Η καλύτερη Black Friday που είχε ποτέ το διαδίκτυο, φαίνεται ότι ήταν η φετινή.
Σύμφωνα με την Adobe, η οποία παρακολουθεί τις πωλήσεις στους ιστότοπους των λιανοπωλητών στις ΗΠΑ, οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις για την ημέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 9 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό ρεκόρ. Ειδικότερα, όπως γράφει το CNBC, επικαλούμενο τα στοιχεία μέχρι τις 6 μ.μ. ET, οι αγοραστές ξόδεψαν 7,28 δισεκατομμύρια δολάρια σε ιστότοπους. Αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να φτάσει τα 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ολοκληρωθεί η ημέρα, υπογράμμισε η Adobe.
Διαβάστε επίσης Η Black Friday έχει και… ουρά – Προσοχή στη Cyber Monday
Οι δαπάνες που έσπασαν το ρεκόρ έρχονται μετά από μια επίσης δυνατή ημέρα αγορών για την Ημέρα των Ευχαριστιών , κατά την οποία οι καταναλωτές πλήρωσαν διαδικτυακά το υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών των 5,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 2,9% από έτος σε έτος. Συνήθως, οι αγοραστές ξοδεύουν περίπου 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο την ημέρα, σύμφωνα με την Adobe.
Η Adobe σημείωσε ότι οι αγορές μέσω κινητού σημείωσαν επίσης υψηλό ρεκόρ φέτος, με τις πωλήσεις από smartphone να αντιπροσωπεύουν το 55% των διαδικτυακών πωλήσεων την Ημέρα των Ευχαριστιών. Αυτές οι πωλήσεις αναμένεται να αντιστοιχούν στο 53% των συνολικών πωλήσεων της Black Friday, προβλέπει η εταιρεία.
Επιπλέον, οι ισχυρές εκπτώσεις παρέσυραν τους κουρασμένους από τον πληθωρισμό καταναλωτές να βάλουν περισσότερα προϊόντα στα καροτσάκια τους. Ο μέσος όγκος παραγγελιών αυξήθηκε κατά 12% κατά τη διάρκεια της σεζόν. Τα παιχνίδια, ειδικότερα, κατέγραψαν σημαντική ζήτηση.
Για τους λιανοπωλητές, αυτοί οι αριθμοί μπορεί να είναι ένας πολλά υποσχόμενος δείκτης για τις επόμενες εβδομάδες. Οι προβλέψεις για τις πρώτες γιορτές έχουν τεθεί σε σίγαση. Η Target, η Macy’s , η Nordstrom και άλλες εταιρείες ανέφεραν χαλάρωση στις πωλήσεις στα τέλη Οκτωβρίου και αρχές Νοεμβρίου. Το καταναλωτικό κλίμα έχει αποδυναμωθεί τον περασμένο μήνα καθώς ο πληθωρισμός κυμαίνεται κοντά στα υψηλά των τεσσάρων δεκαετιών.
Αυτό έχει αυξήσει την πίεση για τους λιανοπωλητές το Σαββατοκύριακο της Μαύρης Παρασκευής – μια εποχή που συχνά συνδέεται με τις μεγαλύτερες προσφορές της εορταστικής περιόδου αγορών.
Η Adobe αναμένει ότι η Cyber Week, οι πέντε ημέρες από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber Monday, θα δημιουργήσει περίπου 34,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές δαπάνες, σχεδόν 3% πάνω σε σύγκριση με το 2021. Η Cyber Monday αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών στο διαδίκτυο, με τις πωλήσεις να υπολογίζονται στα 11,2 δολάρια δισεκατομμύρια, προβλέπει η εταιρεία.
Latest News
Ποιο συνταξιοδοτικό ταμείο ετοιμάζεται να πέσει στην αγκαλιά του bitcoin
Το μεγαλύτερο συνταξιοδοτικό ταμείο στον κόσμο αναζητά πληροφορίες για «δύσκολα ρευστοποιήσιμα περιουσιακά στοιχεία εκτός από αυτά στα οποία ήδη επενδύει.»
Ο πιο δύσκολος αντίπαλος του Ερντογάν
Στην Τουρκία οι συνταξιούχοι υποφέρουν περισσότερο από κάθε άλλον από την ακρίβεια - Ενόψει εκλογών καλούν τώρα σε μαζικές αντικυβερνητικές διαδηλώσεις
«Τσεκούρι» στα μπόνους των τραπεζών φέρνει η ξηρασία στα deals
Αισιόδοξες οι προοπτικές για φέτος
Μπορεί η Ευρώπη να σταματήσει την επέλαση των κινεζικών EV; - Η Renault έχει την απάντηση…
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίαςοι δυσχερείς συνθήκες και τα κινεζικά EVS, πλήττουν περίπου το 10% της ευρωπαϊκής παραγωγής
Πούτιν και Σι επιβεβαιώνουν τη σχέση τους: Μία συνάντηση με υψηλούς συμβολισμούς
Ο ρώσος πρόεδρος προετοιμάζει επίσκεψη στο Πεκίνο
Αφήνει τα παγωτά η Unilever - Σχεδιάζει 7.500 απολύσεις
O καταναλωτικός όμιλος στοχεύει σε εξοικονόμηση κόστους 800 εκατ. ευρώ - Η διάσπαση είναι η πιο πιθανή οδός διαχωρισμού και ότι σκοπεύει να ολοκληρώσει τη διαδικασία μέχρι το τέλος του επόμενου έτους
Η κεταμίνη κάνει καλό στους επενδυτές, λέει ο Μασκ
Το σκεύασμα, είπε, τον βοηθά να διαχειριστεί μια «αρνητική χημική κατάσταση» παρόμοια με την κατάθλιψη
Τα αλλάζει όλα η Deloitte – «Σπάει» στα τέσσερα για να μειώσει τα έξοδα
Η εταιρεία που ανήκει στους Big Four επιδιώκει να μειώσει το κόστος και να περιορίσει την πολυπλοκότητα του οργανισμού εν όψει της αναμενόμενης επιβράδυνσης της αγοράς
Πέθανε ο Τζ. Ρόμπινσον: Ο άνθρωπος που έκανε «σούπερ μάρκετ» την American Express
Η ιστορία του ανθρώπου που μεταμόρφωσε την πιστωτική κάρτα σε ένα σούπερ μάρκετ χρηματοοικονομικών υπηρεσιών - Εγκατέλειψε την εταιρεία το 1993 μετά από σύγκρουση με διευθυντικά στελέχη
Καμπανάκι BIS: Δεν έχουμε νικήσει ακόμα τον πληθωρισμό
«Η δουλειά των κεντρικών τραπεζών δεν έχει ολοκληρωθεί»