![Salesforce: Οι ψηφιακοί καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/digital-transformation-768x512-1-1.jpg)
Στο συμπέρασμα ότι οι ψηφιακοί καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους, καταλήγει έρευνα της Salesforce.
Η εταιρεία δημοσιοποίησε πρόσφατα τα αποτελέσματα νέας παγκόσμιας έρευνας η οποία αποκαλύπτει κρίσιμες αλλαγές στις online δαπάνες των καταναλωτών, εν μέσω πληθωρισμού και οικονομικής αβεβαιότητας, αλλά και τι χρειάζεται προκειμένου να διατηρηθεί η πιστότητά τους σε μία εταιρεία.
Δικαίωμα στην αποσύνδεση: Πόσο έχει εισχωρήσει η δουλειά στην κοινωνική ζωή σας;
Πιο προσεκτικοί το 2023
Η οικονομική αναταραχή προκαλεί ανησυχία στους καταναλωτές, με το 81% να δηλώνει ότι εξετάζει πιο προσεκτικά τον προϋπολογισμό του για τους επόμενους 12 μήνες, καθώς επιθυμεί να αξιοποιήσει καλύτερα τα χρήματά του.
Το ενδεχόμενο μείωσης των δαπανών για ταξίδια -ξενοδοχεία και media – ψυχαγωγία είναι επίσης πιθανό, με 78 % και 70 % των καταναλωτών, αντίστοιχα, να αναφέρουν σχέδια επαναξιολόγησης εξόδων για τους συγκεκριμένους τομείς.
Επιπρόσθετα, η έρευνα της Salesforce κατέδειξε πως περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές επιθυμούν καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης από τις αγαπημένες τους μάρκες. Οι αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών για απρόσκοπτες και πιο εξατομικευμένες εμπειρίες μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στις εταιρείες που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν, με τους λιανοπωλητές να κινδυνεύουν περισσότερο. Η πλειονότητα των καταναλωτών (79 %) δηλώνει ότι θα επανεκτιμήσει τις δαπάνες της για αγορές λιανικής το επόμενο έτος.
Η εξυπηρέτηση
Η κακή εξυπηρέτηση είναι ο Νο 1 λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές σταματούν να αγοράζουν από μια εταιρεία.
Το 60% των καταναλωτών αναφέρουν ότι αναμένουν από κάθε τμήμα μιας εταιρείας να αντιδρά άμεσα στα αιτήματά τους με βάση τις πιο πρόσφατα επικαιροποιημένες πληροφορίες που τους αφορούν.
Μάλιστα, το 40% σημειώνει ότι η μεγαλύτερη απογοήτευσή τους προέρχεται από συναλλαγές με εταιρείες που δεν προσφέρουν «συνδεδεμένες εμπειρίες», 35% όταν τους γίνονται ερωτήσεις τις οποίες έχουν απαντήσει στο παρελθόν και 33% όταν τους προσφέρονται προϊόντα που δεν τους αφορούν.
Πώς κερδίζεται η αφοσίωση των καταναλωτών
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, το επόμενο έτος, το 65% των καταναλωτών δηλώνει πως θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες που προσφέρουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες τους, ενώ το 72% των καταναλωτών θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες εάν παρέχουν ταχύτερη εξυπηρέτηση.
Σημειώνεται πως ο σημερινός καταναλωτής είναι πιο πιθανό να εκτιμήσει μια «συνδεδεμένη» εμπειρία με τον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης και των βιοεπιστημών σε σχέση με άλλους κλάδους.
Η ενίσχυση της εμπιστοσύνης μπορεί, επίσης, να αποτελέσει ευκαιρία για πιστότητα, δεδομένου ότι 76% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ενθαρρύνεται η αφοσίωσή τους στις εταιρείες που παρέχουν ασφάλεια δεδομένων.
Συμπερασματικά, αναφέρεται πως οι εταιρείες που επικεντρώνονται στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αποτελεσματική προσαρμογή της εμπειρίας των πελατών τους προσφέρουν στους καταναλωτές περισσότερους και πιο πειστικούς λόγους για να αλληλοεπιδρούν μαζί τους, να τις εμπιστεύονται και να επιστρέφουν, ακόμη και όταν η οικονομία βρίσκεται σε κίνδυνο.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Έρευνα της EY: Κρίσιμη η ανθρωποκεντρική προσέγγιση για την επιτυχία έργων μετασχηματισμού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/05/satisfied-businessman-company-employer-wearing-suit-handshake-new-employee-get-hired-job-interview-man-hr-manager-employ-successful-candidate-shake-hand-business-meeting-placement-concept-scaled-plnu1jpc-600x313.jpg)
Κρίσιμη η ανθρωποκεντρική προσέγγιση για την επιτυχία έργων μετασχηματισμού
Η έρευνα της EY κατέγραψε τις απόψεις 846 ανώτερων διευθυντικών στελεχών και 840 επαγγελματιών, σε 23 χώρες και 16 κλάδους της οικονομίας
![Αγορά εργασίας: Γιατί οι εργαζόμενοι δεν εμπιστεύονται πλέον τους προϊσταμένους τους – Τι άλλαξε μετά την πανδημία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/ot_ergazomenoi22-600x352.png)
Γιατί οι εργαζόμενοι δεν εμπιστεύονται πλέον τους προϊσταμένους τους
Το 67% απολάμβανε την εμπιστοσύνη προς τον προϊστάμενό του ότι θα λάβει ορθές επιχειρηματικές αποφάσεις τον Μάιο του 2020 - To ποσοστό αυτό έχει μειωθεί
![Εργασία: Τέσσερις στις δέκα εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/job-2860035_1280-600x400.jpg)
Γιατί 4 στις 10 εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες για εργασία
Οι διευθυντές προσλήψεων δημοσιεύουν αγγελίες για εργασία ακόμα κι αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις
![Generative AI: Η Κίνα ηγείται στη χρήση, οι ΗΠΑ πρωτοστατούν στην εφαρμογή της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_ai-600x352.png)
Generative AI: Η Κίνα ηγείται στη χρήση, οι ΗΠΑ πρωτοστατούν στην εφαρμογή της
Το απόρρητο των δεδομένων, η ασφάλεια και η διακυβέρνηση αποτελούν πρωταρχικές προκλήσεις σχετικά με την Generative AI
![Έρευνα της Deloitte: Αισιοδοξία για το ευρωπαϊκό και ελληνικό οικοσύστημα τεχνολογίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/08/techn-600x400.jpg)
Έρευνα της Deloitte: Αισιοδοξία για το ευρωπαϊκό και ελληνικό οικοσύστημα τεχνολογίας
Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ευρωπαϊκές Scale-Ups δυσκολεύονται να κλείσουν συμφωνίες και να αποκτήσουν νέους πελάτες
![Εργασία και διακοπές: Στην παραλία «αγκαλιά» με το λάπτοπ – Πόσοι δουλεύουν και κάνουν διακοπές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/laptop-vacation-600x399.jpg)
Στην παραλία «αγκαλιά» με το λάπτοπ – Πόσοι δουλεύουν και κάνουν ταυτόχρονα διακοπές
Οι καλοκαιρινές άδειες ξεκίνησαν με τους εργαζομένους να προγραμματίζουν τις διακοπές του έχοντας στις αποσκευές τους και τον φορητό υπολογιστή τους.
![Generative AI: Η προστιθέμενη αξία που φέρνει στον τομέα της κυβερνοασφάλειας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/ot_ai2-600x352.png)
Η προστιθέμενη αξία που φέρνει το GenAI στον τομέα της κυβερνοασφάλειας
Η Deloitte παρουσίασε ένα πρακτικό οδηγό γύρω από το Generative ΑΙ και την προστιθέμενη αξία που προσφέρει στον ευαίσθητο τομέα της Ασφάλειας Πληροφοριών
![KPMG: Η αβεβαιότητα σε Εξαγορές και Συγχωνεύσεις δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336-1.jpg)
Η αβεβαιότητα σε M&A δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG - Ανάλυση KPMG
Περισσότεροι από τους μισούς dealmakers αναμένουν ότι τα επόμενα δύο χρόνια το due diligence στο ESG θα εντάσσεται στις περισσότερες συναλλαγές
![Δημιουργική AI: Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις για να την υποδεχθούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/George-Tsopelas_Chairman-–-McKinsey-Company-Greece-and-Cyprus-600x344.jpg)
Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις να υποδεχθούν την AI
Ελλείψεις αλλά και δυνατότητες για την Ελλάδα αποκαλύπτει έρευνα της QuantumBlack, AI by McKinsey για τη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις
![Εργαζόμενοι: Περισσότεροι από 7 στους 10 νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ergasia-ergazomenos-600x300.jpg)
Περισσότεροι από 7 στους 10 εργαζόμενους νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους
Ποιες είναι οι 10 μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι - Τι δείχνει έρευνα της Reborrn