Το «πριγκιπάτο» του Κολωνακίου και ποιος κερδίζει τη «μάχη» των εκπτώσεων…

Εποχές… 2019 ζει το εμπόριο. Τουλάχιστον όσον αφορά τους «μεγάλους παίκτες» του, δηλαδή τα πολυκαταστήματα και τις πολυεθνικές αλυσίδες

Το «πριγκιπάτο» του Κολωνακίου και ποιος κερδίζει τη «μάχη» των εκπτώσεων…

·      Οι μικρότεροι και μεμονωμένοι επαγγελματίες εξακολουθούν, σε γενικές γραμμές, να ζορίζονται από τον ανταγωνισμό.

·      Γιατί υπάρχουν πάντοτε και οι εξαιρέσεις. Όπως κάποιες μπουτίκ στο Κολωνάκι και σε άλλα πλούσια προάστια των Αθηνών που όπως μαθαίνουμε τα πάνε περίφημα.

·      Παρά τις γενικότερες δυσκολίες που υπάρχουν, πληροφορούμαστε πως οι πωλήσεις των ισχυρών ομίλων κινούνται σε ιστορικά υψηλά επίπεδα.

·       «Πάμε πολύ καλά… καμία σχέση με τον περσινό Ιανουάριο που θέλουμε να ξεχάσουμε…», σημειώνει έμπειρος επιχειρηματίας του χώρου.

·      Και αυτό, όπως λέει, χωρίς να χρειαστεί να προβούν σε ακραίες προσφορές που θα πλήγωναν την κερδοφορία τους.

·      Βέβαια δεν λείπουν οι έξτρα μειώσεις τιμών που παραδοσιακά γίνονται τα σαββατοκύριακα την περίοδο των εκπτώσεων.

·      Άλλωστε ένα επιπλέον κίνητρο πάντα βοηθάει, ώστε να κατέβει περισσότερος κόσμος στις εμπορικές πιάτσες…

·      Πάντως όσο θα πλησιάζουμε στο τέλος Φεβρουαρίου τα ποσοστά των εκπτώσεων θα μεγαλώνουν, προκειμένου να ξεστοκάρουν όσο το δυνατόν περισσότερο εμπόρευμα…

·      Υπάρχουν καταναλωτές που περιμένουν τις προσφορές της τελευταίας στιγμής (ή «last minute sales» όπως λέγονται στην αργκό της αγοράς).

·      Επιτρέψτε μας πάντως μια μικρή διαπίστωση.

·      Είναι ίσως η πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια που δεν υπάρχει τόσο πολύ γκρίνια…

·      Όχι ότι εξαλείφθηκε τελείως, αλλά που δεν εκδηλώνεται με τόση ένταση. Τουλάχιστον όσο εμείς παρακολουθούμε την αγορά (και πιστέψτε μας είναι αρκετά χρόνια).

·      Η εορταστική κίνηση φαίνεται να έπαιξε ρόλο, αφού έδωσε βαθιά ανάσα σε όλους, μικρούς και μεγάλους…

————————————————————————

 «Σαμπάνια» Κυρ Γιάννη made in Αμύνταιο…

·      Στο Αμύνταιο μετατοπίζεται το επενδυτικό ενδιαφέρον της εταιρείας «Κυρ Γιάννη».

·      Όπως μαθαίνουμε, η οινοποιία του Γιάννη Μπουτάρη (πρώην Δημάρχου Θεσσαλονίκης) δρομολογεί την επέκταση της δυναμικότητας του οινοποιείου που διατηρεί στην περιοχή της Φλώρινας.

·      Πρόκειται για ένα project προϋπολογισμού 7 εκατ. ευρώ, το οποίο υπολογίζεται να υλοποιηθεί σε βάθος τριετίας με τετραετίας.

·      Στόχος, πληροφορούμαστε, είναι η επένδυση να ενταχθεί σε κάποιο αναπτυξιακό πρόγραμμα που θα εκπονηθεί στο πλαίσιο του σχεδίου απολιγνιτοποίησης της Δυτικής Μακεδονίας (πληροφορίες αναφέρουν πως θα ανακοινωθεί στο τέλος Μαρτίου).

·      Ενδεικτικό της έμφασης που δίνει η οινοποιεία στο Αμύνταιο είναι και η κυκλοφορία ενός καινούριου αφρώδους κρασιού από τα αμπέλια της περιοχής.

·      Η συγκεκριμένη κατηγορία είναι από τις πλέον ανερχόμενες στον χώρο του οίνου, με πολλές προοπτικές ανάπτυξης.

·      Ειδικά μεταξύ των νεότερων ηλικιών σε κάποιες χώρες του εξωτερικού λέγεται πως κάνει θραύση…

·      «Go with the flow» (ή επί το ελληνικότερων να ακολουθείς την τάση της εποχής) που λένε και οι φίλοι μας οι Αγγλοσάξονές…

————————————————————————

«Ασπρίζουν» τα «κόκκινα» και επιστρέφουν στη βάση τους…

·      Σε διαδικασία… ασπρίσματος έχουν εισέλθει όπως μαθαίνουμε αρκετά κόκκινα επιχειρηματικά δάνεια.

·      Η ανάπτυξη που καταγράφει η ελληνική οικονομία τα τελευταία χρόνια αρχίζει να διαχέεται παντού, όπως παρατηρεί τραπεζική πηγή που συνομιλεί με την στήλη.

·      Και το… άσπρισμα εκτιμάται πως θα συνεχισθεί και το ελληνικό ΑΕΠ προβλέπεται να συνεχίσει να μεγαλώνει. Πολύ μεγαλύτερους από της υπόλοιπης Ευρώπης.

·      Δεν είναι τυχαίο, όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν, ότι ξεκίνησε η διαδικασία… επιστροφής δανείων από τους servicers… στις τράπεζες.

·      Μια τάση που εκτιμάται πως θα συνεχισθεί τα επόμενα χρόνια με βάση τις διεργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη πίσω από τις κλειστές πόρτες των μεγαλοστελεχών.

·      Άλλωστε, όπως λέει έμπειρος παράγοντας της αγοράς, «δουλεία των τραπεζών είναι να δίνουν δάνεια…

·      Κάτι που πλέον μπορούν να κάνουν πιο άνετα, έχοντας πλέον εξυγιανθεί…

————————————————————————

Δυο «μεταγραφές» που δείχνουν ότι κάτι αλλάζει στο Δημόσιο

·      Δυο «μεταγραφές» στελεχών από τον ιδιωτικό τομέα σε κρίσιμες δημόσιες επιχειρήσεις κέντρισαν το ενδιαφέρον της στήλης.

·      Ο λόγος για τους Γιώργο Σπηλιόπουλο και Γρηγόρη Σκλήκα, οι οποίοι ορίστηκαν επικεφαλής CEO σε ΟΑΣΑ και ΕΛΤΑ, αντίστοιχα σε διάστημα λίγων ημερών.

·      Ο τελευταίος μάλιστα ανακοινώθηκε πριν από μερικά 24ώρα.

·      H τοποθέτησή τους σχολιάστηκε αρκετά στην αγορά, με κάποιους να επισημαίνουν τη σημασία να τοποθετούνται σε διευθυντικές θέσεις των δημόσιων επιχειρήσεων στελέχη με διεθνή εμπειρία.

·      Άλλωστε εκσυγχρονισμός και η αύξηση της παραγωγικότητας του Δημόσιου αποτελεί πλέον κοινωνική αναγκαιότητα, όπως ανέφερε πολιτικός παράγοντας που συνομιλεί με την στήλη (έχουμε και τέτοιους…).

·      Ειδικά αυτών που υπάγονται στο Υπερταμείο.

·      Το ερώτημα που αυθόρμητα γεννάται στο μυαλό των περισσότερων είναι κατά πόσον θα αφεθούν οι μάνατζερ που αναλαμβάνουν τα ηνία δημόσιων οργανισμών να παράγουν έργο…

·      Και αυτό γιατί οι παλαιότεροι ημών θυμούνται τι συνέβαινε στις δημόσιες επιχειρήσεις με τους συνδικαλιστές…

·      Η αλήθεια βέβαια είναι ότι έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε… και έχουν αλλάξει πολλά πράγματα έκτοτε.

OT Originals

Περισσότερα από Il Postino

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο