Στον FTSE 25 θα βρίσκεται από τις 19 Δεκεμβρίου η μετοχή της Autohellas, παίρνοντας τη θέση του ΑΔΜΗΕ, ο οποίος θα ενταχθεί στο γκρουπ της μεσαίας κεφαλαιοποίησης. Επιλαχούσες για την είσοδο στην μεγάλη κεφαλαιοποίηση είναι η Cenergy, EpsilonNet, Dimand και ΕΧΑΕ.
Διαβάστε επίσης: Χρηματιστήριο Αθηνών: Τι αλλάζει στη σύνθεση των δεικτώνΕπίσης στον Mid Cap προστίθεται και η Dimand, στη θέση του Ικτίνου.











![SpaceX: Η IPO που επισκίασε όλες τις άλλες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/11/elon-musk-1-scaled.jpg)






















![ΗΠΑ: Διχάζουν οι επετειακές εκδηλώσεις του Τραμπ [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2026/04/America-250.png)

