Την ελληνική σημαία θα φέρει το ακριβότερο πλοίο του ελληνικού στόλου που ανήκει στην Capital Product Partners LP. Η παράδοση του πλοίου και η ονοματοδοσία ολοκληρώθηκαν ύστερα από διήμερους εορτασμούς και μια μεγάλη τελετή στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας.
Το νεότευκτο πλοίο «Asterix I» που προστίθεται στον στόλο της Capital Product Partners LP με ελληνική σημαία είναι το 7ο από τα συνολικά 16 LNG Carriers τελευταίας γενιάς που έχει παραγγείλει ο Ομιλος Capital από το 2018, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ.
Το νέο πλοίο LNG Carrier «Asterix I» είναι πλοίο νέας γενιάς με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό απότυπωμα και διαθέτει χωρητικότητα 174.000 κυβικών μέτρων. Κατασκευάστηκε από τη Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Την ονοματοδοσία του πλοίου πραγματοποίησε η Αλεξάνδρα Ξύστρα, τεχνική διευθύντρια της Capital Gas Ship Management, που μαζί με μια διευρυμένη ομάδα ναυπηγών και τεχνικών στην Ελλάδα και στο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας έχει επιμεληθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια τον ομαλό σχεδιασμό, την κατασκευή και την παράδοση επτά πλοίων LNG Carriers, με άλλα εννέα πλοία να είναι προγραμματισμένα για παράδοση μέχρι το 2026.
Αυτή τη στιγμή αποτελεί το πιο ακριβό ελληνόκτητο πλοίο που βρίσκεται στο νερό, με την αξία του να ανέρχεται στα 300 εκατ. Είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο με κινητήρες τύπου XDF, ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%), και διαθέτει μηχανές διπλού καυσίμου. Η προηγμένη τεχνολογία που διαθέτει και τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά που φέρει σηματοδοτούν ένα ακόμη ορόσημο στη δημιουργία του πράσινου στόλου της εταιρείας και στη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη.
Το LNG Carrier «Asterix I» θα πλέει με ελληνική σημαία, απόφαση που αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της ψήφου εμπιστοσύνης του Ομίλου Capital στην ιστορική παράδοση της Ελλάδας στη ναυτιλία σε μια απαιτητική περίοδο για την εύρεση των κατάλληλων πληρωμάτων παγκοσμίως.
Στους εορτασμούς και στην τελετή ονοματοδοσίας παραβρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμούς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Heavy Industries S.K. Lee και ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners LP Γεράσιμος Καλογηράτος. Επίσης, συμμετείχαν περισσότερα από 50 υψηλόβαθμα στελέχη του Ομίλου Capital, της Hyundai Heavy Industries και άλλων οργανισμών και εταιρειών.
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών