Σε πολλαπλά συνδρομητικά πακέτα με διαφημίσεις στρέφεται η Netflix, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου Ted Sarandos, την Τρίτη.
Η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα την πρώτη φθηνότερη, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις συνδρομητική επιλογή της, με τιμή 6,99 δολάρια, μετά από χρόνια «αντίστασης» στις διαφημίσεις.
Διαβάστε επίσης: Google: Τι έψαξαν οι Έλληνες το 2023
Πολλαπλά επίπεδα διαφημίσεων
Για τους θεατές που δεν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις, η Netflix προσφέρει ήδη πολλαπλά πακέτα που κυμαίνονται σε τιμές από 9,99 δολάρια έως 19,99 δολάρια το μήνα. Και η εταιρεία πιθανότατα θα κάνει το ίδιο και για το streaming της με υποστήριξη διαφημίσεων καθώς η επιχείρηση αναπτύσσεται, δήλωσε ο Sarandos στο συνέδριο UBS TMT.
Διαβάστε επίσης: Microsoft: To Call of Duty πάει στο Nintendo
«Είναι πιθανό να έχουμε πολλαπλά επίπεδα διαφημίσεων με την πάροδο του χρόνου, αλλά τίποτα για το οποίο να μπορούμε να μιλήσουμε με σιγουριά ακόμα», δήλωσε ο Sarandos. «Και το ίδιο το προϊόν θα εξελιχθεί, υποψιάζομαι, αλλά αργά και σταδιακά», συμπλήρωσε.
Επιβραδύνεται η αύξηση συνδρομητών
Αφού αντιστάθηκε στις διαφημίσεις για χρόνια, η Netflix κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα μια φθηνότερη επιλογή, 6,99 δολαρίων με διαφημίσεις, σε συνεργασία με τη Microsoft. Η εταιρεία προσπαθεί να βρει νέους τρόπους για να διευρύνει τα έσοδά της, καθώς η αύξηση των συνδρομητών επιβραδύνεται και ο ανταγωνισμός εντείνεται.
Το Netflix τιμολόγησε την επιλογή «basic with ads» λίγο κάτω από τις τιμές των ανταγωνιστών του. Στους συνδρομητές αυτής της βαθμίδας προβάλλονται κατά μέσο όρο τέσσερα έως πέντε λεπτά διαφημίσεων κάθε ώρα και δεν μπορούν να κατεβάζουν ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές.
Ένας περιορισμένος αριθμός τηλεοπτικών σειρών και ταινιών δεν είναι αρχικά διαθέσιμος στη βαθμίδα με υποστήριξη διαφημίσεων λόγω περιορισμών αδειοδότησης, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε την Τρίτη ότι περίπου το 90% περιλαμβάνεται και σύντομα θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις για να συμπεριληφθούν και οι υπόλοιπες.
Την περασμένη εβδομάδα, ο ιδρυτής του Netflix Reed Hastings παραδέχθηκε στο συνέδριο Dealbook των New York Times, ότι αρχικά δεν πίστευε στο μοντέλο του Netflix που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και άργησε να το υιοθετήσει.
Τέλος στους κοινούς κωδικούς
Επιπλέον, ο κολοσσός streaming θα επικεντρωθεί στην αντιμετώπιση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης το 2023. H Netflix έχει δηλώσει ότι περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά, συμπεριλαμβανομένων 30 εκατομμυρίων στις ΗΠΑ, χρησιμοποιούν κοινόχρηστο κωδικό πρόσβασης.
«Υπάρχουν άνθρωποι που απολαμβάνουν το Netflix, κυριολεκτικά δωρεάν σήμερα», ανέφερε ο Sarandos.
Latest News
Ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street η Microsoft για έσοδα και κέρδη
Η άνοδος της μετοχής της Microsoft μετά την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης αύξησε την χρηματιστηριακή της αξία κατά 128 δισεκατομμύρια δολάρια
«Βλέπει» τα 2 τρισ. δολ. η κεφαλαιοποίηση της Google - «Μοιράζει» κέρδη ο Pichai
Ράλι στην τιμή της μετοχής του τεχνολογικού κολοσσού μετά τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου
Απατεώνες κλέβουν Toncoins από χρήστες του Telegram - Η μέθοδος που χρησιμοποιούν
Θύματα από κάθε γωνιά του κόσμου έχουν στοχοποιηθεί από τους απατεώνες
Η Tesla.... αντιγράφει τις Ford και GM - «Συνταγή» από το παρελθόν για φθηνότερα EV
Το σχέδιο της Tesla για οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα
Η ByteDance διαψεύδει φήμες περί πώλησης του TikTok
Παρά την ψήφιση στις ΗΠΑ της νέας νομοθεσίας η μητρική εταιρεία του TikTok δεν σκοπεύει να πουλήσει την εφαρμογή
Κλείνουμε το TikTok στις ΗΠΑ αν αποτύχουν οι νομικές ενέργειες, λέει η ByteDance
Αιτία οι αλγόριθμοι στους οποίους στηρίζεται το TikTok οι θεωρούνται βασικοί για το σύνολο των δραστηριοτήτων της ByteDance
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Πάνω από 24.000 Ακαδημαϊκές Ταυτότητες «κατέβηκαν» στο Gov.gr Wallet
Συνολικά μέχρι σήμερα στο Gov.gr Wallet έχουν εκδοθεί και αποθηκευτεί 2.508.670 δελτία αστυνομικής ταυτότητας,
Η Αpple έχασε το στέμμα της στην Κίνα - Ποιες εταιρείες την ξεπέρασαν σε πωλήσεις
Οι προωθητικές ενέργειας της Apple με καλύτερες τιμές, κατά το πρώτο τρίμηνο, δεν μπόρεσαν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του έντονου ανταγωνισμού
Το μεγάλο κόλπο των χάκερς – Ποιες χώρες κάνουν πειραματόζωα για τις επιθέσεις τους
Τι αποκαλύπτει έρευνα σχετικά με τη δράση συμμοριών σε «πεδία δοκιμών»