
Το νεότευκτο container ship «Itajai Express» παρέλαβε σήμερα η Capital-Executive Ship Management Corp.
To container ship είναι μεταφορικής ικανότητας 13.300 TEU και κατασκευάστηκε από την Hyundai Samho Heavy Industries, στη Ν. Κορέα. Το «Itajai Express» διαθέτει μεταφορική ικανότητα 2.220 εμπορευματοκιβωτίων ψύξης, τη μεγαλύτερη παγκοσμίως.
«Πράσινα» χαρακτηριστικά
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, εφαρμόζοντας τεχνολογίες αιχμής που στοχεύουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, συνδυάζει προηγμένα «πράσινα» χαρακτηριστικά, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης ενέργειας περισσότερο από 35%, μειωμένες εκπομπές άνθρακα, καθώς και την μείωση άνω του 85% ορισμένων επιβλαβών εκπομπών (NOx & SΟx), σε σύγκριση με παλαιότερα αντίστοιχα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Capital-Executive: Παρέλαβε νέο containership
Περιβαλλοντικά πρότυπα
Λειτουργεί σύμφωνα με τα υψηλότερα επιχειρησιακά περιβαλλοντικά πρότυπα, συμπεριλαμβανομένης της πλήρους συμμόρφωσης με τις μελλοντικές προδιαγραφές IMO EEDI Phase 3, και την λειτουργία IMO Tier III μαζί με το υβριδικό σύστημα scrubber.
Το «Itajai Express» διαθέτει πλήρες εναλλακτικό σύστημα απόκτησης ηλεκτρικής ισχύος από το λιμάνι (AMP), γνωστό και ως ‘cold ironing’. Διαθέτει επίσης τεχνολογία διπλού καυσίμου (LNG ready) καθώς, με ορισμένες μετατροπές, έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο.
Σχετικά με την Capital-Executive Ship Management Corp.
Η Capital-Executive Ship Management Corp. Διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο 39 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 35 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 4 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 2.78 τόνων dwt και συνολικών teu 167,153 περίπου. Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq Capital Product Partners L.P.


Latest News

Ενισχύεται ο στόλος της Attica Group - Απέκτησε νέο οχηματαγωγό έναντι 13,4 εκατ.
Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να λάβει χώρα το καλοκαίρι

Η τεχνολογία που αλλάζει την ναυτιλία και την κάνει πιο «πράσινη»
Η ανάπτυξη των συγκεκριμένων τεχνολογιών είναι σε εξέλιξη, θέτοντας στο επίκεντρο την τροποποίηση των υφιστάμενων συστημάτων

Προκλήσεις και συνεργασία Ελλάδας - Ιαπωνίας στη ναυτιλία
Ασφάλεια της ναυσιπλοΐας από την Ανατολική Μεσόγειο έως τον Ινδο-Ειρηνικό

Η κρουαζιέρα χτυπά σε σκόπελο - Ανέτοιμα τα λιμάνια να υποδεχτούν επιβάτες εκτός Σέγκεν
Υπολογίζεται ότι θα πρέπει να διατεθούν πάνω από 60 εκατ. ευρώ για την ολοκλήρωση των έργων

Για την άρση των δεσμεύσεων στα δρομολόγια Χίου και Μυτιλήνης συνεδριάζει η ΕΠΑΝΤ
Η ολομελεια της επιτροπής θα συνεδριάσει στις 24 Μαΐου

Μεγαλώνει ο στόλος της Golden Star Ferries - Αγόρασε το GOTLANDIA II
Πρόκειται για ένα ταχύπλοο που έχει ναυπηγηθεί το 2006

Tο Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο χαιρετίζει τη συμφωνία για τον Κανονισμό FuelEU Maritime
Ένα ακόμη θετικό βήμα προς τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας, αναφέρει το Επιμελητήριο

Απομακρύνθηκε το 17ο επικίνδυνο πλοίο από τον λιμένα της Ελευσίνας
Το πλοίο AMARANTHUS απομακρύνθηκε από την πλοιοκτήτρια εταιρεία ρυμουλκούμενο, άνευ πληρώματος, με προορισμό την Τουρκία για σκραπ.

Διώρυγα του Σουέζ: Σχέδιο επέκτασης με στόχο νέα ρεκόρ
Ένα σχέδιο περαιτέρω ανάπτυξης και επέκτασης φέρεται πως έχει στα σκαριά η Αίγυπτος
![Containerships: Ο νέος «γίγαντας» της MSC ταράζει τα νερά [video]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/Immagine-2022-10-18-215130-1150x500-1-600x261.jpg)
Ο νέος «γίγαντας» της MSC ταράζει τα νερά των containerships [video]
Συνεχίζεται με έντονους ρυθμούς τα ναυπηγικό big boom στην αγορά των containerships