«Τα μηνύματα που παίρνουμε για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου είναι ελπιδοφόρα, οι προσπάθειές μας συνεχίζουν να αποδίδουν καρπούς» δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας μετά τις επαφές που είχε με επικεφαλής αεροπορικών εταιρειών και tour operators της Γαλλίας, στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης IFTM-Top Résa 2022 που πραγματοποιείται στο Παρίσι.
Επιμήκυνση της σεζόν
Όπως ανέφεραν στον υπουργό οι παράγοντες της αγοράς, η επιτυχία του φετινού καλοκαιριού για τον ελληνικό τουρισμό δίνει ώθηση για τους επόμενους μήνες και συμβάλλει καθοριστικά στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας.
Στη συνάντηση με στελέχη της Air France, ο διευθυντής Ευρώπης της εταιρείας, Frédéric Descours , και o διευθυντής Marketing, Frédéric Ribes, επεσήμαναν ότι φέτος καταγράφηκε 50% αύξηση στη διαθεσιμότητα θέσεων συγκριτικά με το 2019, ενώ από την Transavia, η CEO Nathalie Stubler και ο γενικός διευθυντής Nicolas Henin, ανέφεραν πως η διαθεσιμότητα θέσεων αυξήθηκε κατά 60% σε σχέση με την προ Covid περίοδο και εξέφρασαν το ενδιαφέρον για επιπλέον 10% αύξηση για το 2023.
Σύμφωνα με τις αεροπορικές εταιρείες, η φετινή επιτυχία είχε ως αποτέλεσμα την παράταση πτήσεων για έναν επιπλέον μήνα, με τις αφίξεις από Γαλλία να καταγράφουν μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου αύξηση κατά 23% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 και με την περαιτέρω επιμήκυνση να έχει ισχυρές προοπτικές.
Χρονιά εδραίωσης το 2023
Από την πλευρά τους, οι tour operators (SELECTOUR, Voyage Privé, κ.α) ενημέρωσαν τον κ. Κικίλια ότι έχουν πουλήσει όλα τα πακέτα τους για Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, υπάρχει ενδιαφέρον για τους επόμενους μήνες και το 2023 θα είναι χρονιά εδραίωσης.
Μετά την ολοκλήρωση των συναντήσεων ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας δήλωσε:
«Τα μηνύματα που πήραμε από τους επικεφαλής των αεροπορικών εταιρειών και τους tour operators για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας είναι ελπιδοφόρα.
Η πολύ καλή αυτή εικόνα οφείλεται στην εξαιρετική πορεία της καλοκαιρινής σεζόν που έφερε την Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς της Ευρώπης και όχι μόνο.
Για τους Γάλλους φέτος η χώρα μας είναι δεύτερος πιο δημοφιλής προορισμός με 23% αύξηση στις αφίξεις σε σχέση με το 2019.
Η ισχυρή συμμαχία που αρχίσαμε να χτίζουμε από πέρυσι το φθινόπωρο αποδίδει καρπούς και πιστεύουμε ότι με τη συνεργασία όλων των δυνάμεων (αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικά γραφεία, ξενοδόχοι, τοπική αυτοδιοίκηση, καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος) θα έχουμε και συνέχεια.
Με όλες μας τις δυνάμεις, κάνουμε τα πάντα για την ενίσχυση των τοπικών οικονομιών, των μικρών-μεσαίων επιχειρήσεων και της μέσης ελληνικής οικογένειας. Κάθε ημέρα που παρατείνεται η σεζόν, κάθε ευρώ παραπάνω που έρχεται από τον κάθε ταξιδιώτη, είναι κέρδος».
Latest News
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες
Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας - Τι έδειξε η πλατφόρμα Ferryscanner
Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν σε 400 προορισμούς σε 25 χώρες μέσω της πλατφόρμας Ferryscanner
Φοιτητικές διακοπές στην Ευρώπη - Οι δέκα top προορισμοί
Προορισμοί για αξέχαστες εμπειρίες.
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ταξίδια στο Μάλμε ενόψει Eurovision – Ποιοι τουρίστες λένε «ναι» στη Σουηδία
Αναμένεται να συγκεντρώσει 100.000 επισκέπτες.
Το ελληνικό νησί που αποθεώνουν οι Τούρκοι τουρίστες
Γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές
Αυτό είναι το καλύτερο αεροδρόμιο - Έχει πισίνα, σπα και τροπικούς κήπους
Eκτόπισε από την κορυφή την περσινή νικήτρια Σιγκαπούρη με το Τσανγκί
Επενδυτική έκρηξη στην Αθήνα - Ποιοι κυνηγούν ευκαιρίες στη σκιά της Ακρόπολης
Οι όμιλοι στρέφονται σε rebrands και μετατροπές για να επωφεληθούν από την έκρηξη των ταξιδιών
Μνημόνιο συνεργασίας Deloitte - Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
Οι συμμετέχοντες - μέλη της ΠΟΞ στις δράσεις θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς
Eνοικιαζόμενο, κάμπινγκ ή ξενοδοχείο; Πού επιλέγουν να μείνουν οι τουρίστες στην Ελλάδα
Τι δείχνουν τα στοιχεία