Η ένωση των κινέζων εφοπλιστών η China Shipowners’ Association (CSA) έγινε πλήρες μέλος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (International Chamber of Shipping -ICS),το οποίο αντιπροσωπεύει το 80% της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Cosco: Σύντομα η είσοδος των Κινέζων στο λιμάνι του Αμβούργου
Ο Emanuele Grimaldi, πρόεδρος του ICS, υποδεχόμενος τους κινέζους πλοιοκτήτες σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η Κίνα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις θαλάσσιες μεταφορές με επιρροή στη διεθνή σκηνή. Η συμμετοχή της στο ICS θα ενισχύσει «την ικανότητα μας να συνεργαζόμαστε, ενωμένοι ως βιομηχανία, για να αντιμετωπίσουμε τα πιο πιεστικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η ναυτιλία, όπως η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Μόνο μέσω της συνεργασίας θα πετύχουμε όλοι» τόνισε ο κ. Grimaldi.
Μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία
Ο Zhang Shouguo, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών της Κίνας, δήλωσε:
«Η συμμετοχή της Ένωσης Κινέζων Εφοπλιστών στο ICS θα προσφέρει στους Κινέζους πλοιοκτήτες ένα βήμα για να ακουστεί η κινεζική ναυτιλιακή βιομηχανία. Η CSA ελπίζει επίσης να κάνει χρήση της πλατφόρμας πληροφοριών του ICS για να παρέχει περισσότερη βοήθεια στην κινεζική ναυτιλιακή βιομηχανία, καθώς και την απαραίτητη υποστήριξη για τη μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Η συνεργασία μεταξύ της China Shipowners’ Association και του ICS θα έχει σημαντικό αντίκτυπο και στα δύο μέρη. Πιστεύουμε ότι η συμμετοχή της China Shipowners’ Association θα εμπλουτίσει την πλατφόρμα του ICS. Ανυπομονούμε να επιτύχουμε win-win συνεργασία και αμοιβαία ανάπτυξη στο μέλλον!».
Δεδομένης της σημασίας της Κίνας ως μεγάλου ναυτιλιακού έθνους, η ιδιότητα της CSA ως μέλους του ICS επιβεβαιώνει την θέση του Επιμελητηρίου ότι «μιλά» εξ ονόματος της παγκόσμιας βιομηχανίας.
Η CSA ιδρύθηκε το 1993 ως εθελοντικός εμπορικός οργανισμός, μέλη του οποίου είναι πλοιοκτήτες και διαχειριστές εμπορικών πλοίων που είναι νηολογημένα στην Κίνα.
Latest News
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα