
Χρηματοδότηση ύψους 2 εκατ. ευρώ για να προχωρήσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της παγκόσμιας ναυτιλίας, εξασφάλισε η Kaiko Systems, εταιρεία τεχνολογίας με έδρα το Βερολίνο.
Όπως τονίζεται, η Kaiko Systems υποστηρίζει τις ναυτιλιακές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο ώστε να ψηφιοποιήσουν τις εργασίες πρώτης γραμμής, να μειώσουν τους απαιτούμενους χρόνους και να αυξήσουν την παραγωγικότητα στην τεχνική διαχείριση. Το κεφάλαιο αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της ομάδας της, την περαιτέρω προώθηση των λύσεων που προτείνουν καθώς και την επέκταση σε νέες αγορές.
Οι επενδυτές
Η χρηματοδότηση προέρχεται από διάφορους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των Schoeller Holdings, Vineta Ventures, A Round Capital, Flagship Founders καθώς και ειδικών του κλάδου όπως οι Clasen Rickmers και Justus Kniffka.
Παρά το γεγονός ότι το 90% των εμπορευόμενων αγαθών διακινούνται δια θαλάσσης, οι περισσότερες τεχνικές λειτουργίες εξακολουθούν να βασίζονται στο χαρτί και σε προγράματα Excel. Αυτό οδηγεί σε αναποτελεσματικές λειτουργίες, μεγάλο φόρτο εργασίας και υψηλά ποσοστά ανθρώπινου λάθους που συμβάλλουν στο 75% των περιστατικών ατυχήματος στη θάλασσα.
Η Kaiko Systems έχει αναπτύξει μια εφαρμογή για κινητά που βελτιστοποιεί τέτοιες τεχνικές λειτουργίες όπως η συντήρηση και οι επιθεωρήσεις για τα πληρώματα των πλοίων. Αυτό βελτιώνει την ποιότητα, επιτρέπει στα δεδομένα να συλλέγονται άμεσα και κατά την εργασία και μειώνει τον χρόνο που αφιερώνεται σε χειρωνακτικές εργασίες.
Επιπλέον, ο διαδικτυακός πίνακας εργαλείων του συστήματος χρησιμεύει ως εικονικός βοηθός της ομάδας στην ξηρά. Η διαδικασία αυτή αυτόματα επαληθεύει την ακρίβεια των δεδομένων και αναλύει άμεσα την κατάσταση των πλοίων σε όλο τον στόλο. Ο δυναμικός αυτός πίνακας επιτρέπει στην ομάδα στην ξηρά να εντοπίζει άμεσα τους κινδύνους και να δίνει προτεραιότητα στις απαραίτητες εργασίες.
Έτσι, ο χρόνος αντίδρασης μειώνεται, ο χρόνος διακοπής λειτουργίας μειώνεται και τα σχέδια και το κόστος συντήρησης παραμένουν βελτιστοποιημένα.
Η αρχή της ψηφιοποίησης
«Η ναυτιλία είναι η ραχοκοκαλιά των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού, αλλά για διάφορους λόγους βρίσκεται ακόμα στην αρχή της ψηφιοποίησης. Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να παίξουμε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος αυτής της βιομηχανίας», λέει ο Fabian Fussek. «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που καταξιωμένοι ειδικοί μοιράζονται το όραμά μας και έχουν επενδύσει στην αξία της καινοτόμου λύσης που αντιπροσωπεύουμε.”
Ο Eddy del Valle, Συν-Ιδρυτής & Chief Technology Officer (CTO) προσθέτει: «Αυτή η επένδυση είναι απόδειξη της σπουδαίας δουλειάς που επιτελεί με συνέπεια η ομάδα της Kaiko Systems. Είμαι πολύ περήφανος για τους ανθρώπους μας και ανυπομονώ να προσθέσουμε νέα ταλαντούχα στελέχη στην ομάδα μας».
Ο Mark O’Neil, Πρόεδρος της Columbia Shipmanagement, είναι επίσης πεπεισμένος για την προστιθέμενη αξία της λύσης που προτείνει η Kaiko Systems: «Η ομάδα της Kaiko Systems έχει εξαιρετικές γνώσεις στην ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων. Διαθέτοντας βαθιά τεχνογνωσία στον κλάδο, η εταιρεία έχει ήδη αποδείξει την αξία της στην αγορά. Η ναυτιλιακή βιομηχανία χρειάζεται εταιρείες όπως η Kaiko Systems, για να πρωτοπορήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό στον κλάδο. Η ανάγκη για προηγμένες ψηφιακές λύσεις, ειδικά στον τομέα της άμεσης πρόσβασης στα δεδομένα και της ανάλυσης της τεχνικής διαχείρισης είναι τεράστια. Η Kaiko Systems είναι μόνο στην αρχή και έχει μεγάλες δυνατότητες – είμαστε ενθουσιασμένοι που αποτελούμε μέρος αυτής της εξέλιξης».


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα