Μεγαλύτερη ένταση των πληθωριστικών πιέσεων για το τελευταίο τρίμηνο του 2022 προέβλεψε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Coca-Cola HBC, Zoran Bogdanovic, ενώ χαρακτήρισε και το 2023 ως μια χρονιά υψηλού πληθωρισμού.

Γι’ αυτό το λόγο, όπως ανάφερε ο κ. Bogdanovic κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών, με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου, ο όμιλος έχει κάνει ολιστικά πλάνα, με περισσότερο ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική. «Έχουμε αυτοπεποίθηση για το πώς θα τα εφαρμόσουμε στη συνέχεια», σημείωσε.

Προκειμένου να αντισταθμιστούν οι ανατιμήσεις, στο επίκεντρο βρίσκονται τόσο οι προωθητικές ενέργειες όσο και η συρρίκνωση (μείωση περιεχομένου), αλλά και το «σπάσιμο» των συσκευασιών σε συγκεκριμένες αγορές. Στην Πολωνία, η κίνηση να «κατέβει» η συσκευασία του 1,5 λίτρου στο 1,25 λίτρα, φαίνεται ότι αποδίδει. Επίσης θετικά αποτελέσματα έχει και μείωση των πολυσυσκευασιών με έμφαση στη μονή συσκευασία.

Σε κάθε περίπτωση όμως, ο επικεφαλής του ομίλου σημείωσε ότι είναι πολύ περιορισμένα τα δείγματα αλλαγής της καταναλωτικής συμπεριφοράς, «αλλά παραμένουμε σε εγρήγορση για αυτό το ενδεχόμενο και μπορούμε να προσαρμοστούμε γρήγορα αν χρειαστεί». «Έχουμε επίγνωση του αντίκτυπου που έχει το δύσκολο περιβάλλον στους καταναλωτές μας», επεσήμανε.

Η ζήτηση για τα προϊόντα του ομίλου – όπως φάνηκε και από τα οικονομικά αποτελέσματα για το 9μηνο – παραμένει υψηλή, ενώ η προς τα πάνω αναθεώρηση των προβλέψεων για την λειτουργική κερδοφορία φέτος, η οποία προσδιορίζεται πλέον στα 860 με 900 εκατ. ευρώ έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για εύρος 740 έως 820 εκατ. ευρώ, ικανοποίησε τους επενδυτές.

«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις μας στο τρίτο τρίμηνο που ήταν πάνω από τις προσδοκίες μας» σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC.

Υπενθυμίζεται ότι ο όγκος πωλήσεων σε επίπεδο ομίλου μειώθηκε κατά 6,6% σε οργανική βάση, με διψήφια αύξηση στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές, η οποία ωστόσο αντισταθμίστηκε από τη διακοπή των πωλήσεων εμπορικών σημάτων της The Coca-Cola Company στη Ρωσία, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε επίπεδο Ομίλου αυξήθηκαν κατά 15,0% σε οργανική βάση.

Αλλαγή πλεύσης στη Ρωσία

Αναφορικά με την αγορά της Ρωσίας, η Coca-Cola HBC έχει σταματήσει την παραγωγή προϊόντων Coca-Cola, ενώ όπως δήλωσε ο Zoran Bogdanovic στο Reuters, ο όμιλος έχει περιορίσει συνολικά τις δραστηριότητές του στην χώρα και έχει μειώσει το προσωπικό που απασχολεί κατά διψήφιο ποσοστό.

Να σημειωθεί ότι ο όμιλος στη Ρωσία έχει από τις αρχές Αυγούστου νέα επωνυμία (Multon Partners) και πολύ μικρότερη παρουσία εστιασμένη σε τοπικά σήματα.

Με τη νέα της εταιρική μορφή η θυγατρική της Coca – Cola HBC ξεκίνησε την παραγωγή και την εμφιάλωση του νέου αναψυκτικού Dobry Cola.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις