Λειτουργικές ζημίες ύψους 700 εκατ. ευρώ αναμένει πως θα καταγράψει η Adidas για το 2023, με την γερμανική εταιρεία να καταγράφει απώλειες λόγω του Κάνιε Ουέστ, καθώς έχει συγκεντρώσει μεγάλο περίσευμα των παπουτσιών Yeezy που έχει συγκεντρώσει στις αποθήκες της.

Η Adidas ανακοίνωσε την Τετάρτη πως θα προτείνει τη διάθεση μερίσματος 70 λεπτών ανά μετοχή για τη χρήση του 2022, έναντι 3,30 ευρώ ανά μετοχή το 2021. Τον Φεβρουάριο η εταιρεία ανακοίνωσε πως αναμένει ότι τα κέρδη από συνεχιζόμενες λειτουργίες για το 2023 θα φτάσουν τα 254 εκατ. ευρώ το 2023, έναντι 1,49 δισ. ευρώ το 2022.

Η Adidas διατήρησε το outlook για το 2023, αναμένοντας πως τα οργανικά έσοδα θα υποχωρήσουν κατά 10% και πως οι λειτουργικές ζημίες θα φτάσουν τα 700 εκατ. ευρώ.

Ο επόμενος χρόνος θα σημάνει επιστροφή της εταιρείας στην κερδοφορία, ανέφερε εκ μέρους της διοίκησης της Adidas ο Μπιόρν Γκούλντεν.

Adidas: Κορυφαίο στέλεχος επικρίθηκε για ρατσιστική συμπεριφορά

Απαντήσεις

Ο ίδιος ανέφερε ότι επικεντρώνεται στη μείωση των αποθεμάτων και στον περιορισμό των εκπτώσεων, ανέφερε η Adidas σε ανακοίνωση της, στην οποία επιβεβαίωσε τις ζοφερές προοπτικές της για το έτος.

Δεν έδωσε, ωστόσο, σαφείς απαντήσεις σχετικά με το τι θα κάνει με το απόθεμα των προϊόντων Yeezy ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο νέος CEO επιδιώκει να αναθερμάνει το ενδιαφέρον για την Αdidas εστιάζοντας τόσο στα κανάλια χονδρικής όσο και απευθείας στους καταναλωτές και υιοθετώντας μια στρατηγική που «εξισορροπεί την παγκόσμια τάση με τις τοπικές ανάγκες, η οποία είναι γρήγορη και ευέλικτη», είπε στη δήλωση του.

Εάν η εταιρεία διαγράψει τα απούλητα προϊόντα Yeezy – οι παλιές σειρές των οποίων συνεχίζουν να έχουν υψηλές τιμές σε ιστότοπους όπως το eBay – θα μειώσει τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας κατά 500 εκατομμύρια ευρώ (527 εκατομμύρια δολάρια) και θα οδηγήσει στην πρώτη ετήσια απώλεια της Adidas σε περισσότερα από 30 χρόνια .

Η Adidas αντιμετωπίζει επίσης προκλήσεις στην Κίνα, όπου η ζήτηση για τα παπούτσια και τα ρούχα της έχει μειωθεί εν μέσω του μποϊκοτάζ των καταναλωτών και ως αποτέλεσμα των περιορισμών Covid. Οι πωλήσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού μειώθηκαν κατά 31% το 2022.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή