
Την ελληνική σημαία θα φέρει το ακριβότερο πλοίο του ελληνικού στόλου που ανήκει στην Capital Product Partners LP. Η παράδοση του πλοίου και η ονοματοδοσία ολοκληρώθηκαν ύστερα από διήμερους εορτασμούς και μια μεγάλη τελετή στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας.
Το νεότευκτο πλοίο «Asterix I» που προστίθεται στον στόλο της Capital Product Partners LP με ελληνική σημαία είναι το 7ο από τα συνολικά 16 LNG Carriers τελευταίας γενιάς που έχει παραγγείλει ο Ομιλος Capital από το 2018, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ.
Το νέο πλοίο LNG Carrier «Asterix I» είναι πλοίο νέας γενιάς με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό απότυπωμα και διαθέτει χωρητικότητα 174.000 κυβικών μέτρων. Κατασκευάστηκε από τη Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Την ονοματοδοσία του πλοίου πραγματοποίησε η Αλεξάνδρα Ξύστρα, τεχνική διευθύντρια της Capital Gas Ship Management, που μαζί με μια διευρυμένη ομάδα ναυπηγών και τεχνικών στην Ελλάδα και στο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας έχει επιμεληθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια τον ομαλό σχεδιασμό, την κατασκευή και την παράδοση επτά πλοίων LNG Carriers, με άλλα εννέα πλοία να είναι προγραμματισμένα για παράδοση μέχρι το 2026.
Αυτή τη στιγμή αποτελεί το πιο ακριβό ελληνόκτητο πλοίο που βρίσκεται στο νερό, με την αξία του να ανέρχεται στα 300 εκατ. Είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο με κινητήρες τύπου XDF, ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%), και διαθέτει μηχανές διπλού καυσίμου. Η προηγμένη τεχνολογία που διαθέτει και τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά που φέρει σηματοδοτούν ένα ακόμη ορόσημο στη δημιουργία του πράσινου στόλου της εταιρείας και στη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη.
Το LNG Carrier «Asterix I» θα πλέει με ελληνική σημαία, απόφαση που αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της ψήφου εμπιστοσύνης του Ομίλου Capital στην ιστορική παράδοση της Ελλάδας στη ναυτιλία σε μια απαιτητική περίοδο για την εύρεση των κατάλληλων πληρωμάτων παγκοσμίως.
Στους εορτασμούς και στην τελετή ονοματοδοσίας παραβρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμούς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Heavy Industries S.K. Lee και ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners LP Γεράσιμος Καλογηράτος. Επίσης, συμμετείχαν περισσότερα από 50 υψηλόβαθμα στελέχη του Ομίλου Capital, της Hyundai Heavy Industries και άλλων οργανισμών και εταιρειών.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών