Κέρδη μεταξύ 270 – 275 εκατ. ευρώ για το 2023 προβλέπει η διοίκηση της Jumbo, ωστόσο για άλλη μία φορά εμφανίζεται συγκρατημένη στις εκτιμήσεις της παρά τη δυναμική εκκίνηση της φετινής χρονιάς με υψηλό διψήφιο ποσοστό ανόδου στις πωλήσεις.
Jumbo: Στο 8,99% το ποσοστό της FMR LLC
Για το 2022 ο τζίρος της Jumbo αυξήθηκε κατά 14,12% έναντι του 2021 στα 949 εκατ. ευρώ.
Αναλυτικά εν όψει της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 16:00 στα γραφεία της εταιρείας με θέμα την έγκριση της πρότασης της διοίκησης για την καταβολή έκτακτης χρηματικής διανομής για το 2023 μικτού ποσού 1,1550 ευρώ ανά μετοχή, η διοίκηση αξιοποιεί την ευκαιρία για να ενημερώσει όλους τους μετόχους όχι μόνον για την μέχρι σήμερα πορεία αλλά και τις προοπτικές του 2023.
Το 2023, ξεκίνησε δυναμικά με το πρώτο δίμηνο να καταγράφεται αύξηση πωλήσεων +40% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, επισημαίνεται.
Οι πωλήσεις για τον μήνα Φεβρουάριο 2023 σημείωσαν αύξηση κατά +35% περίπου σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Δεν είναι συνετό…
Ωστόσο η διοίκηση του Ομίλου θεωρεί μη συνετό, να εκληφθεί αυτή η εξαιρετική επίδοση ως βάση εκτιμήσεων για το σύνολο του οικονομικού έτους καθώς συγκρίνεται με μία περίοδο του 2022 όπου οι περιορισμοί λόγω Covid-19 δεν είχαν αρθεί εντελώς.
Λαμβάνοντας, υπόψη τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στην αγορά, καθώς και ότι αυτή τη χρονική στιγμή η όποια πρόβλεψη για την συμπεριφορά του καταναλωτή κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους είναι εξαιρετικά δύσκολη, η διοίκηση του Ομίλου εκτιμά ότι κατά το 2023 οι πωλήσεις θα σημειώσουν αύξηση κατά +15%.
Το άνοιγμα ενός ακόμα υπερ-καταστήματος στη Ρουμανία και ενός υπερ-καραστήματος στην Κύπρο καθώς και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος στη Ρουμανία αναμένεται να συμβάλλουν στην επίδοση αυτή.
Η μείωση των ναύλων βοηθά στην υπεράσπιση του μικτού περιθωρίου, σε ένα περιβάλλον που υπάρχουν αποπληθωριστικές τάσεις ενώ η ενίσχυση του Δολαρίου έναντι του Ευρώ θα έχει αρνητική επίδραση στην προσπάθεια αυτή.
Κατ’ αρχήν εκτίμηση της διοίκησης είναι ότι το μικτό περιθώριο κατά το 2023 θα μπορούσε να διαμορφωθεί στο 54% περίπου.
Εάν επιβεβαιωθεί η εκτιμώμενη πρόβλεψη των πωλήσεων, τα κέρδη του Ομίλου εκτιμάται ότι θα κυμανθούν μεταξύ 270 εκατ. ευρώ και 275 εκατ. ευρώ το 2023.
Διψήφιο ποσοστό ανόδου τον Φεβρουάριο
Όσον αφορά τα δεδομένα της φετινής χρονιάς, παρατίθεται αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων ανά χώρα τον Φεβρουάριο του 2023 και κατά το πρώτο δίμηνο του 2023:
Ελλάδα
Τον Φεβρουάριο του 2023, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +36% περίπου.
Συνολικά για το πρώτο δίμηνο του έτους 2023, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας – χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές – παρουσίασαν αύξηση κατά +41% περίπου σε σχέση με το 2022.
Κύπρος
Οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Φεβρουάριο του 2023 αυξήθηκαν κατά +40% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για τους πρώτους δύο μήνες του 2023 είναι αυξημένες κατά +36% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Βουλγαρία
Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +37% περίπου τον Φεβρουάριο του 2023, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για τους πρώτους δύο μήνες του 2023 είναι αυξημένες κατά +45% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Ρουμανία
Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση της τάξης του +32% περίπου τον Φεβρουάριο του 2023, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις στη Ρουμανία για τους πρώτους δύο μήνες του 2023 είναι αυξημένες κατά +36% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας