Η Hyundai Heavy Industries παρέδωσε το πρώτο μεγάλο πλοίο, με ηλεκτρική πρόωση νέας γενιάς, που ενσωματώνει smart technology.
Το μοναδικό αυτό σκάφος έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί είτε πλήρως από την μπαταρία, είτε από κινητήρα με καύσιμο LNG ή με υβριδική λειτουργία.
Όπως τονίζεται, το «Ulsan Taehwa» θα πραγματοποιεί τουριστικά ταξίδια από την πόλη Ουλσάν κατά μήκος των ακτών της Νότιας Κορέας.
Ηλεκτρικά πλοία και αιολική ενέργεια
Η κατασκευή του πλοίου, χωρητικότητας 1.400 τόνων, ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Mipo. Το σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης αναπτύχθηκε από την Korean Shipbuilding & Marine Engineering και περιλαμβάνει ένα σύστημα αποθήκευσης ενέργειας που επιτρέπει την επιλεκτική λειτουργία του σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας LNG και πετρελαίου ντίζελ που βασίζεται στο DC Grid. Ο κινητήρας διπλού καυσίμου είναι ικανός να οδηγεί το σκάφος των 90 μέτρων σε ταχύτητες έως και 16 κόμβους, ενώ η χωρητικότητά φτάνει τους 300 επιβάτες.
Μειωμένες εκπομπές CO2
Κατά τη διάρκεια θαλάσσιων δοκιμών που διεξήχθησαν τον Αύγουστο και τον Οκτώβριο, το σκάφος κατέγραψε μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 40% σε σύγκριση με τους συμβατικούς κινητήρες ντίζελ.
Η Hyundai αναφέρει ότι η απόδοση καυσίμου βελτιώθηκε κατά 6%, ενώ σημειώνεται πως η λύση ηλεκτρικής πρόωσης της Hyundai, κέρδισε το Βραβείο Καινοτομίας CES 2023 από την Ένωση Τεχνολογίας Καταναλωτών.
Εκτός από την ηλεκτρική πρόωση, το σκάφος χρησιμοποιεί επίσης μια ποικιλία άλλων έξυπνων τεχνολογιών. Η τεχνολογία επιτρέπει την προσαρμογή της παραγωγής ενέργειας σε 1/1000 του δευτερολέπτου, κάτι που σύμφωνα με τη Hyundai είναι περίπου 100 φορές ταχύτερο από τους υπάρχοντες κινητήρες. Μεταξύ των άλλων λειτουργιών είναι και η αυτοδιάγνωση του εξοπλισμού λειτουργίας.
Το νέο πλοίο κόστισε περίπου 34 εκατομμύρια δολάρια, με 18 εκατ. να προέρχονται από κρατική χρηματοδότηση.
Latest News
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM