· Υπομονή μερικούς μήνες πρέπει να κάνουν όσοι περιμένουν με ανυπομονησία να επισκεφθούν την ανανεωμένη εκδοχή των «Αστεριών Γλυφάδας».
· Και αυτό, όπως μαθαίνουμε, γιατί η έναρξη του project μετατίθεται μερικούς μήνες πιο πίσω…
· Πληροφορούμαστε πως το υπερπολυτελές resort της αλυσίδας One & Only θα ανοίξει τις πύλες του μετά τον Σεπτέμβριο λόγω καθυστερήσεων στο κατασκευαστικό κομμάτι.
· Θυμίζουμε πως ο αρχικός προγραμματισμός ήθελε τα «αποκαλυπτήρια» του ultra luxury ξενοδοχειακού συγκροτήματος να γίνονται το αργότερο στις αρχές του καλοκαιριού.
· Η επένδυση στα «Αστέρια» περιλαμβάνει τη δημιουργία 128 δωματίων, αλλά μόνο για τα 12 θα χρειάζεται να πάρει ασανσέρ ο πελάτης.
· Επιπλέον, στην έκταση των 280 στρεμμάτων μόνο 25 στρέμματα θα δομηθούν. Σε όλα τα υπόλοιπα θα φυτευτούν 200.000 φυτά και δέντρα.
· Τ πολυτελές θέρετρο θα απευθύνεται σε πολύ εύπορους επισκέπτες, προσφέροντας ένα προϊόν που δεν είναι ανταγωνιστικό με το υπάρχον τουριστικό προϊόν της χώρας.
· Σημειώνουμε πως βασικός μέτοχος στο έργο είναι η Grivalia Hospitality, ενώ το υπόλοιπο 20% ανήκει στην οικογένεια Παπαθεοχάρη.
————————————-
Το comeback της «Καλογήρου»
· Με λίγη δόση υπερβολής θα μπορούσαμε να πούμε ότι τα γνωστά brands ένδυσης και υπόδησης ζουν μια νέα belle epoque (όμορφη εποχή).
· Οι έμποροι τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση με την ανάκαμψη των πωλήσεων.
· Και χτυπάνε ξύλο…μην τους ματιάσουν.
· Δεν μπορεί, θα παρατηρήσατε ότι ύστερα από πολλά χρόνια, της ανακοινώσεις των εμπορικών συλλόγων δεν… υπήρχε ίχνος γκρίνιας για την κίνηση στις εκπτώσεις.
· Μια από τις αλυσίδες που μαθαίνουμε πως πάει αρκετά καλά είναι και η «Καλογήρου».
· Αυτή που πριν μερικά χρόνια βρέθηκε στο χείλος της καταστροφής και χρειάστηκε να περάσει σε νέο ιδιοκτήτη για να μην καταρρεύσει (από την οικογένεια Λεμονή στον όμιλο Φάις).
· Πηγές που γνωρίζουν λένε πως η αλυσίδα βρίσκεται σε ανοδική τροχιά, με το μομέντουμ να είναι αρκετά θετικό.
· Λέγεται μάλιστα πως αναζητούνται νέες ευκαιρίες ανάπτυξης…
——————————————-
Ο κίνδυνος για ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή…
· Η αξιοπιστία χτίζεται δύσκολα, αλλά γκρεμίζεται εύκολα. Από τη μια στιγμή στην άλλη.
· Αυτό συνέβη με τον ελληνικό σιδηρόδρομο, ο οποίος έχασε όποια αξιοπιστία είχε μετά την τραγωδία στα Τέμπη.
· Και τα όσα πρωτοφανή αποκαλύπτονται για τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας του…
· Μαζί είναι σίγουρο πως χάθηκε και η εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού απέναντι στα τρένα στην Ελλάδα ως ένα ασφαλές μέσο μεταφοράς.
· Ποιος άραγε από εδώ και στο εξής θα κόψει εισιτήριο και θα μπει σε ελληνικό τρένο ελαφρά την καρδία…
· Για αυτό και είναι κρίσιμο να υπάρξει μια πειστική απάντηση από την πλευρά της Πολιτείας για την επόμενη μέρα του ελληνικού σιδηροδρόμου.
· Μια μικρή αναφορά έκανε χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος στη χθεσινή ενημέρωση των εκπροσώπων του Τύπου περί κινήσεων που έρχονται.
· Περιμένουμε λοιπόν με ενδιαφέρον τις πρωτοβουλίες που θα αναληφθούν για έναν σύγχρονο και αξιόπιστο σιδηροδρομικό δίκτυο.
· Που θα εγγυάται τη γρήγορη και κυρίως ασφαλή μεταφορά του επιβατικού κοινού.
· Διαφορετικά κινδυνεύει να ανοίξει το Κουτί της Πανδώρας που θα το καταδικάσει σε μια μόνιμη απαξίωση…