Στην τελική του φάση βρίσκεται το έργο της υλοποίησης του μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο στο τέλος του 2023 θα παραδοθεί για χρήση. Αυτό τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, μετά την ξενάγησή του στο Κέντρο Ελέγχου και Λειτουργίας του έργου, που βρίσκεται στην Πυλαία.
Όπως δήλωσε ο υπουργός, «σήμερα έχουμε την πολύ μεγάλη χαρά να βρισκόμαστε στο αμαξοστάσιο στα καινούρια γραφεία της Αττικό Μετρό και στο κέντρο ελέγχου λειτουργίας. Όπως διαπιστώσατε, τα δοκιμαστικά δρομολόγια έχουν πλέον ξεκινήσει κανονικά. Βρισκόμαστε στην τελική φάση ενός έργου, το οποίο -θα μου επιτρέψετε να πω- είχε καταντήσει το πιο σύντομο ανέκδοτο. Ένα έργο το οποίο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αλλά δεν γινόταν ποτέ. Πρόκειται για ένα έργο που θα αλλάξει πραγματικά την πόλη, θα βελτιώσει την καθημερινότητα των πολιτών».
Διαβάστε επίσης: Καραγιάννης: Εντός χρονοδιαγράμματος το Μετρό Θεσσαλονίκης
Επισημαίνοντας ότι από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών «θέσαμε ένα πολύ συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα», ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι «είναι σπάνιο να θέτεις χρονοδιάγραμμα σε έργα που είναι τόσο περίπλοκα. Σε αυτό εμμένουμε και πλέον ακόμα και οι πιο δύσπιστοι διαπιστώνουν ότι αυτό το έργο ολοκληρώνεται».
Η ξενάγηση
Κατά την ξενάγηση στο αμαξοστάσιο του μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο είναι έκτασης 1.200 τ.μ. και εκεί θα απασχολούνται περί τα 350 άτομα, έγινε ενημέρωση για τον τρόπο με τον οποίο θα ελέγχεται ηλεκτρονικά η κίνηση των 18 συρμών που θα κινούνται χωρίς οδηγό, και επισημάνθηκε ότι τα δρομολόγια θα προγραμματίζονται κάθε βράδυ και το τρένο θα ξεκινά μόνο του το πρωί.
Ο κ. Καραμανλής τόνισε επίσης ότι το αμαξοστάσιο του μετρό Θεσσαλονίκης είναι από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη και θα αποτελέσει ένα στολίδι όχι μόνο για την πόλη, αλλά για όλη την Ελλάδα, επαναλαμβάνοντας ότι με την ολοκλήρωσή του αποδεικνύεται ότι «στην πόλη μπορούμε να έχουμε και αρχαία και μετρό».
Ο υπουργός συνοδευόταν από τον υφυπουργό Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη, ενώ κατά την άφιξή του στο αμαξοστάσιο τον υποδέχτηκαν ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ Νίκος Ταχιάος και ο διευθύνων σύμβουλος Νίκος Κουρέτας, ο γενικός διευθυντής για τον ανάδοχο Παναγιώτης Κορακίτης και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Άκτωρα Χρήστος Παναγιωτόπουλος. Στην ξενάγηση συμμετείχαν και εκπρόσωποι του μέλους της κοινοπραξίας του αναδόχου Hitachi Ansaldo.
Latest News
Στο ΕΣΠΑ η ενεργειακή αναβάθμιση του Ζαππείου Μεγάρου
Το έργο, συνολικής δημόσιας δαπάνης 8,1 εκατ. ευρώ, αφορά στην ενεργειακή αναβάθμιση και απόδοση του εμβληματικού κτιρίου, από την κατηγορία Ε΄ στην κατηγορία Β΄
Κατασκευαστικές: Το κενό των 30 δισ. ευρώ, oι «άφαντοι» εργαζόμενοι και το Ταμείο Ανάκαμψης
Ο κλάδος καλείται να πλησιάσει τις επιδόσεις του 2006 μέσα σε ένα αβέβαιο περιβάλλον που κρύβει όμως ευκαιρίες
Πόρους 52 δισ. κινητοποιούν οι κατασκευές την 3ετία 2024-2026 - Μελέτη του ΙΟΒΕ
Μελέτη υποστηρίζει ότι οι επενδύσεις στις υποδομές θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τα οφέλη σε όμιλο και μετόχους από τον ΒΟΑΚ
Προσωρινός ανάδοχος η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σύμφωνα με απάντηση στην ΕΚ
5 βραβεία για τη Νέα Οδό και την Κεντρική Οδό στα Green Brand Awards
Ποια είναι τα επιτεύγματα για τα οποία βραβεύτηκαν
Aπομακρυσμένους ψηφιακούς πύργους ελέγχου σε 12 περιφερειακά αεροδρόμια προαναγγέλει η Αλεξοπούλου
Η υφυπουργός μεταφορών αναφέρθηκε και στον διορισμό 35 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, βάσει παλαιότερου διαγωνισμού ΑΣΕΠ
Και επίσημα η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προσωρινός ανάδοχος στον ΒΟΑΚ
Εγκρίθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ως προσωρινός ανάδοχος του έργου με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Το καλοκαίρι οι ανάδοχοι στα εργοτάξια της Θεσσαλίας
Ο υφυπουργός Υποδομών επισκέφθηκε τις πληγείσες περιοχές
Πώς θα μεταμορφωθούν τα κτίρια των δημόσιων υπηρεσιών σε όλη τη χώρα
Το σύνολο των έργων που υλοποιούνται από τις Κτιριακές Υποδομές μαζί με αυτά που προγραμματίζονται για την περίοδο 2024 – 2027, ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ
ΤΕΡΝΑ - RENCO κατασκευάζουν το πρώτο Data Center της Microsoft
Η σύμβαση είναι αξίας 100 εκατ. ευρώ