Ferrari με κοστούμι ελεύθερου χρόνου 

Με το βλέμμα στην Κίνα η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία μπαίνει στα SUV με νέο μοντέλο και τιμή που φτάνει ούτε λίγο ούτε πολύ τα 390.000 ευρώ 

Ferrari με κοστούμι ελεύθερου χρόνου 

Εγγραφείτε στο OT Newsletter για την καθημερινή σας ενημέρωση με ειδήσεις από την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις αγορές και τα διεθνή.

* indicates required

Η Ferrari αποκάλυψε το πρώτο της όχημα τύπου ελεύθερου χρόνου (SUV) – όπως έχει επικρατήσει να λέγεται η κατηγορία -, το οποίο απευθύνεται, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της, σε κροίσους καθώς έχει τιμή που φτάνει ούτε λίγο ούτε πολύ τα 390.000 ευρώ.

Το Purosangue απευθύνεται στους οπαδούς της εταιρείας που δεν είναι ακόμη έτοιμοι να αγοράσουν ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο καθώς κινείται από 12κύλινδρο κινητήρα της ιστορικής εταιρείας με σήμα το αλογάκι. Το Purosangue – ή Καθαρόαιμο – αναμένεται να οδηγήσει την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία προς την επίτευξη του τολμηρού της στόχου αύξησης εσόδων την ώρα που ο ανταγωνισμός ενισχύεται βασιζόμενος σε νέες και παλαιότερες τεχνολογίες.

Η εταιρεία με ετήσιους τζίρους περίπου 40 δισ. δολαρίων μπήκε καθυστερημένα στην αγορά για ακριβά οχήματα SUV. Το Urus της Lamborghini βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις, ενώ μεγάλος είναι ο ανταγωνισμός και από την Porsche, την Bentley, τη Rolls Royce, ακόμη και από την Tesla.

Διαβάστε επίσης: Η μεγάλη στροφή της Ferrari στην ηλεκτροκίνηση

Το τετράθυρο Purosangue θα μπορούσε να βοηθήσει τώρα στα σχέδια του μεγάλου αφεντικού της Ferrari, του Μπενεντέτο Βίνια, να επεκταθεί σημαντικά στην Κίνα, όπου η ζήτηση για SUV είναι πάρα πολύ μεγάλη. Σήμερα η Κίνα αντιπροσωπεύει μόνο το 10% των συνολικών πωλήσεων της φίρμας. Με τιμή 390.000 ευρώ, που είναι αυξημένη κατά 70% από την τιμή του αυτοκόλλητου Urus, το Purosangue δεν είναι για κάθε πορτοφόλι. Ωστόσο, οι παραγγελίες ρέουν ήδη, λέει η Ferrari, τις οποίες μάλιστα τις προσδιορίζει σε πολύ πάνω από 2.000 που ήταν οι αρχικές.

Ευέλικτο σπορ

Ο όμιλος με έδρα το Μαρανέλο θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 9% ετησίως έως το 2026. Αποτελεί αποτέλεσμα τεσσάρων ετών εξέλιξης για να ανταποκριθεί στα διαπιστευτήρια της Ferrari για σπορ χαρακτήρα, αλλά αντιπροσωπεύει ταυτόχρονα και αλλαγή πορείας από τα αμιγώς σπορ χαμηλά μοντέλα του κατασκευαστή, διαλύοντας τις αμφιβολίες ότι θα παρήγε ποτέ μοντέλο τύπου SUV.

Η ιταλική εταιρεία πάντως φαίνεται ότι θέλει να αποστασιοποιηθεί από τον όρο αυτό. «Παρακαλώ, μην το αποκαλείτε SUV, γιατί δεν είναι», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κατά την παρουσίαση του μοντέλου στο Μαρανέλο της Ιταλίας. «Είναι μια Ferrari», πρόσθεσε. Ο ίδιος μάλλον θα προτιμούσε τον όρο ευέλικτο σπορ αυτοκίνητο. Το σχόλιο του Βίνια δείχνει ότι η ιστορική εταιρεία εξακολουθεί να προσεγγίζει με μεγάλη προσοχή τη συγκεκριμένη κατηγορία. Είναι ενδεικτικό ότι όταν ρωτήθηκε το 2016 εάν η Ferrari θα σκεφτόταν ποτέ να παραγάγει ένα μοντέλο τύπου crossover, ο τότε διευθύνων σύμβουλος Σέρτζιο Μαρτσιόνε είχε απαντήσει «θα πρέπει να με πυροβολήσετε πρώτα», σύμφωνα με το Bloomberg.

Η ταχύτητα

Με ανώτερη ταχύτητα τα 310 χλμ. την ώρα, ιπποδύναμη 715 ίππους αλλά και αυτόματη μετάδοση, και πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα 473 λίτρα, φαίνεται ότι η Ferrari θέλει να δημιουργήσει τη δική της κατηγορία.

Το νέο μοντέλο απεικονίζει ένα δίλημμα που αντιμετωπίζουν πολλές καταξιωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, ειδικά πολυτελών και σπορ οχημάτων. Οι επενδυτές έχουν κάνει την Tesla την εταιρεία του κλάδου με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής σε όλο τον κόσμο θέτουν προθεσμίες για να σταματήσουν να πωλούνται οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αλλά μια μεγάλη ομάδα καταναλωτών εξακολουθεί να θέλει οχήματα που καίνε βενζίνη – ή πετρέλαιο – και είναι πρόθυμη να πληρώσει υψηλές τιμές για αυτά. Για να διατηρήσει την εικόνα της ως κατασκευάστριας σπορ αυτοκινήτων η Ferrari έχει δεσμευτεί να διατηρήσει τις πωλήσεις του Purosangue κάτω από το 20% των συνολικών πωλήσεων κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του αυτοκινήτου, ο οποίος αναμένεται να είναι τέσσερα έως πέντε χρόνια, όπως και για τα άλλα μοντέλα της, σύμφωνα με στοιχεία του Reuters.

Πηγή: Έντυπη έκδοση Τα Νέα

Περισσότερα από Διεθνή

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433