Η καλύτερη Black Friday που είχε ποτέ το διαδίκτυο, φαίνεται ότι ήταν η φετινή.

Σύμφωνα με την Adobe, η οποία παρακολουθεί τις πωλήσεις στους ιστότοπους των λιανοπωλητών στις ΗΠΑ, οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις για την ημέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 9 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό ρεκόρ. Ειδικότερα, όπως γράφει το CNBC, επικαλούμενο τα στοιχεία μέχρι τις 6 μ.μ. ET, οι αγοραστές ξόδεψαν 7,28 δισεκατομμύρια δολάρια σε ιστότοπους. Αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να φτάσει τα 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ολοκληρωθεί η ημέρα, υπογράμμισε η Adobe.

Διαβάστε επίσης Η Black Friday έχει και… ουρά – Προσοχή στη Cyber Monday

Οι δαπάνες που έσπασαν το ρεκόρ έρχονται μετά από μια επίσης δυνατή ημέρα αγορών για την Ημέρα των Ευχαριστιών , κατά την οποία οι καταναλωτές πλήρωσαν διαδικτυακά το υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών των 5,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 2,9% από έτος σε έτος. Συνήθως, οι αγοραστές ξοδεύουν περίπου 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο την ημέρα, σύμφωνα με την Adobe.

Διαβάστε επίσης – «Μικρό καλάθι» για την Black Friday στην Ευρώπη – Διπλή απειλή από Μουντιάλ και ακρίβεια

Η Adobe σημείωσε ότι οι αγορές μέσω κινητού σημείωσαν επίσης υψηλό ρεκόρ φέτος, με τις πωλήσεις από smartphone να αντιπροσωπεύουν το 55% των διαδικτυακών πωλήσεων την Ημέρα των Ευχαριστιών. Αυτές οι πωλήσεις αναμένεται να αντιστοιχούν στο 53% των συνολικών πωλήσεων της Black Friday, προβλέπει η εταιρεία.

Επιπλέον, οι ισχυρές εκπτώσεις παρέσυραν τους κουρασμένους από τον πληθωρισμό καταναλωτές να βάλουν περισσότερα προϊόντα στα καροτσάκια τους. Ο μέσος όγκος παραγγελιών αυξήθηκε κατά 12% κατά τη διάρκεια της σεζόν. Τα παιχνίδια, ειδικότερα, κατέγραψαν σημαντική ζήτηση.

Για τους λιανοπωλητές, αυτοί οι αριθμοί μπορεί να είναι ένας πολλά υποσχόμενος δείκτης για τις επόμενες εβδομάδες. Οι προβλέψεις για τις πρώτες γιορτές έχουν τεθεί σε σίγαση. Η Target, η Macy’s , η Nordstrom και άλλες εταιρείες ανέφεραν χαλάρωση στις πωλήσεις στα τέλη Οκτωβρίου και αρχές Νοεμβρίου. Το καταναλωτικό κλίμα έχει αποδυναμωθεί τον περασμένο μήνα καθώς ο πληθωρισμός κυμαίνεται κοντά στα υψηλά των τεσσάρων δεκαετιών.

Αυτό έχει αυξήσει την πίεση για τους λιανοπωλητές το Σαββατοκύριακο της Μαύρης Παρασκευής – μια εποχή που συχνά συνδέεται με τις μεγαλύτερες προσφορές της εορταστικής περιόδου αγορών.

Η Adobe αναμένει ότι η Cyber ​​Week, οι πέντε ημέρες από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber ​​Monday, θα δημιουργήσει περίπου 34,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές δαπάνες, σχεδόν 3% πάνω σε σύγκριση με το 2021. Η Cyber ​​Monday αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών στο διαδίκτυο, με τις πωλήσεις να υπολογίζονται στα 11,2 δολάρια δισεκατομμύρια, προβλέπει η εταιρεία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Κρατικό επενδυτικό ταμείο Νορβηγίας: Αρκετά μεγάλη «φούσκα στις μετοχές τεχνολογίας
Διεθνή |

«Φούσκα» στις μετοχές τεχνολογίας - Τι είπε ο διαχειριστής του κολοσσιαίου νορβηγικού κρατικού ταμείου

Υπάρχει σαφώς αρκετά μεγάλη “φούσκα” στον τομέα της τεχνολογίας, δηλώνει ο CEO της Norges Bank Investment Management που διαχειρίζεται το κρατικό επενδυτικό ταμείο της Νορβηγίας