Σημαντικές επιπτώσεις στην αξία των πλοίων θα έχει μία απόφαση της Ινδίας να θέσει όρια ηλικίας για τα πλοία που καταπλέουν στα λιμάνια της.
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, κανένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, δεξαμενόπλοιο ή πλοίο γενικού φορτίου ηλικίας 25 ετών και άνω δεν θα επιτρέπεται να καταπλέει στα λιμάνια της Ινδίας.
Ποιες εταιρείες «μοίρασαν» στους εργαζόμενους μπόνους 52 μισθών
Για τα πλοία μεταφοράς αερίου, τα πλοία ανοικτής θαλάσσης και τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το όριο ηλικίας θα οριστεί στα 30 έτη. Τα πλοία με τοπική σημαία θα διαγράφονται όταν φτάνουν σε αυτά τα νέα όρια ηλικίας, τα οποία αναμένεται να ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.
Οι νέοι κανόνες
Όπως επισημαίνει η VesseslValue, οι νέοι κανονισμοί θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στον τομέα των πλοίων γενικού φορτίου (General Cargo).
Ένα μεγάλο ποσοστό των εν λειτουργία πλοίων σε αυτόν τον τομέα είναι ηλικίας άνω των 25 ετών και περίπου το 41% αυτού του στόλου δεν θα είναι πλέον σε θέση να «πιάνει» σε ινδικά λιμάνια, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 3.019 πλοία συνολικής αξίας 5,2 δισ. δολ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο τομέας των Tanker με ένα στόλο 2.052 παλαιότερων πλοίων, που αντιπροσωπεύουν το 15% του συνολικού στόλου και αξίας 3,8 δισ. δολ.
Όσον αφορά τα Bulkers, περίπου το 5% του στόλου είναι ηλικίας άνω των 25 ετών, που ανέρχεται σε 623 πλοία συνολικής αξίας 3,6 δισ. δολ.
Τα δεδομένα της VesselsValue υποδεικνύουν ότι δεν αναμένονται σημαντικές επιπτώσεις στο εμπόριο και τις αγορές από τις αποφάσεις της Ινδικής κυβέρνησης.
Ωστόσο, τονίζει η VesseslValue οι αποφάσεις αυτές οδηγούν προς ασφαλέστερα, πιο πράσινα και αποτελεσματικότερα πλοία που καταπλέουν σε ινδικά λιμάνια.
Latest News
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Προχωρά η αξιοποίηση του λιμανιού του Λαυρίου
Έως τις 14 Μαΐου η υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος - Άνοδος στους επιβάτες κρουαζιέρας και ακτοπλοΐας
Ξεκινούν τα έργα αναβάθμισης του λιμένα Αλεξανδρούπολης
Εκδόθηκε η απόφαση που ξεκλειδώνει το project
Στο λιμάνι της Πάτρας (;) η εφοδιαστική βάση για τις γεωτρήσεις σε Κρήτη και Ιόνιο
Τι δηλώνει στον ΟΤ ο CEO του Οργανισμού Λιμένος Πατρών Π. Αναστασόπουλος
Πόσο έχουν «πληγώσει» οι Χούθι το λιμάνι του Πειραιά
Οι επιθέσεις των Χούθι σε εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα διαμόρφωσαν νέα δεδομένα για τα μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης
Νέα πτώση στη διακίνηση containers καταγράφεται στον Πειραιά
Το πρώτο δίμηνο του 2024 η διακίνηση containers στους δυο προβλήτες της ΣΕΠ στον Πειραιά μειώθηκε κατά 8,9% έναντι του 2023
Νέο ρεκόρ στις αφίξεις κρουαζιέρας το 2024
Κάθε ιστορικό προηγούμενο ξεπέρασε το 2023 με 7.003.150 επιβάτες, ενώ φέτος οι εκτιμήσεις τούς εκτινάσσουν πάνω από τα 8 εκατ.