Νέες επενδύσεις στη στεριά και ειδικότερα στα logistics υλοποιούν μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών που είδαν τα κέρδη του το 2021 να καταγράφουν πρωτοφανέρωτα ρεκόρ.
Μετά τις MSC που ενδιαφέρεται μέχρι και για αεροπορική εταιρεία (εξετάζει την εξαγορά της πρώην Alitalia, της ITA Airways) την Maersk που απέκτησε πρόσφατα την Senator International Freight Forwarding Group και την LF Logistics, και την CMΑ CGM που ίδρυσε τη δική της εταιρεία αεροπορικών μεταφορών, τη CMA CGM Air Cargo, ήρθε η σειρά της γερμανικής Hapag-Lloyd η οποία αγοράζει μερίδιο 49% στον ιταλικό όμιλο logistics Spinelli Group.
Διαβάστε επίσης: Alphaliner: Μειώθηκαν τα περιθώρια λειτουργικού κέρδους στους 7 από τους 10 liners [πίνακες]
Η οικογένεια Σπινέλι θα συνεχίσει να κατέχει πλειοψηφικό μερίδιο 51% όταν κλείσει η συναλλαγή, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Για την Hapag-Lloyd, η οποία πρόκειται να σημειώσει ετήσια κέρδη ρεκόρ φέτος στην περιοχή των 18 δισεκατομμυρίων ευρώ, η συμμετοχή στον Ιταλικό όμιλο logistics είναι μια κίνηση ανάλογων άλλων που πραγματοποίησα οι ανταγωνιστές της, όπως η Maersk, η MSC και η CMA CGM, που κινήθηκαν και διέθεσαν μέρος των απίστευτων κερδών τους, για να αποκτήσουν υποδομές logistics και όχι στην αγορά πλοίων.
Τα κέρδη των 11 μεγαλύτερων ναυτιλιακών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 240 δις. δολ το 2022 έναντι 190 δις. δολ το 2021, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Latest News
Γιατί το πλοίο που χτύπησε την γέφυρα της Βαλτιμόρης θα επικαλεστεί... τον Τιτανικό
Για να προσπαθήσει να περιορίσει την ευθύνη του σε μια σειρά αγωγών που αναμένεται να προκύψουν
Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες
«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
«Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του ΙΜΟ ξανά ο Λ. Δημητριάδης - Ευγενίδης
Ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ανανέωσε τη θητεία του ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
Καμπανάκι Lloyd's: Η καταστροφή της Βαλτιμόρης θα φέρει αποζημιώσεις ρεκόρ
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες απώλειες από την καταστροφή θα ανέρχονται σε μονοψήφια δισεκατομμύρια
Σε λειτουργία η μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της χώρας
Χάρη στην επαναλειτουργία της «Σταύρος Νιάρχος» δημιουργούνται πάνω από 500 θέσεις εργασίας
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ