Σε διαρκή άνοδο βρίσκεται η ηλεκτροκίνηση στην Κίνα καθώς στο εννεάμηνο του έτους ταξινομήθηκαν 2,9 εκατ. αυτοκίνητα. Η ασιατική υπερδύναμη πρωτοστατεί στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων «αφήνοντας» πολύ πίσω την Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Πόσο «καθαρά» είναι τελικά;
Στην Γηραιά Ήπειρο σημειώθηκαν 716.983 πωλήσεις, ενώ στις ΗΠΑ έχουν πουληθεί περίπου από 576.000 EV από την αρχή του έτους μέχρι τον Σεπτέμβριο.
Στόχος η ευρωπαϊκή αγορά
Από την στιγμή που οι κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων έχουν την μερίδα του λέοντος στην πατρίδα τους , στρέφουν τώρα την προσοχή τους στην ευρωπαϊκή αγορά. Οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων έχουν βάλει στόχο να κερδίσουν τους Ευρωπαίους οδηγούς και τους μεγάλους εταιρικούς πελάτες με πιο προσιτά αυτοκίνητα τα οποία διαθέτουν κορυφαίες αξιολογήσεις ασφαλείας και πολλά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας.
Διαβάστε επίσης: MOTOR OIL: Πρασινίζει…. με επενδύσεις 4 δισ. ευρώ έως το 2030.
Τους τελευταίους μήνες, αρκετά κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα έλαβαν πέντε αστέρια στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων (NCAP) – ένα επίτευγμα που απαιτεί αυτοκίνητα με χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που υπερβαίνουν κατά πολύ τις νομικές απαιτήσεις.
Η μεγάλη ευκαιρία των Κινέζων
Η υψηλή ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα εν μέσω ελλείψεων στην εφοδιαστική αλυσίδα επέτρεψε στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να αυξήσουν τις τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων και να επικεντρωθούν περισσότερο σε πελάτες λιανικής, παρά σε πελάτες όπως εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων που παραδοσιακά ήταν λιγότερο κερδοφόρες για αυτούς.
Αυτό άνοιξε ένα παράθυρο ευκαιρίας για τους Κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν ήδη υπερκεράσει τους περισσότερους ξένους αντιπάλους τους στην Κίνα, η οποία αποτελεί μακράν τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
Τον Οκτώβριο, για παράδειγμα, η γερμανική εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt ανακοίνωσε ότι θα αγόραζε περίπου 100.000 ηλεκτρικά οχήματα από την κινεζική BYD, ξεκινώντας με το Atto 3 SUV της που έλαβε την πολυπόθητη βαθμολογία πέντε αστέρων Euro NCAP τον ίδιο μήνα.
Latest News
Λίβανος: Πρώτη παράδοση κατεχομένου εδάφους από το Ισραήλ
Αμερικανός στρατηγός βρίσκεται στον Λίβανο για να επιβλέψει την παράδοση
Η μεγάλη αποτυχία του στοιχήματος των Shell και BP στην ηλεκτρική ενέργεια
Η ηλεκτρική ενέργεια ήταν το επόμενο μεγάλο στοίχημα για πολλές εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, όμως γύρισε μπούμερανγκ
Ποιες είναι προτεραιότητες Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες
Οι πέντε κορυφαίες προτεραιότητές του Ντόναλντ Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες στο Οβάλ γραφείο
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση