Σχεδόν 13.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν σε λιγότερο από 10 ημέρες λειτουργίας της νέας πλατφόρμας των ψηφιακών ΚΕΠΑ και της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας.

Συγκεκριμένα, 12.275 πολίτες εμπιστεύθηκαν τη νέα ψηφιακή υπηρεσία πιστοποίησης αναπηρίας που καταργεί τις αλλεπάλληλες επισκέψεις στα ΚΕΠΑ, απλοποιεί συνολικά τη διαδικασία πιστοποίησης και βελτιώνει σημαντικά της καθημερινότητα τους.

Διαβάστε επίσης – Ψηφιακά ΚΕΠΑ: Όλες οι αλλαγές στη διαδικασία πιστοποίησης αναπηρίας

Οδηγίες στους υπαλλήλους

Όσα προβλήματα εντοπίζονται, αντιμετωπίζονται άμεσα. Επιπλέον, έχουν παρασχεθεί εγκαίρως αναλυτικές οδηγίες στους υπαλλήλους που διαχειρίζονται την νέα πλατφόρμα για την αποφυγή λαθών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Διαβάστε επίσης – ΚΕΠΑ: Οι 4 αλλαγές στην καθημερινότητα των ατόμων με αναπηρία

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση που αφορά στα Ψηφιακά ΚΕΠΑ οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στην γραμμή εξυπηρέτησης 1555 ή να υποβάλλουν ηλεκτρονικό ερώτημα μέσα από την ιστοσελίδα 1555.gov.gr.

Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να κάνουν χρήση της νέας υπηρεσίας πιστοποίησης αναπηρίας μέσω του Gov.gr και της ιστοσελίδας της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας https://ekepa.epan.gov.gr/

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tax
Επιχείρηση Admiral: Έρευνες και στην Ελλάδα για την απάτη- μαμούθ 2,2 δισ. ευρώ μη απόδοσης ΦΠΑ στην ΕΕ
Tax |

Πανευρωπαϊκή απάτη-μαμούθ με τον ΦΠΑ - Τι «έβγαλε» η επιχείρηση Admiral στην Ελλάδα

Η απάτη ήταν στημένη μέσω ενός δικτύου 9.000 νομικών οντοτήτων και περισσότερων από 600 φυσικών προσώπων σχεδόν σε όλες τις χώρες της ΕΕ στο εμπόριο δημοφιλών ηλεκτρονικών προϊόντων χωρίς να αποδίδεται ο ΦΠΑ