Την προετοιμασία των επόμενων επεκτάσεων του Μετρό και προς το αεροδρόμιο και προς τα δυτικά ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, επισημαίνοντας παράλληλα ότι γίνονται δοκιμές στους συρμούς στην κύρια γραμμή, σε λίγες μέρες θα υποβληθούν οι προσφορές για τον φορέα λειτουργίας ενώ προχωρά η επέκταση προς την Καλαμαριά.
Μιλώντας στην ημερίδα με θέμα «Δυτική Θεσσαλονίκη, η πρόκληση της ισόρροπης ανάπτυξης», ο κ. Καραγιάννης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ήδη ετοιμάζουμε τις επόμενες επεκτάσεις και προς το Αεροδρόμιο και προς τα Δυτικά, έτσι ώστε δεκάδες χιλιάδες συμπολίτες μας από το Κορδελιό, τους Αμπελοκήπους, τον Εύοσμο και τις άλλες περιοχές της Δυτικής Θεσσαλονίκης να μπορούν να έχουν γρήγορη και ασφαλή δυνατότητα μετακίνησης σε όλη την πόλη».
Πότε θα μπει σε ράγες λειτουργίας το Μετρό της Θεσσαλονίκης
Νέα έργα
Παράλληλα γνωστοποίησε ότι «εντός του 2023 αναμένεται και η υπογραφή της σύμβασης για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο στη Δυτική Θεσσαλονίκη και επί υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών και με την κατασκευή νέων τμημάτων γραμμών». Όπως είπε, το δίκτυο αυτό θα έχει τη μορφή Χ, με δύο διασταυρούμενες γραμμές και κοινό ενδιάμεσο τμήμα ενώ τερματικοί σταθμοί στα δυτικά θα είναι η Σίνδος και τα Διαβατά και τερματικοί σταθμοί προς το κέντρο της πόλης θα είναι ο σταθμός του ΟΣΕ και ένας ακόμα στην περιοχή του Λιμένα, πλησίον στην Προβλήτα 1. Αυτό, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, πρακτικά σημαίνει ότι οι φοιτητές του Διεθνούς Πανεπιστημίου στη Σίνδο, οι εργαζόμενοι της Βιομηχανικής Περιοχής και χιλιάδες κάτοικοι και επισκέπτες της περιοχής θα μπορούν να έχουν τη καλύτερη δυνατή πρόσβαση στο κέντρο της πόλης και μετέπειτα στο αεροδρόμιο.
Επιπλέον ο ίδιος τόνισε ότι εντός του 2023 αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης για το έργο που αφορά τη νέα δυτική σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του λιμένα με την υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή, που θα συνδέσει το Σταθμό Διαλογής Θεσσαλονίκης με τον Εμπορικό Σταθμό και τον λιμένα.
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε, μεταξύ άλλων, ότι υλοποιούνται στη βόρεια Ελλάδα έργα ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενώ τόνισε ότι η δυτική Θεσσαλονίκη διαθέτει το συγκριτικό πλεονέκτημα του μεγάλου ποσοστού νέων ανθρώπων που κατοικούν σε αυτήν. Στο πλαίσιο αυτό εκτίμησε ότι αφού η περιοχή αποκτήσει τις βασικές υποδομές που αξίζει, μπορεί να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο στην ανάπτυξη που έρχεται.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου