Η καλύτερη Black Friday που είχε ποτέ το διαδίκτυο, φαίνεται ότι ήταν η φετινή.
Σύμφωνα με την Adobe, η οποία παρακολουθεί τις πωλήσεις στους ιστότοπους των λιανοπωλητών στις ΗΠΑ, οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις για την ημέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 9 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό ρεκόρ. Ειδικότερα, όπως γράφει το CNBC, επικαλούμενο τα στοιχεία μέχρι τις 6 μ.μ. ET, οι αγοραστές ξόδεψαν 7,28 δισεκατομμύρια δολάρια σε ιστότοπους. Αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να φτάσει τα 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ολοκληρωθεί η ημέρα, υπογράμμισε η Adobe.
Διαβάστε επίσης Η Black Friday έχει και… ουρά – Προσοχή στη Cyber Monday
Οι δαπάνες που έσπασαν το ρεκόρ έρχονται μετά από μια επίσης δυνατή ημέρα αγορών για την Ημέρα των Ευχαριστιών , κατά την οποία οι καταναλωτές πλήρωσαν διαδικτυακά το υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών των 5,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 2,9% από έτος σε έτος. Συνήθως, οι αγοραστές ξοδεύουν περίπου 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο την ημέρα, σύμφωνα με την Adobe.
Η Adobe σημείωσε ότι οι αγορές μέσω κινητού σημείωσαν επίσης υψηλό ρεκόρ φέτος, με τις πωλήσεις από smartphone να αντιπροσωπεύουν το 55% των διαδικτυακών πωλήσεων την Ημέρα των Ευχαριστιών. Αυτές οι πωλήσεις αναμένεται να αντιστοιχούν στο 53% των συνολικών πωλήσεων της Black Friday, προβλέπει η εταιρεία.
Επιπλέον, οι ισχυρές εκπτώσεις παρέσυραν τους κουρασμένους από τον πληθωρισμό καταναλωτές να βάλουν περισσότερα προϊόντα στα καροτσάκια τους. Ο μέσος όγκος παραγγελιών αυξήθηκε κατά 12% κατά τη διάρκεια της σεζόν. Τα παιχνίδια, ειδικότερα, κατέγραψαν σημαντική ζήτηση.
Για τους λιανοπωλητές, αυτοί οι αριθμοί μπορεί να είναι ένας πολλά υποσχόμενος δείκτης για τις επόμενες εβδομάδες. Οι προβλέψεις για τις πρώτες γιορτές έχουν τεθεί σε σίγαση. Η Target, η Macy’s , η Nordstrom και άλλες εταιρείες ανέφεραν χαλάρωση στις πωλήσεις στα τέλη Οκτωβρίου και αρχές Νοεμβρίου. Το καταναλωτικό κλίμα έχει αποδυναμωθεί τον περασμένο μήνα καθώς ο πληθωρισμός κυμαίνεται κοντά στα υψηλά των τεσσάρων δεκαετιών.
Αυτό έχει αυξήσει την πίεση για τους λιανοπωλητές το Σαββατοκύριακο της Μαύρης Παρασκευής – μια εποχή που συχνά συνδέεται με τις μεγαλύτερες προσφορές της εορταστικής περιόδου αγορών.
Η Adobe αναμένει ότι η Cyber Week, οι πέντε ημέρες από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber Monday, θα δημιουργήσει περίπου 34,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές δαπάνες, σχεδόν 3% πάνω σε σύγκριση με το 2021. Η Cyber Monday αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών στο διαδίκτυο, με τις πωλήσεις να υπολογίζονται στα 11,2 δολάρια δισεκατομμύρια, προβλέπει η εταιρεία.
Latest News
Στα δικαστήρια η διαμάχη Pfizer-Moderna για τις πατέντες του mRNA
Οι εταιρείες αλληλοκατηγορούνται για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας
ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία
Νέους κανόνες για το δημόσιο χρέος εγκρίνει το Ευρωκοινοβούλιο - Οι αυστηροί στόχοι παραμένουν, αλλά οι χειρισμοί για την επίτευξή τους προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε χώρας
«Φούσκα» στις μετοχές τεχνολογίας - Τι είπε ο διαχειριστής του κολοσσιαίου νορβηγικού κρατικού ταμείου
Υπάρχει σαφώς αρκετά μεγάλη “φούσκα” στον τομέα της τεχνολογίας, δηλώνει ο CEO της Norges Bank Investment Management που διαχειρίζεται το κρατικό επενδυτικό ταμείο της Νορβηγίας
Η Pespico «διέψευσε» την Wall Street - Το αναπάντεχο rebound στα κέρδη
Η εταιρεία διατήρησε τις προβλέψεις της για το οικονομικό έτος 2024 για οργανική αύξηση των πωλήσεων κατά 4% και την προσδοκία για βασικά κέρδη 8,15 δολάρια ανά μετοχή
«Τετελεσμένο γεγονός» η μείωση των επιτοκίων τον Ιούνιο, λέει ο ντε Γκίντος
Ο αντιπρόεδρος της ΕΚΤ εμφανίζεται αισιόδοξος για την πορεία του πληθωρισμού
Στην... «αγκαλιά» της Τέιλορ Σουίφτ ο πρώην CEO της Gucci
H Golden Goose ετοιμάζεται για εισαγωγή στο Μιλάνο
Στο στόχαστρο των ΗΠΑ τράπεζες της Κίνας που υποστηρίζουν τη Ρωσία
Οι προειδοποιήσεις και οι επερχόμενες συναντήσεις Μπλίνκεν στην Κίνα
Επί ποδός οι πολυεθνικές - Η Ευρώπη κλείνει τα «παραθυράκια» στις κυρώσεις κατά της Ρωσίας
Οι πολυεθνικές με έδρα την Ευρώπη δεν θα μπορούν πλέον να προσφέρουν επαγγελματικές υπηρεσίες σε ρωσικές θυγατρικές από τον Ιούνιο
Προαγωγή ή αποχώρηση - Πού στοχεύει η McKinsey για τη χρονιά
Οι συμβουλευτικές εταιρείες εντείνουν τις προσπάθειές τους να διώξουν τα άτομα με χαμηλές επιδόσεις ώστε να επανέλθει η ισορροπία στο εσωτερικό τους
Για «λογοκρισία» κατηγορεί τους Αυστραλούς ο Ίλον Μασκ
Πώς απαντά στην απόφαση του δικαστηρίου