
Συνεχίζει η Eurobank το σχέδιο ανάπτυξης των εργασιών της και επέκτασης των δραστηριοτήτων της εκτός Ελλάδος, επικεντρώνοντας στις βασικές της αγορές, τη Βουλγαρία και την Κύπρο.
Μετά την πρόσφατη ενίσχυση του ποσοστού της στην Ελληνική Τράπεζα στη Μεγαλόνησο, όπου έχει ήδη ισχυρή παρουσία μέσω της Eurobank Cyprus, από το 12,6% στο 26%, η διοίκησή της υπέγραψε κατ΄ αρχήν συμφωνία με την BNP Paribas Personal Finance για την εξαγορά των δραστηριοτήτων της στη Βουλγαρία από τη θυγατρική της Postbank.
Με βάση τις πιο πρόσφατες οικονομικές καταστάσεις της Eurobank, τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη από τις δραστηριότητες στο εξωτερικό διαμορφώθηκαν σε 153 εκατ. ευρώ τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 από 111 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Διαβάστε επίσης: Μεγάλο deal της Eurobank στη Βουλγαρία – Απέκτησε τη θυγατρική της BNP Paribas
Τα οργανικά κέρδη προ προβλέψεων ενισχύθηκαν κατά 16,4% σε 223 εκατ. ευρώ και τα οργανικά λειτουργικά κέρδη κατά 44,6% σε 197 εκατ. ευρώ. Το 46% των προσαρμοσμένων καθαρών κερδών προήλθε από τις δραστηριότητες στη Βουλγαρία και το 44% από αυτές στην Κύπρο.
Στο «κυνήγι» της δεύτερης θέσης
Με την απόκτηση της BNP Paribas Personal Finance, το μερίδιο του ελληνικού ομίλου μέσω της Post Bank στη βουλγαρική καταναλωτική πίστη από το 12,50% σήμερα θα αυξηθεί στο 17,50%, Με τον τρόπο αυτό ο ελληνικός όμιλος θα διεκδικήσει τη δεύτερη θέση στον τομέα των καταναλωτικών δανείων.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία είναι 100% θυγατρική της BNP Paribas Group και έχει επίσης ισχυρή παρουσία σε Γαλλία, Γερμανία και Ιταλία και απασχολεί συνολικά 20.000 εργαζόμενους.
Με εμπορικά σήματα όπως Cetelem, Cofinoga, Findomestic και AlphaCredit, προσφέρει σε συνολικά 30 χώρες πλήρες εύρος προσωπικών δανείων σε καταστήματα, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων ή απευθείας σε πελάτες μέσω customer contact centres και διαδικτυακά. Προσφέρει επίσης στους πελάτες της ασφαλιστικά και αποταμιευτικά προϊόντα.
Στη βουλγαρική αγορά λειτουργεί μέσω ενός δικτύου 44 υποκαταστημάτων. Στο εννεάμηνο του 2022 το ενεργητικό της διαμορφώθηκε στα 450 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 406 εκατ. ευρώ αφορούν σε δάνεια, οι καταθέσεις της προσέγγισαν τα 100 εκατ. ευρώ, ενώ ισχυρή ήταν η κερδοφορία της. Οι πελάτες της ανέρχονται σε 270.000.
Συνεργασίες «προίκα»
Επί σειρά ετών, η BNP Paribas Personal Finance έχει αναπτύξει μια στρατηγική ενεργής συνεργασίας με αλυσίδες πώλησης καταναλωτικών προϊόντων, με κατασκευαστές και διανομείς αυτοκινήτων, με ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και με άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα (τράπεζες και ασφαλιστικές).
Η επιτυχία της βασίζεται στην εμπειρία της στην αγορά πιστώσεων και στην ικανότητά της να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις επιχειρηματικές δραστηριότητες και την εμπορική στρατηγική των συνεργατών της.
Τέλος, για να υποστηρίξει τους πελάτες και τους συνεργάτες της, η BNP Paribas Personal Finance έχει δεσμευθεί στην προώθηση της πρόσβασης σε πιο υπεύθυνες και βιώσιμες μορφές κατανάλωσης.


Latest News

Ο πόλεμος των ρευμάτων που άλλαξε τον κόσμο
Δύο διαφορετικοί άνθρωποι, μεγαλωμένοι σε διαφορετικούς κόσμους, με μία όμως κοινή τρέλα...την επιστήμη

Πότε ξεκινά η απονομή του μακεδονικού σήματος στις πρώτες επιχειρήσεις
Οι επιχειρηματίες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον να αποκτήσουν το σήμα, προέρχονται κατά κύριο λόγο από τον κλάδο των τροφίμων

600.000 πλειστηριασμοί περιμένουν την απόφαση του Αρείου Πάγου
Η ετυμηγορία είναι κρίσιμη καθώς αφορά χιλιάδες πλειστηριασμούς, προκαλώντας ανατροπές στον σχεδιασμό των funds και της κυβέρνησης

Alumil: Τριετές πλάνο με στόχους ESG για ενίσχυση της βιωσιμότητας
Οι δεσμεύσεις της Alumil ανά πεδίο έως το 2025

Τα επιμελητήρια υποστηρίζουν τον κοινωνικό διάλογο για την αγορά εργασίας
«Ο κοινωνικός διάλογος είναι το καλύτερο εργαλείο για την προσαρμογή των αγορών εργασίας σε καλές και κακές στιγμές»

Οι λεπτομέρειες της πώλησης της Intersport στην Τουρκία από τη Fourlis
Κατά την υπογραφή της σύμβασης αγοραπωλησίας των μετοχών καταβλήθηκε το 83% του τιμήματος

Τι συστήνουν επτά οίκοι για τις τράπεζες
Οι τιμές στόχοι και οι συστάσεις για τις τράπεζες

Κόμβος καινοτομίας από την Deloitte στην Πάτρα
Η Deloitte εγκαινίασε τα νέα της γραφεία στην Πάτρα ενώ δημιούργησε και το Βrainzone, ένα Innovation Hub για την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων

Απολογισμός της Παπαστράτος για τη δράση στις αναδασωτέες περιοχές της Αττικής
Στόχος είναι τουλάχιστον το 75% των δέντρων που θα φυτευτούν να καταφέρουν να επιβιώσουν

Ορισμός Νέου Εσωτερικού Ελεγκτή στον Αγροτικό Οίκο Σπύρου
Την θέση αναλαμβάνει η κ. Άννα Ρουμελιώτη