Σημαντικές επιπτώσεις στην αξία των πλοίων θα έχει μία απόφαση της Ινδίας να θέσει όρια ηλικίας για τα πλοία που καταπλέουν στα λιμάνια της.
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, κανένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, δεξαμενόπλοιο ή πλοίο γενικού φορτίου ηλικίας 25 ετών και άνω δεν θα επιτρέπεται να καταπλέει στα λιμάνια της Ινδίας.
Ποιες εταιρείες «μοίρασαν» στους εργαζόμενους μπόνους 52 μισθών
Για τα πλοία μεταφοράς αερίου, τα πλοία ανοικτής θαλάσσης και τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το όριο ηλικίας θα οριστεί στα 30 έτη. Τα πλοία με τοπική σημαία θα διαγράφονται όταν φτάνουν σε αυτά τα νέα όρια ηλικίας, τα οποία αναμένεται να ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.
Οι νέοι κανόνες
Όπως επισημαίνει η VesseslValue, οι νέοι κανονισμοί θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στον τομέα των πλοίων γενικού φορτίου (General Cargo).
Ένα μεγάλο ποσοστό των εν λειτουργία πλοίων σε αυτόν τον τομέα είναι ηλικίας άνω των 25 ετών και περίπου το 41% αυτού του στόλου δεν θα είναι πλέον σε θέση να «πιάνει» σε ινδικά λιμάνια, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 3.019 πλοία συνολικής αξίας 5,2 δισ. δολ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο τομέας των Tanker με ένα στόλο 2.052 παλαιότερων πλοίων, που αντιπροσωπεύουν το 15% του συνολικού στόλου και αξίας 3,8 δισ. δολ.
Όσον αφορά τα Bulkers, περίπου το 5% του στόλου είναι ηλικίας άνω των 25 ετών, που ανέρχεται σε 623 πλοία συνολικής αξίας 3,6 δισ. δολ.
Τα δεδομένα της VesselsValue υποδεικνύουν ότι δεν αναμένονται σημαντικές επιπτώσεις στο εμπόριο και τις αγορές από τις αποφάσεις της Ινδικής κυβέρνησης.
Ωστόσο, τονίζει η VesseslValue οι αποφάσεις αυτές οδηγούν προς ασφαλέστερα, πιο πράσινα και αποτελεσματικότερα πλοία που καταπλέουν σε ινδικά λιμάνια.
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα