Προς τα πάνω αναθεώρησε για δεύτερη φορά τις εκτιμήσεις για τα μεγέθη του στο 2022 ο δανέζικος κολοσσός της ναυτιλίας και των εφοδιαστικών αλυσίδων Maersk.
Σύμφωνα με την εικόνα της εταιρείας, ξεπεράστηκαν οι προσδοκίες στα τριμηνιαία έσοδα, καθώς η ασφυκτική πίεση και η συμφόρηση που παρατηρείται στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού αύξησαν τους ναύλους και αυτή η τάση διατηρείται περισσότερο από το αναμενόμενο.
Ο ναυτιλιακός κλάδος σημείωσε κέρδη ρεκόρ τα τελευταία τρίμηνα λόγω της αύξησης της καταναλωτικής ζήτησης και των προβλημάτων στη διακίνηση αγαθών που σχετίζονται με την πανδημία, γεγονός που προκαλεί καθυστερήσεις στα εμπορευματοκιβώτια σε βασικά λιμάνια στην Κίνα, την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Διαβάστε επίσης: Maersk: Δεν μειώνονται οι τιμές στις μεταφορές εμπορευμάτων
Υψηλότεροι ναύλοι
«Η συμφόρηση στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού που οδηγεί σε υψηλότερους ναύλους συνεχίστηκε περισσότερο από ό,τι αναμενόταν αρχικά», ανέφερε η Maersk σε σχετική ανακοίνωσή της.
Η εταιρεία αναμένει κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων (EBITDA) περίπου 37 δισεκατομμυρίων δολαρίων έναντι 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων που προέβλεπε νωρίτερα. Η Maersk ανέμενε αρχικά το EBITDA για ολόκληρο το έτος σε 24 δισεκατομμύρια δολάρια.
Διαβάστε επίσης: Containers: Σε κρίσιμη καμπή οι ναύλοι
Το νέο guidance βασίζεται σε μια σταδιακή ομαλοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Η εταιρεία με έδρα την Κοπεγχάγη θεωρείται συχνά ως βαρόμετρο για το παγκόσμιο εμπόριο καθώς μεταφέρει αγαθά για λιανοπωλητές και καταναλωτικές εταιρείες όπως η Walmart, η Nike και η Unilever.
Η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία Hapag-Lloyd αύξησε επίσης την περασμένη εβδομάδα τις προοπτικές των κερδών της για το 2022.
Πληθωρισμός και μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων
Η Maersk, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο με μερίδιο αγοράς περίπου 17%, δήλωσε τον Ιούνιο ότι το κόστος αποστολής εμπορευμάτων είναι απίθανο να μειωθεί σύντομα λόγω και των πληθωριστικών πιέσεων που υπάρχουν διεθνώς.
Τα έσοδα της εταιρείας για το δεύτερο τρίμηνο ανήλθαν στα 21,7 δισεκατομμύρια δολάρια, πάνω από την πρόβλεψη αναλυτών για 19,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Το ισχυρό αποτέλεσμα οφείλεται στη συνέχιση της εξαιρετικής κατάστασης της αγοράς εντός των θαλασσών (ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων)», ανέφερε η εταιρεία.
Latest News
Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην έρημο «αποκαλύπτει» τις τουριστικές προοπτικές της Σαουδικής Αραβίας
Oι ακραίες αντιθέσεις της Σαουδικής Αραβίας μεταξύ άκριτης πολυτέλειας και αυταρχισμού
H Γαλλία εξάγει περισσότερες τσάντες Louis Vuitton από... τυριά
Τα προϊόντα της εταιρείας που πωλήθηκαν στο εξωτερικό πέρυσι ανήλθαν σε 23,5 δισ. ευρώ, υπογραμμίζοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας της χώρας
Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus
Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως
Γιατί οι πισίνες των ξενοδοχείων στην Ισπανία έγιναν πεδίο… μάχης
Οι πισίνες των ξενοδοχείων είναι το πιο πρόσφατο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ισπανία στη μάχη της με τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής
Ποια μοντέλα της Adidas γίνονται ανάρπαστα και εκτοξεύουν τις πωλήσεις
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών υπολογίζει ότι τα λειτουργικά της κέρδη θα ανέλθουν σε περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ έναντι προηγούμενου στόχου 500 εκατομμυρίων ευρώ,
Ποια χώρα της Ευρώπης έχει 2% πληθωρισμό -Γιατί δεν επιταχύνει τη μείωση των επιτοκίων
Η οικονομία των 300 δισ. δολαρίων της Τσεχικής Δημοκρατίας ανακάμπτει από δύο χρόνια στασιμότητας
Η Wall Street ρίχνει δισεκατομμύρια σε κινεζικές εταιρείες
Το αποκαλύπτει έκθεση του Κογκρέσου
Ο Μπάϊντεν δηλώνει σε εργαζομένους ότι διαφωνεί με την εξαγορά της U.S. Steel
Στο μικροσκόπιο της ισχυρής Επιτροπής για τις ξένες επενδύσεις η συμφωνία
Πώς η Ρωσία παρακάμπτει τις κυρώσεις - Κατασκευάζει νέους εμπορικούς δρόμους στην Ασία
Τα ναυτιλιακά και σιδηροδρομικά δίκτυα μέσω Ιράν και ένα θαλάσσιο πέρασμα της Αρκτικής θα μπορούσαν να δώσουν νέες διεξόδους στη Μόσχα
Δικαιώς η Fed δεν είναι έτοιμη να μειώσει επιτόκια, τονίζει η Γκεοργκίεβα
Η επικεφαλής του ΔΝΤ ανησυχεί για την ενίσχυση του δολαρίου