Το 2022 αποτέλεσε χρονιά ορόσημο για πολλούς τομείς της ναυτιλίας, με τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα LNG Carriers να μονοπωλούν το ενδιαφέρον. Ωστόσο, τα πλοία μεταφοράς οχημάτων (Car Carriers) κινούνται σε νέα υψηλά, με αναλυτές να προβλέπουν σταθερή αγορά και το 2023.

Η αγορά των εταιρειών μεταφοράς αυτοκινήτων πάτησε «γκάζι» στα μέσα Αυγούστου, καθώς η Nissan επέκτεινε το συμβόλαιο των 100.000 δολαρίων ημερησίως με το πλοίο «Lake Geneva», χωρητικότητας 6.178 ceu. Οι αναλυτές της VesselsValue, περιέγραψαν την κίνηση αυτή ως «ένα ρεκόρ που θέτει υψηλότερα τον πήχη σε μια ανοδική αγορά, μετά από χρόνια υποεπενδύσεων».

Διαβάστε επίσης: Ρεκόρ στις παραδόσεις νεότευκτων

Πιθανά τα 150.000 δολάρια

Πολλές πηγές αναφέρουν τώρα το ενδε­χόμενο οι ναύλοι στα Car Carriers να ξεπε­ράσουν τα 120.000 δολάρια την ημέρα. «Με λίγα λόγια, γινόμαστε μάρτυρες της μεγαλύτερης ανοδικής πορείας στην ιστορία του κλάδου, η οποία δεν δείχνει εμφανή σημάδια χαλάρωσης», ανέφερε η VesselsValue.

Ενώ οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν αντίθετους ανέμους, η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα αυξάνεται στα ύψη και στο πλαίσιο αυτό VesselsValue προβλέπει ναύλους κατά μέσο όρο 125.000 δολάρια την ημέρα για τις εταιρείες μεταφοράς αυτοκινήτων το 2023, με υψηλά στα 150.000 δολάρια να θεωρούνται πιθανά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: «Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ανάλογο, ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων από ό,τι ήταν πέρυσι»
Ακτοπλοΐα |

«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης

Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά