
Μήνυμα ότι η Κύπρος είναι πλέον ένα ποιοτικό ναυτιλιακό σύμπλεγμα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και κάνει περήφανη τη χώρα με τις επιδόσεις της στο εξωτερικό, έστειλε ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, Βασίλης Δημητριάδης, στον απολογισμό πενταετίας του υφυπουργείου, του οποίου προΐσταται από τον Ιούλιο του 2020.
Κατά τη διάρκεια του απολογισμού, ο κ. Δημητριάδης ανέφερε ότι έχουν τεθεί γερές βάσεις για το μέλλον της ναυτιλία, παρά τις προκλήσεις που δημιουργήθηκαν, από τα δυο χρόνια της πανδημίας και τον ένα χρόνο του πολέμου στην Ουκρανία και των κυρώσεων της ΕΕ κατά της Ρωσίας, που επηρέασαν αρνητικά τον κυπριακό στόλο.
Παράλληλα, χαρακτήρισε επίτευγμα τη θαλάσσια επιβατική σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας, κάτι που -όπως είπε- από τον περασμένο Ιούνιο, μετά από 21 χρόνια, έγινε εφικτό. Ο ίδιος υπέδειξε πως, περί τα μέσα Φεβρουαρίου, αναμένονται ανακοινώσεις της εταιρείας για την νέα σεζόν, που υπολογίζεται να αρχίσει στα τέλη Μάιου.
Στο φουλ οι μηχανές της ακτοπλοΐας, ανεβάζουν στροφές το 2023

Πόσοι «αγκάλιασαν» τη σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου
Υπενθυμίζεται πως άκρως ενθαρρυντικά κρίνονται τα αποτελέσματα από την αναβίωση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου, η οποία ολοκληρώθηκε για τη φετινή περίοδο στις 16 Σεπτεμβρίου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το επιβατικό οχηματαγωγό «Daleela» μετέφερε συνολικά 7.900 επιβάτες στις 44 διαδρομές μεταξύ Λεμεσού και Πειραιά. Πηγές από την εταιρεία, ανέφεραν χαρακτηριστικά πως οι αρχικές προσδοκίες ήταν μεταξύ 4.500-5.000 επιβάτες.
Την ίδια ώρα, σε ό,τι έχει να κάνει με την πληρότητα, τονίστηκε ότι στις καμπίνες ήταν σχεδόν στο 100%, ενώ αναφορικά με τα οχήματα και τις μοτοσικλέτες, μεταφέρθηκαν περίπου 2.000 αυτοκίνητα και 200 δίκυκλα.
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδας ξεκίνησε έπειτα από πρωτοβουλία του υφυπουργείου Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, το οποίο χρηματοδοτεί μέσω ευρωπαϊκών πόρων και το κόστος της διαδρομής. Όπως τονίζεται, το γεγονός ότι υπήρχε μεγάλη χρηματοδότηση, συνέβαλε καθοριστικά και στην ύπαρξη των πολύ χαμηλών ναύλων.
Η επόμενη χρονιά
Σε ό,τι αφορά την επόμενη χρονιά, ο διευθύνων σύμβουλος της Scandro Holdings Ltd, Μάριος Μιχαήλ, είχε δηλώσει σε κυπριακά μέσα πως η ανταπόκριση του κοινού ήταν μεγαλύτερη από το αναμενόμενο και ήδη υπάρχουν αιτήματα από πολίτες που θέλουν να κάνουν προκράτηση εισιτηρίων. Για τα δρομολόγια του 2023, όπως ανέφερε ο κ. Μιχαήλ, δεν έχει καθοριστεί ακόμη πότε θα ξεκινήσουν.


Latest News

Η κρουαζιέρα χτυπά σε σκόπελο - Ανέτοιμα τα λιμάνια να υποδεχτούν επιβάτες εκτός Σέγκεν
Υπολογίζεται ότι θα πρέπει να διατεθούν πάνω από 60 εκατ. ευρώ για την ολοκλήρωση των έργων

Για την άρση των δεσμεύσεων στα δρομολόγια Χίου και Μυτιλήνης συνεδριάζει η ΕΠΑΝΤ
Η ολομελεια της επιτροπής θα συνεδριάσει στις 24 Μαΐου

Μεγαλώνει ο στόλος της Golden Star Ferries - Αγόρασε το GOTLANDIA II
Πρόκειται για ένα ταχύπλοο που έχει ναυπηγηθεί το 2006

Tο Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο χαιρετίζει τη συμφωνία για τον Κανονισμό FuelEU Maritime
Ένα ακόμη θετικό βήμα προς τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας, αναφέρει το Επιμελητήριο

Απομακρύνθηκε το 17ο επικίνδυνο πλοίο από τον λιμένα της Ελευσίνας
Το πλοίο AMARANTHUS απομακρύνθηκε από την πλοιοκτήτρια εταιρεία ρυμουλκούμενο, άνευ πληρώματος, με προορισμό την Τουρκία για σκραπ.

Διώρυγα του Σουέζ: Σχέδιο επέκτασης με στόχο νέα ρεκόρ
Ένα σχέδιο περαιτέρω ανάπτυξης και επέκτασης φέρεται πως έχει στα σκαριά η Αίγυπτος
![Containerships: Ο νέος «γίγαντας» της MSC ταράζει τα νερά [video]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/Immagine-2022-10-18-215130-1150x500-1-600x261.jpg)
Ο νέος «γίγαντας» της MSC ταράζει τα νερά των containerships [video]
Συνεχίζεται με έντονους ρυθμούς τα ναυπηγικό big boom στην αγορά των containerships

Εξαφανίζονται τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για το Πασχα
Εκτιμήσεις για ρεκόρ εκδρομέων στα νησιά
![Capital Ship Management: Παρέλαβε το νεότευκτο πλοίο M/T «Avax» [video]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/Capture-34-600x325.png)
Η Capital Ship Management παρέλαβε το νεότευκτο πλοίο M/T «Avax» [video]
Tο τρίτο από έξι αδελφά πλοία LNG Fuel Ready με οικολογικό σχεδιασμό, που παραδίδονται μέσα στο 2023

Εκτός του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ ο Artur Davidian
Μέλος του δ.σ. παραιτήθηκε, στο πλαίσιο Κανονισμού της Ε.Ε. ως προς τη συμμετοχή Ρώσων υπηκόων