Τη διανομή μερίσματος, ύψους 0,15 δολάρια ανά κοινή μετοχή, αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο Capital Product Partners (CPLP), συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη, για το τέταρτο τρίμηνο του 2022.

Ειδικότερα η εισηγμένη στον Nasdaq (NASDAQ:CPLP) ναυτιλιακή εταιρεία, ανέφερε πως η διανομή για το τέταρτο τρίμηνο των κοινών μονάδων θα καταβληθεί στις 10 Φεβρουαρίου 2023 στους κατόχους κοινών μονάδων με ημερομηνία καταγραφής την 7 Φεβρουαρίου 2023.

Η Capital Ship Management Corp. παρέλαβε το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «Alkiviadis»

Η Capital Product Partners L.P. κατέχει σήμερα 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων έξι πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς, 11 πλοίων Neo-Panamax πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax και ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου Capesize.

Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα

Αξίζει να σημειωθεί πως το τρίτο τρίμηνο του 2022 τα κέρδη της Capital Product Partners κατέγραψαν πολύ μεγάλη άνοδο κατά 393%.

Ειδικότερα η εταιρεία, πραγματοποίησε καθαρά κέρδη 58,7 εκατ. δολάρια έναντι 11,9 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχα περυσινή περίοδο, με τα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται στα 2,9 δολάρια. Την ίδια περίοδο τα έσοδα της CPLP κατά το τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 71,9 εκατ. δολάρια έναντι 43,1 εκατ. δολαρίων το ίδιο τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 67%.

Στο πλαίσος αυτός ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, είχε σχολιάσει μεταξύ άλλων ότι η εταιρεία συνέχισε να καταγράφει ισχυρές οικονομικές επιδόσεις κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, οδηγούμενη από μια σειρά βασικών στρατηγικών εμπορικών και χρηματοοικονομικών αποφάσεων. «Υλοποιώντας το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου μας, παραλάβαμε τους τελευταίους 12 μήνες τέσσερα νεότευκτα LNG carriers και ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 teu, ενώ συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε ένα ακόμη LNG carrier και άλλα δύο containerships  χωρητικότητας 13.278 teu, τα οποία συνοδεύονται από μακροπρόθεσμες συμφωνίες ναυλώσεις. Αντίστοιχα, προχωρήσαμε στην πώληση τεσσάρων παλαιότερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξιοποιώντας, τις ιστορικά υψηλές τιμές των περιουσιακών στοιχείων. Ως αποτέλεσμα, ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας του στόλου μας είναι 6,3 έτη και η εναπομένουσα διάρκεια ναύλωσης είναι 7 χρόνια με συμβατικό ανεκτέλεστο έσοδο περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα