφωνα με το Bloomberg που παρουσίασε τα σχετικά στοιχεία, οι εν λόγω αεροπορικές εταιρείες που εμφανίζονται στον σχετικό πίνακα και αξιολογήθηκαν κατά την τρίμηνη περίοδο αντικατοπτρίζουν εκείνες που χρησιμοποίησε η Qantas για τη σύγκριση της συνολικής απόδοσης της πορείας των μετοχών της, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της αεροπορικής εταιρείας.
Το καλάθι αυτό των αεροπορικών περιλαμβάνει την International Consolidated Airlines Group, τη μητρική εταιρεία της British Airways Plc και της Iberia, και την ίδια την Qantas.
«Είναι ένα μικρό σχετικά δείγμα των αεροπορικών εταιρειών του κόσμου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να υπάρχουν και άλλοι, λιγότερο γνωστοί αερομεταφορείς» με καλύτερες ή με χειρότερες επιδόσεις, αναφέρει το δημοσίευμα.
Το καλάθι των εταιρειών εξαιρεί επίσης αεροπορικές εταιρείες από την Κίνα, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά αερομεταφορών στον κόσμο πριν από τον Covid, η οποία όμως παραμένει σε μεγάλο βαθμό κλειστή για τις διεθνείς πτήσεις.
«Ζητούμε συγγνώμη»
Η Virgin Australia, η οποία εκτελεί τις λιγότερες υπερπόντιες πτήσεις μεταξύ του ομίλου, είπε ότι ξεπέρασε τον πλησιέστερο ανταγωνιστή της Qantas σε ακυρώσεις πτήσεων τους πέντε μήνες έως τον Ιούνιο, με βάση τα στοιχεία της αυστραλιανής κυβέρνησης που χρησιμοποιεί η Virgin για να αξιολογήσει τις επιδόσεις της στο εσωτερικό.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Qantas Domestic and International, Andrew David, δήλωσε ότι τα ποσοστά ακύρωσης έχουν σχεδόν επιστρέψει στα προ του Covid επίπεδα. «Βλέπουμε βελτιώσεις, αλλά γνωρίζουμε ότι έχουμε περισσότερη δουλειά να κάνουμε», είπε.
Η KLM, ο ολλανδικός βραχίονας της Air France-KLM, ανέφερε σε δήλωση ότι ακύρωσε πτήσεις για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης προσωπικού ασφαλείας αεροδρομίων. «Ζητούμε συγγνώμη από τους θιγόμενους επιβάτες μας», είπε η αεροπορική εταιρεία.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Air New Zealand, Γκρεγκ Φόραν, δήλωσε ότι το πρόγραμμα της αεροπορικής εταιρείας έχει διαταραχθεί λόγω έντονων καιρικών φαινομένων και αυξημένων ποσοστών ασθένειας των πληρωμάτων. «Αυτή σίγουρα δεν είναι η εμπειρία που θέλουμε να έχουν οι πελάτες μας μαζί μας και γνωρίζουμε ότι κάθε ακύρωση έχει αντίκτυπο», ανέφερε ο ίδιος στο Bloomberg.
Η Lufthansa είπε ότι ακυρώνει σχεδόν 3.000 πτήσεις το καλοκαίρι από τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο, αλλά προσπαθεί να αποφύγει τις ακυρώσεις σε πτήσεις σε καθημερινή βάση για να ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπο στους επιβάτες. «Στόχος είναι να προσφέρουμε ένα σταθερό πρόγραμμα πτήσεων», ανέφερε η αεροπορική εταιρεία σε δήλωσή της.
Latest News
Ισχυρό ξεκίνημα για την Inditex στην εορταστική περίοδο
Η Inditex φαίνεται πως πηγαίνει καλύτερα μετά τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου τα οποία ήταν κάτω από τις προβλέψεις
Economist: Στην πεντάδα του χρυσού «μεταλλίου» για το 2024 η Ελλάδα [πίνακες]
Η καθιερωμένη ανάλυση του Economist για το ποια οικονομία τα πήγε καλύτερα το έτος που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist