
Κρίσιμες αλλαγές στις online δαπάνες των καταναλωτών φέρνει η εκτόξευση του πληθωρισμού και η ένταση της οικονομικής αβεβαιότητας. Δεν είναι τυχαίο ότι 8 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν πως θα είναι πιο προσεκτικοί με τις δαπάνες τους φέτος, επιλέγοντας μάρκες που προσφέρουν καλύτερες, εξατομικευμένες εμπειρίες.
Για την ακρίβεια, η οικονομική αναταραχή προκαλεί ανησυχία στους καταναλωτές, με το 81% να δηλώνει ότι εξετάζει πιο προσεκτικά τον προϋπολογισμό του για τους επόμενους 12 μήνες, καθώς επιθυμεί να αξιοποιήσει καλύτερα τα χρήματα του.
Η κατανάλωση μετά την πανδημία – Αυτές είναι οι πέντε νέες τάσεις στις πληρωμές
Το ενδεχόμενο μείωσης των δαπανών για ταξίδια – ξενοδοχεία και media – ψυχαγωγία είναι επίσης πιθανό, με 78% και 70% των καταναλωτών αντίστοιχα, να αναφέρουν σχέδια επαναξιολόγησης εξόδων για τους συγκεκριμένους τομείς.
Τις κρίσιμες αλλαγές στις online δαπάνες των καταναλωτών εντοπίζει παγκόσμια έρευνα της Salesforce, από την οποία προκύπτει πως οι εταιρείες, που επικεντρώνονται στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αποτελεσματική προσαρμογή της εμπειρίας των πελατών, καταφέρνουν να κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ακόμη κι όταν η οικονομία βρίσκεται σε κίνδυνο.
Επιπρόσθετα, η έρευνα της Salesforce κατέδειξε πως περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές επιθυμούν καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης από τις αγαπημένες τους μάρκες. Οι αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών για απρόσκοπτες και πιο εξατομικευμένες εμπειρίες μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στις εταιρείες που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν, με τους λιανοπωλητές να κινδυνεύουν περισσότερο. Η πλειονότητα των καταναλωτών (79%) δηλώνει ότι θα επανεκτιμήσει τις δαπάνες της για αγορές λιανικής το επόμενο έτος.
Τι θέλουν οι online καταναλωτές
Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι η κακή εξυπηρέτηση είναι ο Νο. 1 λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές σταματούν να αγοράζουν από μια εταιρεία. Το 60% των καταναλωτών αναφέρει ότι αναμένει από κάθε τμήμα μιας εταιρείας να αντιδρά άμεσα στα αιτήματά τους, με βάση τις πιο πρόσφατα επικαιροποιημένες πληροφορίες που τους αφορούν. Μάλιστα, 40% σημειώνει ότι η μεγαλύτερη απογοήτευση τους, προέρχεται από συναλλαγές με εταιρείες που δεν προσφέρουν «συνδεδεμένες εμπειρίες», 35% όταν τους γίνονται ερωτήσεις τις οποίες έχουν απαντήσει στο παρελθόν και 33% όταν τους προσφέρονται προϊόντα που δεν τους αφορούν. Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, το επόμενο έτος, το 65% των καταναλωτών δηλώνει πως θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες που προσφέρουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες τους, ενώ το 72% των καταναλωτών θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες εάν παρέχουν ταχύτερη εξυπηρέτηση.
Σημειώνεται πως ο σημερινός καταναλωτής είναι πιο πιθανό να εκτιμήσει μια «συνδεδεμένη» εμπειρία με τον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης και των βιοεπιστημών σε σχέση με άλλους κλάδους. Η ενίσχυση της εμπιστοσύνης μπορεί, επίσης, να αποτελέσει ευκαιρία για πιστότητα, δεδομένου ότι 76% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ενθαρρύνεται η αφοσίωσή τους στις εταιρείες που παρέχουν ασφάλεια δεδομένων.


Latest News

Πότε και ποιοι θα λάβουν το δώρο Πάσχα - Πώς μπορείτε να το υπολογίσετε
Τι προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία για το δώρο Πάσχα

Οι Έλληνες ανησυχούν για την κλιματική κρίση και την οικονομία
«Ποια θεωρείτε ότι είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που θα έχει να αντιμετωπίσει η Ελλάδα»
![Πρόγραμμα Σπίτι μου: 24 ερωτήσεις – απαντήσεις για τα χαμηλότοκα στεγαστικά δάνεια [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/akinita2-768x512-1-600x400.jpeg)
Πώς θα πάρετε σπίτι με φθηνό δάνειο: Oλες οι περιοχές και τα ακίνητα [πίνακες και παραδείγματα]
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για να αρχίσουν οι αιτήσεις για το πρόγραμμα Σπίτι μου

Πότε ανοίγει η πλατφόρμα για τις 72 έως 120 δόσεις
Αφορά οφειλές σε εφορίες και ασφαλιστικά ταμεία - Τι δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών

Γιατί λάμπουν τα ελληνικά ομόλογα στις διεθνείς αγορές
H Ελλάδα μπορεί να λάβει δάνεια με κόστος κατά 10 μονάδες βάσης χαμηλότερο κατά μέσο όρο από τους δανειολήπτες επενδυτικής βαθμίδας

Έτσι θα πάρετε χαμηλότοκα στεγαστικά – Δώδεκα ερωτήσεις και απαντήσεις
Οδηγός για το πρόγραμμα στεγαστικής πολιτικής των νέων

Οι όροι για τη ρύθμιση οφειλών στους δήμους σε 72 δόσεις
Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

Αυξήθηκε 1,4% ο όγκος πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο - Κερδισμένοι και χαμένοι
Άνοδος κατά 10,8% για τον δείκτη κύκλου εργασιών

«Πρωταθλήτρια» η Ελλάδα στην ανεργία νέων και γυναικών - Τι δείχνουν τα στοιχεία [Πίνακες]
Σταθερή η ανεργία στην Ευρώπη λίγο πάνω από 6%
![Ακίνητα: Αποκαλυπτική έρευνα – Έκρηξη τιμών και πωλήσεων στην Ελλάδα [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/spitia_akinita-600x400-1-1.jpg)
Αποκαλυπτική έρευνα για τα ακίνητα: Έκρηξη τιμών και πωλήσεων στην Ελλάδα [πίνακες]
Σε τροχιά ανάπτυξης βρίσκεται την τελευταία πενταετία η αγορά ακινήτων στην Ελλάδα - Η ζήτηση και η δυναμική του εγχώριου Real Estate έχει αυξηθεί σημαντικά