Eurocatering (Φρεσκούλης): Πώς διπλασίασε τα κέρδη της – Συνεχίζει τις επενδύσεις

Με +25% «τρέχει» στο 9μηνο εφέτος – Σε εξέλιξη το επενδυτικό πλάνο

Eurocatering (Φρεσκούλης): Πώς διπλασίασε τα κέρδη της – Συνεχίζει τις επενδύσεις

Σφύζει από οικονομική υγεία ο Φρεσκούλης (Eurocatering), με τις πωλήσεις να σημειώνουν ρυθμό αύξησης άνω του 25% στο 9μηνο φέτος, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία.

Η εταιρεία του Χρυσόστομου Μαυρόπουλου, που πρωταγωνιστεί κατά καιρούς σε σενάρια εξαγορών, τα οποία όμως διαψεύδονται κατηγορηματικά, συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο, συνολικού ύψους 9,5 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων, περίπου στα 5,5 εκατ. ευρώ, αφορούν τη νέα μονάδα στην Αθήνα με στόχο τη συνένωση των δραστηριοτήτων της εταιρείας από τις υφιστάμενες μονάδες που διατηρεί σε Αθήνα και Λιβαδειά, καθώς και την αύξηση της παραγωγικής δυναμικής στα 350 χιλ. τεμάχια ημερησίως.

Υπερδιπλασίασε τα κέρδη

Οι θετικές επιδόσεις της Νο1 εταιρείας νωπών οπωροκηπευτικών, στην οποία ήδη έχουν επενδύσει το fund EOS Capital Partners του Απόστολου Ταμβακάκη και το Elikonos 2 S.C.A. SICAR, έρχονται να προστεθούν στα καλά αποτελέσματα του 2021, χρονιά κατά την οποία διπλασίασε τα κέρδη της το 2021, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα σημαντική άνοδο του τζίρου της.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της Eurocatering, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 49,55 εκατ. ευρώ έναντι 38,64 εκατ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση 28,21%, ενώ το μικτό αποτέλεσμα ανήλθε σε 16,72 εκατ. ευρώ από 12 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση (αύξηση 39,29%).

Το αποτέλεσμα προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκε σε 5,25 εκατ. ευρώ έναντι 3,13 εκατ. ευρώ (αύξηση 67,79%).

Ακόμη καλύτερο ήταν το αποτέλεσμα προ φόρων που ανήλθε σε 3,8 εκατ. ευρώ έναντι 1,98 εκατ. ευρώ το 2020, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 91,85%.

Αναφορικά με το αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε 2,91 εκατ. ευρώ από 1,41 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, με την αύξηση να φθάνει σε ποσοστό το 106,2%.

Στη Βουλγαρία

Να σημειωθεί ότι στις ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις συμπεριλαμβάνεται με τη μέθοδο της ολικής ενοποίησης και η κατά 100% θυγατρική εταιρεία MC Fresh Ltd, με έδρα τη Βουλγαρία.

Η εταιρεία, που ήταν η πρώτη που λανσάρισε στην ελληνική αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες με το brand Φρεσκούλης το 2004, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά της Βουλγαρίας, επιδιώκοντας και την παραγωγική της παρουσία στη γειτονική χώρα.

Η Eurocatering ιδρύθηκε το 2000 καινοτομώντας με τη διάθεση έτοιμων προς χρήση και κατανάλωση λαχανικών και φρούτων, ενώ το «Ολυμπιακό έτος» 2004, η εταιρεία εισήγαγε για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες υπό το brand «Φρεσκούλης», σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ολοένα και εντεινόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών για υγιεινές επιλογές διατροφής.

Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει παραγωγικές μονάδες σε Αθήνα και Λιβαδειά, κέντρα logistics, διανομής και πωλήσεων σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα, καθώς επίσης κι ένα στόλο οχημάτων που απαρτίζεται από 65 ιδιόκτητα φορτηγά-ψυγεία.

OT Originals

Περισσότερα από Τρόφιμα – ποτά

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο