Σε πολλαπλά συνδρομητικά πακέτα με διαφημίσεις στρέφεται η Netflix, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου Ted Sarandos, την Τρίτη.

Η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα την πρώτη φθηνότερη, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις συνδρομητική επιλογή της, με τιμή 6,99 δολάρια, μετά από χρόνια «αντίστασης» στις διαφημίσεις.

Διαβάστε επίσης: Google: Τι έψαξαν οι Έλληνες το 2023

Πολλαπλά επίπεδα διαφημίσεων

Για τους θεατές που δεν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις, η Netflix προσφέρει ήδη πολλαπλά πακέτα που κυμαίνονται σε τιμές από 9,99 δολάρια  έως 19,99 δολάρια το μήνα. Και η εταιρεία πιθανότατα θα κάνει το ίδιο και για το streaming της με υποστήριξη διαφημίσεων καθώς η επιχείρηση αναπτύσσεται, δήλωσε ο Sarandos στο συνέδριο UBS TMT.

Διαβάστε επίσης: Microsoft: To Call of Duty πάει στο Nintendo

«Είναι πιθανό να έχουμε πολλαπλά επίπεδα διαφημίσεων με την πάροδο του χρόνου, αλλά τίποτα για το οποίο να μπορούμε να μιλήσουμε με σιγουριά ακόμα», δήλωσε ο Sarandos. «Και το ίδιο το προϊόν θα εξελιχθεί, υποψιάζομαι, αλλά αργά και σταδιακά», συμπλήρωσε.

Επιβραδύνεται η αύξηση συνδρομητών

Αφού αντιστάθηκε στις διαφημίσεις για χρόνια, η Netflix κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα μια φθηνότερη επιλογή, 6,99 δολαρίων με διαφημίσεις, σε συνεργασία με τη Microsoft. Η εταιρεία προσπαθεί να βρει νέους τρόπους για να διευρύνει τα έσοδά της, καθώς η αύξηση των συνδρομητών επιβραδύνεται και ο ανταγωνισμός εντείνεται.

Το Netflix τιμολόγησε την επιλογή «basic with ads» λίγο κάτω από τις τιμές των ανταγωνιστών του. Στους συνδρομητές αυτής της βαθμίδας προβάλλονται κατά μέσο όρο τέσσερα έως πέντε λεπτά διαφημίσεων κάθε ώρα και δεν μπορούν να κατεβάζουν ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές.

Ένας περιορισμένος αριθμός τηλεοπτικών σειρών και ταινιών δεν είναι αρχικά διαθέσιμος στη βαθμίδα με υποστήριξη διαφημίσεων λόγω περιορισμών αδειοδότησης, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε την Τρίτη ότι περίπου το 90% περιλαμβάνεται και σύντομα θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις για να συμπεριληφθούν και οι υπόλοιπες.

Την περασμένη εβδομάδα, ο ιδρυτής του Netflix Reed Hastings παραδέχθηκε στο συνέδριο Dealbook των New York Times, ότι αρχικά δεν πίστευε στο μοντέλο του Netflix που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και άργησε να το υιοθετήσει.

Τέλος στους κοινούς κωδικούς

Επιπλέον, ο κολοσσός streaming θα επικεντρωθεί στην αντιμετώπιση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης το 2023. H Netflix έχει δηλώσει ότι περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά, συμπεριλαμβανομένων 30 εκατομμυρίων στις ΗΠΑ, χρησιμοποιούν κοινόχρηστο κωδικό πρόσβασης.

«Υπάρχουν άνθρωποι που απολαμβάνουν το Netflix, κυριολεκτικά δωρεάν σήμερα», ανέφερε ο Sarandos.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία