Ένα πλωτό νησί όπως στο Ντουμπάι συζητείται να δημιουργηθεί στην Κέρκυρα, ωστόσο το project είναι σε αρχικό στάδιο.
Το σχέδιο προβλέπει τη δημιουργία μαρίνας ελλιμενισμού για mega yacht, ενώ η κατασκευή θα ενώνεται με την παραλία με ειδικά διαμορφωμένη γέφυρα. Ειδικότερα, πρόκειται για επένδυση ύψους άνω των 270 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία μαρίνας δυναμικότητας 105 θέσεων ελλιμενισμού για mega yacht (έως και 80 μέτρα) στην νότια Κέρκυρα.
Με τον διάλογο να έχει ήδη ανοίξει διατυπώνονται πολλές σκέψεις υπέρ ή κατά της ιδέας.
Ελβετία: Ιστορικό ξενοδοχείο περνά σε αραβικά χέρια – Μία Ελληνίδα πίσω το deal
Υπάρχουν φανατικοί υποστηρικτές, αλλά και φανατικοί πολέμιοι τέτοιων σχεδίων. Η τουριστική ανάπτυξη και οι επενδύσεις που θα γίνουν είναι τα βασικά επιχειρήματα των οπαδών της σκέψης να κατασκευαστεί το τεχνητό νησί. Κάτι τέτοιο προφανώς θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Από την άλλη υπάρχει το επιχείρημα ότι η Κέρκυρα και τουριστικά αναπτυγμένη είναι, και προικισμένη με άπειρο φυσικό κάλλος είναι, συνεπώς και μπορεί να μην έχει ανάγκη από τέτοιες ιδέες. Επίσης υπογραμμίζεται η άποψη ότι το Ντουμπάι δεν έχει φυσικά κάλλη να επιδείξει, τουλάχιστον όσα η Κέρκυρα, οπότε χρειάζεται τέτοιες υπερβολές.
Ο δήμαρχος νότιας Κέρκυρας, Κώστας Λέσσης μίλησε στην ΕΡΤ3 τονίζοντας ότι «πρόκειται για μία περιοχή, που δεν έχει επιβαρυνθεί περιβαλλοντικά με έργα για την τουριστική ανάπτυξη του τόπου. Εμείς ως δήμος, όταν το πληροφορηθήκαμε, γίναμε κοινωνοί της πρότασης, που έχει κατατεθεί στο υπουργείο ανάπτυξης για να χρηματοδοτηθεί από το ταμείο ανάκαμψης, θέσαμε και θέτουμε ορισμένες προϋποθέσεις. Πρώτη προϋπόθεση είναι ότι πρέπει να έχει λόγο η τοπική κοινωνία, οι φορείς του τόπου μας να εκφράσουν τη γνώμη τους τεκμηριωμένα. Εγώ ως δήμαρχος έχω θέσει πέντε βασικούς λόγους, που πρέπει να εξετάσουμε γι’ αυτή την επένδυση.
Πρώτα απ’ όλα, θα υπάρχει περιβαλλοντική επιβάρυνση με την κατασκευή ενός τέτοιου έργου οικονομικού αντικειμένου; Και ποια θα είναι; Δεύτερον, ο κυκλοφοριακός φόρτος, τα έργα υποδομής, που πρέπει να γίνουν για να στηρίξουν ένα τέτοιο έργο, ποιος θα τα επιβαρυνθεί;
Λένε ότι θα αναβαθμιστούν τρία λιμενικά έργα. Μέχρι σήμερα, τα τρία αυτά λιμάνια ανήκουν στο ΤΑΙΠΕΔ, εμείς πρώτη βασική αρχή της αναβάθμισης είναι ότι πρέπει αυτά τα λιμάνια να έρθουν στην ευθύνη του δήμου. Τι αντισταθμιστικά οφέλη θα έχει ο δήμος με αυτή την επένδυση.
Θα αγοραστεί χερσαία ζώνη για να μπορεί να στηρίξει τις θαλάσσιες υποδομές, που προτείνει να κατασκευάσει η εταιρία. Άρα θα πάρουν ειδικούς όρους δόμησης. Πρέπει να πολεοδομηθεί ευρύτερα η περιοχή για να έχουν αντισταθμιστικά οφέλη και οι πολίτες», αναφέρει ο Κώστας Λέσσης.
Latest News
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)
EasyJet: Αυξάνει τα δρομολόγια της στην Αθήνα - Ο νέος στόχος για επιβάτες το 2025
Η EasyJet επανατοποθετείται στην ελληνική τουριστική αγορά ανεβάζοντας το καλοκαίρι σε 15 τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα - Σενάριο και για βάση στο «Ελ. Βενιζέλος»
Χειμερινή εξοχική κατοικία: Οι Ελληνες γυρνούν την πλάτη παρά την πτώση των τιμών [γραφήματα]
Ούτε η πώληση κάτω από το κόστος δείχνει να «συγκινεί» τους αγοραστές
Χρονιά ανάκαμψης το 2024 για τη Goldair
Μέσα στο 2024 η Goldair πρόσθεσε δυο ακόμα εμπορικές συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες για εξαγωγή εμπορευμάτων στις αγορές της Κίνας και του Ισραήλ
Κλιματική κρίση και πράσινη μετάβαση στην ατζέντα συνάντησης στις Βρυξέλλες για τον ευρωπαϊκό τουρισμό
Η εκδήλωση που έγινε στο ευρωκοινοβούλιο για τον ευρωπαϊκό τουρισμό αποτελεί συνέχεια του «Φόρουμ της Ρόδου»
Πληρώνεται το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις
Το μεταφορικό ισοδύναμο ανέρχεται στα 25,9 εκατ. ευρώ και αφορά στις μετακινήσεις επιβατών από τον Ιούνιο του 2023 έως και τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους
Νέα all-inclusive θέρετρα στην Ισπανία από την Wynham και την Palladium Hotel Group
Πέντε θέρετρα της Palladium Hotel Group εντάσσονται στις επωνυμίες Registry Collection Hotels και Trademark Collection της Wyndham
Στην Πάρο το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt στην Ελλάδα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία και υπεύθυνη για την κατασκευή είναι η PAROSTEC.
H REDS oλοκλήρωσε την εξαγορά της Athens Properties
Η REDS ενισχύει την επιχειρησιακή της δραστηριότητα στη Διαχείριση Ακινήτων και την στρατηγική της θέση στον τομέα του Τουρισμού
Διψήφιο άλμα στην τουριστική δαπάνη το 2024 - Ποιες χώρες συνεισέφεραν περισσότερο
Η Αθήνα αναδείχθηκε ως ο πιο δημοφιλής προορισμός ανάμεσα σε όλες τις ελληνικές πόλεις, σύμφωνα με την ανάλυση της Visa