
Η καλύτερη Black Friday που είχε ποτέ το διαδίκτυο, φαίνεται ότι ήταν η φετινή.
Σύμφωνα με την Adobe, η οποία παρακολουθεί τις πωλήσεις στους ιστότοπους των λιανοπωλητών στις ΗΠΑ, οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις για την ημέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 9 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό ρεκόρ. Ειδικότερα, όπως γράφει το CNBC, επικαλούμενο τα στοιχεία μέχρι τις 6 μ.μ. ET, οι αγοραστές ξόδεψαν 7,28 δισεκατομμύρια δολάρια σε ιστότοπους. Αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να φτάσει τα 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ολοκληρωθεί η ημέρα, υπογράμμισε η Adobe.
Διαβάστε επίσης Η Black Friday έχει και… ουρά – Προσοχή στη Cyber Monday
Οι δαπάνες που έσπασαν το ρεκόρ έρχονται μετά από μια επίσης δυνατή ημέρα αγορών για την Ημέρα των Ευχαριστιών , κατά την οποία οι καταναλωτές πλήρωσαν διαδικτυακά το υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών των 5,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 2,9% από έτος σε έτος. Συνήθως, οι αγοραστές ξοδεύουν περίπου 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο την ημέρα, σύμφωνα με την Adobe.
Η Adobe σημείωσε ότι οι αγορές μέσω κινητού σημείωσαν επίσης υψηλό ρεκόρ φέτος, με τις πωλήσεις από smartphone να αντιπροσωπεύουν το 55% των διαδικτυακών πωλήσεων την Ημέρα των Ευχαριστιών. Αυτές οι πωλήσεις αναμένεται να αντιστοιχούν στο 53% των συνολικών πωλήσεων της Black Friday, προβλέπει η εταιρεία.
Επιπλέον, οι ισχυρές εκπτώσεις παρέσυραν τους κουρασμένους από τον πληθωρισμό καταναλωτές να βάλουν περισσότερα προϊόντα στα καροτσάκια τους. Ο μέσος όγκος παραγγελιών αυξήθηκε κατά 12% κατά τη διάρκεια της σεζόν. Τα παιχνίδια, ειδικότερα, κατέγραψαν σημαντική ζήτηση.
Για τους λιανοπωλητές, αυτοί οι αριθμοί μπορεί να είναι ένας πολλά υποσχόμενος δείκτης για τις επόμενες εβδομάδες. Οι προβλέψεις για τις πρώτες γιορτές έχουν τεθεί σε σίγαση. Η Target, η Macy’s , η Nordstrom και άλλες εταιρείες ανέφεραν χαλάρωση στις πωλήσεις στα τέλη Οκτωβρίου και αρχές Νοεμβρίου. Το καταναλωτικό κλίμα έχει αποδυναμωθεί τον περασμένο μήνα καθώς ο πληθωρισμός κυμαίνεται κοντά στα υψηλά των τεσσάρων δεκαετιών.
Αυτό έχει αυξήσει την πίεση για τους λιανοπωλητές το Σαββατοκύριακο της Μαύρης Παρασκευής – μια εποχή που συχνά συνδέεται με τις μεγαλύτερες προσφορές της εορταστικής περιόδου αγορών.
Η Adobe αναμένει ότι η Cyber Week, οι πέντε ημέρες από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber Monday, θα δημιουργήσει περίπου 34,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές δαπάνες, σχεδόν 3% πάνω σε σύγκριση με το 2021. Η Cyber Monday αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών στο διαδίκτυο, με τις πωλήσεις να υπολογίζονται στα 11,2 δολάρια δισεκατομμύρια, προβλέπει η εταιρεία.


Latest News

Γιατί οι Ασιάτες δεν ενθουσιάζονται με την ιδέα της συνταξιοδότησης
Την ώρα που οι Γάλλοι απεργούν για να μην παραταθεί ο εργασιακός τους βίος κατά δύο έτη, οι Ασιάτες θέλουν να δουλεύουν μέχρι τα βαθιά γεράματα

Τα erdoganomics, οι εκλογές και τα παιχνίδια με τα επιτόκια
Ο υπουργός Οικονομικών υπεραμύνεται της χαλαρής νομισματικής πολιτικής και μιλά για αύξηση του επενδυτικού ενδιαφέροντος στη γείτονα

Τα περιστέρια στον ορίζοντα της νομισματικής πολιτικής - Τι αλλάζει στις κεντρικές τράπεζες
Οι κεντρικοί τραπεζίτες εξακολουθούν να ανησυχούν για τον πληθωρισμό αλλά βάζουν φρένο στις επιθετικές αυξήσεις επιτοκίων

Στη δημοσιότητα ο οδικός χάρτης του ΟΟΣΑ για τον παγκόσμιο εταιρικό φόρο
Ο οργανισμός παρέχει διευκρινήσεις και λεπτομέρειες για την εφαρμογή του νέου φόρου

O κροίσος που τα «βάζει» με έναν κλάδο 365 δισ.
Η εταιρεία του προσφέρει 350 συνταγογραφούμενα φάρμακα σε τιμή κόστους

Apple: Παραιτήθηκε η κορυφαία σχεδιάστρια προϊόντων - Γιατί δεν θα αντικατασταθεί
Αλλαγή πορείας για μια εταιρεία για την οποίαν η αισθητική είχε μετατραπεί σε κάτι σαν θρησκεία

Οι ταύροι της Goldman που κέρδισαν 3 δισ. στα commodities
Η ομάδα που κεφαλαιοποίηση τη φρενίτιδα στην αγορά των εμπορευμάτων

Ποια big tech «έβγαλε» 75 δισ. σε μια ημέρα
Η άνοδος των μετοχών της Meta πυροδότησε επίσης ένα ράλι στις μετοχές της Amazon, της Apple και της Alphabet

Σήμα Λαγκάρντ προς τις κυβερνήσεις: Αποσύρετε τα μέτρα στήριξης
Η ενεργειακή κρίση εξομαλύνεται, σύμφωνα με την επικεφαλής της ΕΚΤ

Ποια εταιρεία βοηθά την εμπόλεμη Ουκρανία να σημαδεύει
Στενή συνεργασία του Κιέβου με εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες και στον αμερικανικό στρατό.