Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Μπενιαμίν Νετανιάχου είχε νωρίτερα σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο πρωθυπουργός συνεχάρη τον κ.Νετανιάχου για τη νίκη του στις εκλογές του Ισραήλ και εξέφρασε την προσδοκία οι σχέσεις των δύο χωρών να εξακολουθήσουν να είναι ισχυρές.
Διαβάστε επίσης: Ισραήλ: Συγχαρητήρια από Λαπίντ σε Νετανιάχου για τη νίκη στις εκλογές
Δείτε την ανάρτηση του πρωθυπουργού στο twitter:
Just spoke with @netanyahu to congratulate him on his election victory. Looking forward to continuing the very strong relations between our two countries. 🇮🇱 🇬🇷
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) November 4, 2022
Πηγή: in.gr

































![ΑΑΔΕ: Οι κυρώσεις για τις διαδικαστικές παραβάσεις του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας [Μέρος 11ο]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2026/01/eforia-1024x536-1-860x450-1.jpg)

