
Σε διαρκή άνοδο βρίσκεται η ηλεκτροκίνηση στην Κίνα καθώς στο εννεάμηνο του έτους ταξινομήθηκαν 2,9 εκατ. αυτοκίνητα. Η ασιατική υπερδύναμη πρωτοστατεί στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων «αφήνοντας» πολύ πίσω την Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Πόσο «καθαρά» είναι τελικά;
Στην Γηραιά Ήπειρο σημειώθηκαν 716.983 πωλήσεις, ενώ στις ΗΠΑ έχουν πουληθεί περίπου από 576.000 EV από την αρχή του έτους μέχρι τον Σεπτέμβριο.
Στόχος η ευρωπαϊκή αγορά
Από την στιγμή που οι κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων έχουν την μερίδα του λέοντος στην πατρίδα τους , στρέφουν τώρα την προσοχή τους στην ευρωπαϊκή αγορά. Οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων έχουν βάλει στόχο να κερδίσουν τους Ευρωπαίους οδηγούς και τους μεγάλους εταιρικούς πελάτες με πιο προσιτά αυτοκίνητα τα οποία διαθέτουν κορυφαίες αξιολογήσεις ασφαλείας και πολλά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας.
Διαβάστε επίσης: MOTOR OIL: Πρασινίζει…. με επενδύσεις 4 δισ. ευρώ έως το 2030.
Τους τελευταίους μήνες, αρκετά κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα έλαβαν πέντε αστέρια στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων (NCAP) – ένα επίτευγμα που απαιτεί αυτοκίνητα με χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που υπερβαίνουν κατά πολύ τις νομικές απαιτήσεις.
Η μεγάλη ευκαιρία των Κινέζων
Η υψηλή ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα εν μέσω ελλείψεων στην εφοδιαστική αλυσίδα επέτρεψε στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να αυξήσουν τις τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων και να επικεντρωθούν περισσότερο σε πελάτες λιανικής, παρά σε πελάτες όπως εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων που παραδοσιακά ήταν λιγότερο κερδοφόρες για αυτούς.
Αυτό άνοιξε ένα παράθυρο ευκαιρίας για τους Κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν ήδη υπερκεράσει τους περισσότερους ξένους αντιπάλους τους στην Κίνα, η οποία αποτελεί μακράν τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
Τον Οκτώβριο, για παράδειγμα, η γερμανική εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt ανακοίνωσε ότι θα αγόραζε περίπου 100.000 ηλεκτρικά οχήματα από την κινεζική BYD, ξεκινώντας με το Atto 3 SUV της που έλαβε την πολυπόθητη βαθμολογία πέντε αστέρων Euro NCAP τον ίδιο μήνα.


Latest News

Τρία ιστορικά ρεκόρ για την αλβανική οικονομία το 2022
Σε τουρισμό, ξένες άμεσες επενδύσεις και εμβάσματα

Ισχυρότερη ανάπτυξη στην ευρωζώνη το 2023 «βλέπει» η HSBC
Η τράπεζα δεν βλέπει πλέον ύφεση στο Ηνωμένο Βασίλειο

Προειοδοποιήσεις για αναταράξεις στην Ευρωζώνη από τη UBS - Το θετικό και το αρνητικό μήνυμα
Ποιες είναι οι προβλέψεις για τον πληθωρισμό, την ανάπτυξη αλλά και τις αυξήσεις των επιτοκίων της ΕΚΤ. Ο ρόλος των τραπεζών

Τεράστια «βουτιά» στα μπόνους των Golden Boys
Tα bonus σε απόλυτους αριθμούς «έπεσαν» στα 33,7 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι

Η τραπεζική καταιγίδα «ταρακουνά» το ευρωπαϊκό real estate
Τραπεζικές αναταραχές: Οι ευρωπαϊκές μετοχές ακινήτων πλήττονται από την τραπεζική αναταραχή

Φον ντερ Λάιεν: Δεν είναι βιώσιμη μια αποσύνδεση από την Κίνα
Η Φον ντερ Λάιεν ανέφερε πως η Κίνα θα πρέπει να βοηθήσει την ΕΕ στην σύγκρουση της ΕΕ με την Ουκρανία.

Απώλειες ρεκόρ 8,63 δισ. ευρώ για την Κεντρική Τράπεζα Ρωσίας
Η Κεντρική Τράπεζα της Ρωσίας κατέγραψε τις μεγαλύτερες απώλειες στην ιστορία της

Σκληρή γλώσσα από φον ντερ Λάιεν κατά του Πεκίνου
Προς περιορισμούς στην εξαγωγή τεχνολογίας από το μπλοκ προς την Κίνα

Ποια είναι τα «τρωτά» σημεία των τραπεζών σε Ευρώπη και ΗΠΑ
Η πραγματικότητα αποδεικνύεται πολύ πιο σύνθετη από την απλοϊκή εκτίμηση, που θέλει τις τράπεζες να κερδίζουν περισσότερα όσο αυξάνονται τα επιτόκια

Ο δυσλεξικός «τεμπέλης» με τα σπίρτα που έγινε ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο
Γεννήθηκε σαν σήμερα 30 Μαρτίου το 1926 σε ένα χωριό της νότιας Σουηδίας