Την ώρα που η τιμή του πετρελαίου κίνησης σπάει κάθε ρεκόρ και πολλοί είχαν προεξοφλήσει την ανακοίνωση του Fuel Pass 3, ήρθε ο «πάγος» από την πλευρά του υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα. Ο ίδιος έβαλε τέλος στα σενάρια για νέα επιδότηση καυσίμων μέσω του Fuel Pass 3 μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν υπάρχει συζήτηση επί του θέματος.
Χαρακτηριστικά ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι «Δεν έχει τεθεί θέμα για Fuel Pass 3. Ισχύουν τα μέτρα της Θεσσαλονίκης, που έχει υλοποιηθεί η επιδότηση, όχι τα άλλα μέτρα».
«Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά νέες παρεμβάσεις, αλλά δεν μπορούμε να μιλάμε κάθε εβδομάδα για νέες παρεμβάσεις», τόνισε ο υπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΙ.
Στην συνέχεια ρωτήθηκε εάν θα υπάρξει παρέμβαση στο πετρέλαιο κίνησης. « Ισχύει ότι έχει πει ο Πρωθυπουργός στη Θεσσαλονίκη» απάντησε και ξεκαθάρισε ότι ο κ. Μητσοτάκης δεν έχει πει ότι θα υπάρξει ούτε Fuel Pass 3 αλλά ούτε και παρέμβαση στο πετρέλαιο κίνησης.
«Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά νέες παρεμβάσεις. Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι δεν μπορούμε να λέμε κάθε εβδομάδα για νέες παρεμβάσεις. Μιλάμε για μια κατάσταση για την οποία έχουμε δώσει αποδεδειγμένα -πλέον με βάση τα ευρωπαϊκά στοιχεία- τους περισσότερους δημοσιονομικούς πόρους από οποιαδήποτε άλλη χώρα. Και μιλάμε για μια κατάσταση -για να έχουμε αίσθηση της πραγματικότητας – που έχουμε έλλειμμα. Έχουμε αποδείξει την τελευταία τριετία ότι έχουμε γρήγορα αντανακλαστικά για να βοηθήσουμε την κοινωνία όταν υπάρχει ανάγκη. Άρα η οποιαδήποτε επιπλέον παρέμβαση θα εξαρτηθεί από την τιμή και την πορεία των τιμών στα καύσιμα, από τον δημοσιονομικό χώρο και από τις προτεραιότητες που θα θέσει η κυβέρνηση. Σήμερα που μιλάμε ισχύουν τα μέτρα της Θεσσαλονίκης τα οποία δεν τα συζητάμε καθόλου. Σήμερα που μιλάμε από τα μέτρα της Θεσσαλονίκης μόνο ένα έχει υλοποιηθεί, η επιδότηση του πετρελαίου θέρμανσης, τίποτα άλλο δεν έχει υλοποιηθεί. Και ενώ δεν έχει υλοποιηθεί τίποτα, συζητάμε για νέες παροχές » σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Σταϊκούρας.
Τα ποσά
Πάντως, πριν από την τελευταία τοποθέτηση του υπουργού Οικονομικών, οι πληροφορίες ανέφεραν πως το Fuel Pass 3 βρισκόταν στο τραπέζι του οικονομικού επιτελείου και θα έμοιαζε πολύ με το Fuel Pass 2 και τα ποσά που θα δοθούν στους ιδιοκτήτες οχημάτων θα αφορούν κατανάλωση τριών μηνών και οι δικαιούχοι θα πρέπει να πληρούν το εισοδηματικό κριτήριο των 30.000 ευρώ τον χρόνο, με επιπλέον 3.000 ευρώ για κάθε τέκνο.
Τα ποσά που θα λάμβαναν οι δικαιούχοι του επιδόματος ήταν:
- Από 65 ευρώ έως 85 ευρώ οι ιδιοκτήτες των ΙΧ.
- Από 45 ευρώ έως 55 ευρώ τα ποσά για τους ιδιοκτήτες των μοτοσικλετών.
Οι τιμές
Επίσης φημολογούνταν ότι θα δίνονταν και το μπόνους των 15 ευρώ σε όσους επιλέξουν να καταβληθεί το ποσό της επιδότησης σε άυλη κάρτα.
Πάντως, οι τιμές παραμένουν σε πολύ υψηλό επίπεδο. Σύμφωνα με Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας οι τιμές έχουν διαμορφωθεί ως εξής:
Η μέση τιμή της αμόλυβδης 95 οκτανίων βρίσκεται σήμερα στα 2,028 ευρώ.
Η μέση τιμή της βενζίνης 100 οκτανίων ανέρχεται σήμερα στα 2.225 ευρώ.
Η μέση τιμή του diesel διαμορφώνεται στα 2,143 ευρώ.
Η μέση τιμή υγραερίου κίνησης είναι στα 1,007 ευρώ.
Latest News
Σήμερα αποπληρώνονται 7,9 δισ. για μνημονιακό χρέος
H Ελλάδα έχει ήδη προπληρώσει 5,29 δισ. ευρώ το 2023 από την Δανειακή Διευκόλυνση (Greek Loan Facility – GLF), ενώ εξόφλησε πλήρως το ΔΝΤ το 2022
Την Κυριακή οι ανακοινώσεις για τις τράπεζες - Ερχεται δέσμη μέτρων
Eίναι μια συνολική δέσμη παρεμβάσεων που θα ανακοινώσει πρωθυπουργός που έχει να κάνει και με τις προμήθειες, είπε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΥΠΟΙΚ σχετικά με τις αναμενόμενες πρωθυπουργικές ανακοινώσεις
Τι ζητά η Κομισιόν για τους πλειστηριασμούς – Πώς προχωράει ο Φορέας Επαναμίσθωσης Ακινήτων
Μεταξύ Απριλίου και Σεπτεμβρίου 2024 οι προγραμματισμένοι πλειστηριασμοί αυξήθηκαν κατά 7%
Βενζινάδικα: Πρόστιμα – φωτιά και διετές «λουκέτο» για πειραγμένες αντλίες
Τι προβλέπει το νέο ποινολόγιο της ΑΑΔΕ για όσα βενζινάδικα κλέβουν καταναλωτές και κράτος
Γερμανικά ΜΜΕ εξαίρουν τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας
Την επίτευξη ρυθμών ανάπτυξης στην Ελλάδα υψηλότερων από ό,τι στη Γερμανία επισημαίνουν Zeit και δίκτυο RND με δημοσιεύματά τους
Παραμένει το χάσμα στην παραγωγικότητα σε Ελλάδα και ευρωζώνη - Έκθεση ΚΕΠΕ
Παρουσίαση από το ΚΕΠΕ της Ετήσιας Έκθεσης του Εθνικού Συμβουλίου για την παραγωγικότητα στην Ελλάδα
Δήμας για προϋπολογισμό: Τα 12+1 σημεία που δείχνουν τη βελτίωση της οικονομίας
Κατά την ομιλία του για τον προϋπολογισμό, ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών τόνισε πως «η Ελλάδα του 2025 είναι πολύ καλύτερη από την Ελλάδα του 2019»
«Η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας: Αυτό που δεν περίμενε κανείς» - Άρθρο της ZEIT
Επισημαίνεται το γεγονός ότι η ελληνική κυβέρνηση μειώνει το χρέος της πιο γρήγορα από ό,τι είχε προγραμματιστεί - Άρθρο και από το RND για την ελληνική οικονομία
ΤΕΕ για το «φρένο» του ΣτΕ στον ΝΟΚ - «Σεβαστές οι αποφάσεις, όχι a priori σωστές»
Στη δήλωσή του ο πρόεδρος του ΤΕΕ, Γιώργος Στασινός, θέτει τέσσερα ερωτήματα που τίθενται μετά την απόφαση του ΣτΕ για την αντισυνταγματικότητα του ΝΟΚ
Τάκης Θεοδωρικάκος: Παραγωγικές επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από το Υπουργείο Ανάπτυξης
«Πιο παραγωγική Ελλάδα, λιγότεροι φόροι, καλύτερα εισοδήματα», δήλωσε ο Τάκης Θεοδωρικάκος, κατά την διάρκεια της συζήτησης ψήφισης του προϋπολογισμού