Σφύζει από οικονομική υγεία ο Φρεσκούλης (Eurocatering), με τις πωλήσεις να σημειώνουν ρυθμό αύξησης άνω του 25% στο 9μηνο φέτος, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία.

Η εταιρεία του Χρυσόστομου Μαυρόπουλου, που πρωταγωνιστεί κατά καιρούς σε σενάρια εξαγορών, τα οποία όμως διαψεύδονται κατηγορηματικά, συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο, συνολικού ύψους 9,5 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων, περίπου στα 5,5 εκατ. ευρώ, αφορούν τη νέα μονάδα στην Αθήνα με στόχο τη συνένωση των δραστηριοτήτων της εταιρείας από τις υφιστάμενες μονάδες που διατηρεί σε Αθήνα και Λιβαδειά, καθώς και την αύξηση της παραγωγικής δυναμικής στα 350 χιλ. τεμάχια ημερησίως.

Υπερδιπλασίασε τα κέρδη

Οι θετικές επιδόσεις της Νο1 εταιρείας νωπών οπωροκηπευτικών, στην οποία ήδη έχουν επενδύσει το fund EOS Capital Partners του Απόστολου Ταμβακάκη και το Elikonos 2 S.C.A. SICAR, έρχονται να προστεθούν στα καλά αποτελέσματα του 2021, χρονιά κατά την οποία διπλασίασε τα κέρδη της το 2021, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα σημαντική άνοδο του τζίρου της.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της Eurocatering, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 49,55 εκατ. ευρώ έναντι 38,64 εκατ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση 28,21%, ενώ το μικτό αποτέλεσμα ανήλθε σε 16,72 εκατ. ευρώ από 12 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση (αύξηση 39,29%).

Το αποτέλεσμα προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκε σε 5,25 εκατ. ευρώ έναντι 3,13 εκατ. ευρώ (αύξηση 67,79%).

Ακόμη καλύτερο ήταν το αποτέλεσμα προ φόρων που ανήλθε σε 3,8 εκατ. ευρώ έναντι 1,98 εκατ. ευρώ το 2020, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 91,85%.

Αναφορικά με το αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε 2,91 εκατ. ευρώ από 1,41 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, με την αύξηση να φθάνει σε ποσοστό το 106,2%.

Στη Βουλγαρία

Να σημειωθεί ότι στις ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις συμπεριλαμβάνεται με τη μέθοδο της ολικής ενοποίησης και η κατά 100% θυγατρική εταιρεία MC Fresh Ltd, με έδρα τη Βουλγαρία.

Η εταιρεία, που ήταν η πρώτη που λανσάρισε στην ελληνική αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες με το brand Φρεσκούλης το 2004, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά της Βουλγαρίας, επιδιώκοντας και την παραγωγική της παρουσία στη γειτονική χώρα.

Η Eurocatering ιδρύθηκε το 2000 καινοτομώντας με τη διάθεση έτοιμων προς χρήση και κατανάλωση λαχανικών και φρούτων, ενώ το «Ολυμπιακό έτος» 2004, η εταιρεία εισήγαγε για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά τις πλυμένες και κομμένες σαλάτες υπό το brand «Φρεσκούλης», σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ολοένα και εντεινόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών για υγιεινές επιλογές διατροφής.

Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει παραγωγικές μονάδες σε Αθήνα και Λιβαδειά, κέντρα logistics, διανομής και πωλήσεων σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα, καθώς επίσης κι ένα στόλο οχημάτων που απαρτίζεται από 65 ιδιόκτητα φορτηγά-ψυγεία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις