Στον απόηχο του τελικού του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Κυριακής, οι οπαδοί ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο έσπευσαν να αγοράσουν αθλητικά εμπορεύματα, με τη ζήτηση για τις φανέλες της Παρί Σεν Ζερμέν των Λιονέλ Μέσι και Κιλιάν Μπαπέ να υπερτριπλασιάζεται, όπως ανέφερε στο Reuters η εταιρεία λιανικής πώλησης αθλητικών εμπορευμάτων Fanatics Inc.

Η Αργεντινή κέρδισε τη Γαλλία με 4-2 στα πέναλτι μετά από μια δραματική ισοπαλία 3-3 στην παράταση (2-2 στα 90’), με τον Μέσι να σκοράρει δύο φορές και τον Γάλλο Κιλιάν Μπαπέ να σκοράρει τρεις φορές, πριν αμφότεροι ευστοχήσουν στη διαδικασία των πέναλτι.

Ήταν η πρώτη νίκη της Αργεντινής σε τελικό Παγκοσμίου Κυπέλλου από τότε που ο Ντιέγκο Μαραντόνα σήκωσε το τρόπαιο, πριν από 36 χρόνια.

Μουντιάλ: Η κορυφαία 11άδα που έβγαλαν οι αλγόριθμοι

Επταπλασιασμός πωλήσεων

Οι παγκόσμιες πωλήσεις ειδών ποδοσφαίρου αυξήθηκαν περισσότερο από 700% για το Παγκόσμιο Κύπελλο 2022 στο Κατάρ έναντι του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018 στη Ρωσία, σε όλο το δίκτυο διαδικτυακών καταστημάτων Fanatics.

Οι οπαδοί συνέρρευσαν για να αγοράσουν φανέλες ποδοσφαιρικής ομάδας Παρί Σεν Ζερμέν- μάρκας Nike-, με τις πωλήσεις ειδικότερα για τις φανέλες των Μέσι και Μπαπέ στο επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της PSG να αυξάνονται περισσότερο από 200% την Κυριακή.

Η Fanatics, η οποία διαχειρίζεται το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της Παρί Σεν Ζερμέν, είπε ότι το 40% όλων των πωλήσεων της Παρί ΣΖ την ημέρα του τελικού προήλθε από τις ΗΠΑ.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport