Την ανανέωση της κοινής της συμφωνίας με την Ελλάδα που εκπνέει το 2022 εξετάζει η Βουλγαρία, με φόντο την «επανέναρξη της καλής διμερούς οικονομικής συνεργασίας του Ευξείνου Πόντου και στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδίων και του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.

Οι διμερείς δεσμοί στον τουρισμό είναι εξαιρετικά θετικοί, δήλωσε η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού της Βουλγαρίας Μαριέλα Μόντεβα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στην περιοχή της Ηπείρου.

Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών τέσσερις διεθνείς τουριστικές, γαστρονομικές και αθλητικές εκδηλώσεις

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την πρεσβεία της Ελληνικής Δημοκρατίας στη Σόφια. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν εκπρόσωποι της ελληνικής πρεσβείας, ταξιδιωτικών πρακτορείων και του τουριστικού τομέα της Ηπείρου.

Αύξηση των Βούλγαρων τουριστών στη Ελλάδα

Τα στοιχεία για τη φετινή χρονιά δείχνουν αύξηση των Βούλγαρων τουριστών στη Ελλάδα, πρόσθεσε. «Έχουμε ανάκαμψη του τομέα στο 93% συγκριτικά με το 2019, και η ελπίδα είναι η επίτευξη μιας πλήρους ανάκαμψης του χρόνου», πρόσθεσε.

Ο Γεώργιος Σταφυλάκης από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού δήλωσε ότι η χώρα του είναι ο εγγύτερος και ελκυστικότερος προορισμός για τους Βούλγαρους πολίτες, μεταδίδει το ΒΤΑ. Το πρώτο εξάμηνο του 2022 καταγράφηκε αύξηση 15% με 20% στον αριθμό των Βούλγαρων τουριστών, σημειώνει.

Η περιφέρεια της Ηπείρου έχει περισσότερες από 100 παραλίες συνολικού μήκους 200 χλμ., επισημάνθηκε στην εκδήλωση. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να απολαύσουν ορεινό τουρισμό, σκι σε χιονοδρομικά κέντρα, καταδύσεις, ράφτινγκ, ιππασία και νυχτερινή ζωή, μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott