Στην κορυφή του κλάδου, σε ό,τι έχει να κάνει με τις νέες παραγγελίες πλοίων, βρέθηκαν τα κινεζικά ναυπηγεία τον Ιανουάριο, σύμφωνα με στοιχεία της Clarkson Research.

Την ίδια ώρα, οι νοτιοκορεάτες ανταγωνιστές έμειναν πίσω, εξαιτίας -σε μεγάλο βαθμό- της συρρίκνωσης της παγκόσμιας ζήτησης.

Παραγγελίες – ρεκόρ για πλοία LNG στα κινεζικά ναυπηγεία

Οι αριθμοί

Όπως ανέφερε η Clarkson Research την Τρίτη, τα ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας κέρδισαν 640.000 ολική χωρητικότητα CGT (12 πλοία) τον περασμένο μήνα, αριθμός που αποτελεί το 33% των συνολικών παγκόσμιων παραγγελιών των 1,96 εκατομμυρίων CGT.

Από την πλευρά τους τα κινεζικά ναυπηγεία συγκέντρωσαν σχεδόν το διπλάσιο ποσοστό από αυτό της Κορέας, κερδίζοντας παραγγελίες για 1,12 εκατομμύρια CGT (72 νέα πλοία), το 57% του παγκόσμιου συνόλου.

Όπως επισημαίνεται, η παγκόσμια ζήτηση τον Ιανουάριο μειώθηκε κατά 63% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι.

Οι παγκόσμιες εκκρεμείς παραγγελίες νέων πλοίων ανήλθαν σε 9,13 εκατομμύρια CGT στα τέλη Ιανουαρίου, μειωμένες κατά 770.000 CGT σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Οι εκκρεμείς παραγγελίες της Κορέας ανήλθαν σε 37,58 εκατομμύρια CGT, ή το 34%, ενώ για την Κίνα, ήταν 49,19 εκατομμύρια CGT, αυξημένα κατά 30.000 CGT (0,06%).

Ο δείκτης Clarkson’s Newbuilding, ένα βαρόμετρο των μεταβολών των τιμών στα νεότευκτα πλοία, διαμορφώθηκε στις 162,51 στα τέλη Ιανουαρίου, αυξημένος κατά 8,25 μονάδες σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης