Την ώρα που η τιμή του πετρελαίου κίνησης σπάει κάθε ρεκόρ και πολλοί είχαν προεξοφλήσει την ανακοίνωση του Fuel Pass 3, ήρθε ο «πάγος» από την πλευρά του υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα. Ο ίδιος έβαλε τέλος στα σενάρια για νέα επιδότηση καυσίμων μέσω του Fuel Pass 3 μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν υπάρχει συζήτηση επί του θέματος.
Χαρακτηριστικά ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι «Δεν έχει τεθεί θέμα για Fuel Pass 3. Ισχύουν τα μέτρα της Θεσσαλονίκης, που έχει υλοποιηθεί η επιδότηση, όχι τα άλλα μέτρα».
«Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά νέες παρεμβάσεις, αλλά δεν μπορούμε να μιλάμε κάθε εβδομάδα για νέες παρεμβάσεις», τόνισε ο υπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΙ.
Στην συνέχεια ρωτήθηκε εάν θα υπάρξει παρέμβαση στο πετρέλαιο κίνησης. « Ισχύει ότι έχει πει ο Πρωθυπουργός στη Θεσσαλονίκη» απάντησε και ξεκαθάρισε ότι ο κ. Μητσοτάκης δεν έχει πει ότι θα υπάρξει ούτε Fuel Pass 3 αλλά ούτε και παρέμβαση στο πετρέλαιο κίνησης.
«Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά νέες παρεμβάσεις. Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι δεν μπορούμε να λέμε κάθε εβδομάδα για νέες παρεμβάσεις. Μιλάμε για μια κατάσταση για την οποία έχουμε δώσει αποδεδειγμένα -πλέον με βάση τα ευρωπαϊκά στοιχεία- τους περισσότερους δημοσιονομικούς πόρους από οποιαδήποτε άλλη χώρα. Και μιλάμε για μια κατάσταση -για να έχουμε αίσθηση της πραγματικότητας – που έχουμε έλλειμμα. Έχουμε αποδείξει την τελευταία τριετία ότι έχουμε γρήγορα αντανακλαστικά για να βοηθήσουμε την κοινωνία όταν υπάρχει ανάγκη. Άρα η οποιαδήποτε επιπλέον παρέμβαση θα εξαρτηθεί από την τιμή και την πορεία των τιμών στα καύσιμα, από τον δημοσιονομικό χώρο και από τις προτεραιότητες που θα θέσει η κυβέρνηση. Σήμερα που μιλάμε ισχύουν τα μέτρα της Θεσσαλονίκης τα οποία δεν τα συζητάμε καθόλου. Σήμερα που μιλάμε από τα μέτρα της Θεσσαλονίκης μόνο ένα έχει υλοποιηθεί, η επιδότηση του πετρελαίου θέρμανσης, τίποτα άλλο δεν έχει υλοποιηθεί. Και ενώ δεν έχει υλοποιηθεί τίποτα, συζητάμε για νέες παροχές » σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Σταϊκούρας.
Τα ποσά
Πάντως, πριν από την τελευταία τοποθέτηση του υπουργού Οικονομικών, οι πληροφορίες ανέφεραν πως το Fuel Pass 3 βρισκόταν στο τραπέζι του οικονομικού επιτελείου και θα έμοιαζε πολύ με το Fuel Pass 2 και τα ποσά που θα δοθούν στους ιδιοκτήτες οχημάτων θα αφορούν κατανάλωση τριών μηνών και οι δικαιούχοι θα πρέπει να πληρούν το εισοδηματικό κριτήριο των 30.000 ευρώ τον χρόνο, με επιπλέον 3.000 ευρώ για κάθε τέκνο.
Τα ποσά που θα λάμβαναν οι δικαιούχοι του επιδόματος ήταν:
- Από 65 ευρώ έως 85 ευρώ οι ιδιοκτήτες των ΙΧ.
- Από 45 ευρώ έως 55 ευρώ τα ποσά για τους ιδιοκτήτες των μοτοσικλετών.
Οι τιμές
Επίσης φημολογούνταν ότι θα δίνονταν και το μπόνους των 15 ευρώ σε όσους επιλέξουν να καταβληθεί το ποσό της επιδότησης σε άυλη κάρτα.
Πάντως, οι τιμές παραμένουν σε πολύ υψηλό επίπεδο. Σύμφωνα με Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας οι τιμές έχουν διαμορφωθεί ως εξής:
Η μέση τιμή της αμόλυβδης 95 οκτανίων βρίσκεται σήμερα στα 2,028 ευρώ.
Η μέση τιμή της βενζίνης 100 οκτανίων ανέρχεται σήμερα στα 2.225 ευρώ.
Η μέση τιμή του diesel διαμορφώνεται στα 2,143 ευρώ.
Η μέση τιμή υγραερίου κίνησης είναι στα 1,007 ευρώ.
Latest News
Πτώση 4,3% στον εισαγόμενο πληθωρισμό τον Φεβρουάριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία [πίνακες]
Ποιοι τομείς σημείωσαν άνοδο και ποιο μείωση
«Μπήκε» με το... αριστερό το 2024 για το λιανεμπόριο - Πτώση 2,3% τον Ιανουάριο [γράφημα]
Ποιοι κλάδοι κατέγραψαν τη μεγαλύτερη μείωση σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023
Πώς θα ενημερώνεται η ΑΑΔΕ για τα πρατήρια που «πειράζουν» την αντλία
Σύμφωνα με Απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να ενημερώνουν τις αρχές για παραβάσεις σε πρατήριο, το οποίο προμηθεύουν καύσιμα
Δέσμη 7 μέτρων για τη ΛΑΡΚΟ - Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους
Τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση
Όταν η Golden Visa γίνεται... άνθρακας - Οι φόβοι για έξοδο των επενδυτών
Τη Δευτέρα ψηφίζεται στη Βουλή η σχετική διάταξη για την Golden Visa - Καμπανάκι κινδύνου από τους μεσίτες
Το χρηματιστήριο του πάρκινγκ
Σε πολλές περιοχές Αττικής, Θεσσαλονίκης και άλλων μεγάλων πόλεων το κόστος αγοράς ξεπερνά και τα 1.000 ευρώ το τ.μ., ενώ για ενοικίαση τις 200 ευρώ τον μήνα
Νέο ρεκόρ καταρρίπτουν οι κρητικές εξαγωγές για το 2023
Πώς κινήθηκαν οι επιμέρους κλάδοι
Πότε «κλείνει» το πρόγραμμα ΔΥΠΑ για πράσινη οικονομία - 12.000 ευρώ ανά θέση εργασίας
Εχουν ήδη καλυφθεί 4.750 θέσεις, δηλαδή 95% του συνολικού αριθμού των διαθέσιμων θέσεων
Πάνω από 1 δισ. «σήκωσαν» οι Έλληνες από τις καταθέσεις τον Φεβρουάριο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για τις καταθέσεις νοικοκυριών και επιχειρήσεων
Ποιοι θα λάβουν μέρος στο πρόγραμμα κατάρτισης με χρήση ΑΙ της ΔΥΠΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες για την «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης»