Αύξηση της τάξης του 7,6% σημείωσαν οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ την περίοδο των εορτών (1 Νοεμβρίου ως 24 Δεκεμβρίου), καθώς οι μεγάλες εκπτώσεις προσέλκυσαν τους καταναλωτές, σύμφωνα με έκθεση της Mastercard. Ξεπέρασαν μάλιστα τις εκτιμήσεις της, καθώς τον Σεπτέβριο προέβλεπε ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 7,1%.

Ωστόσο, σε σχέση με την περυσινήπερίοδο η κατανάλωση ήταν χαμηλότερη, καθώς ο υψηλός πληθωρισμός, η αύξηση των επιτοκίων και η ανησυχία για το ενδεχόμενο ύφεσης έκαναν τους καταναλωτές πιο επιφυλακτικούς.  Οι πωλήσεις την ίδια περίοδο του 2021 σημείωσαν άνοδο της τάξης του 8,5%.

ΗΠΑ: Στασιμότητα στις λιανικές πωλήσεις τον Σεπτέμβριο

Μεγάλες εταιρείες του κλάδου του λιανεμπορίου, όπως η Amazon και η Walmart  προσέφεραν μεγάλες εκπτώσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου για να απαλλαγούν από τα πλεονάζοντα αποθέματα και να επαναφέρουν τα αποθέματα σε κανονικά επίπεδα.

Αυτό οδήγησε σε έντονη ζήτηση για τα πάντα, από παιχνίδια έως ηλεκτρονικά είδη, κατά τη διάρκεια της πενθήμερης περιόδου μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και της Κυβερνο-Δευτέρας.

Ωστόσο, οι πωλήσεις ηλεκτρονικών ειδών μειώθηκαν κατά 5,3% κατά την ευρύτερη περίπου δίμηνη περίοδο, σύμφωνα με την έκθεση SpendingPulse της Mastercard. Στον αντίποδα οι πωλήσεις στις κατηγορίες των ενδυμάτων και των εστιατορίων αυξήθηκαν κατά 4,4% και 15,1%, αντίστοιχα.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις σημείωσαν άλμα 10,6% την περίοδο αυτή, ελαφρώς μικρότερο από την αύξηση 11% πέρυσι, σύμφωνα με την έκθεση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή