Σχέδια για τεράστιες επενδύσεις ύψους 180 δισ. ευρώ ανακοίνωσε η Volkswagen. Οι επενδύσεις αυτές θα αφορούν την παραγωγή ηλεκτρικών μπαταριών, όπως και τις δραστηριότητές της στη Βόρεια Αμερική. Η ανακοίνωση αυτή έρχεται κι ενώ οι ΗΠΑ έχουν εξαγγείλει τον Νόμο κατά του Πληθωρισμού ο οποίος προσφέρει οικονομικά κίνητρα σε εταιρείες εγχώριες και μη για δραστηριότητες στην πράσινη οικονομία.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει θέσει ως στόχο οι πωλήσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων να φθάσουν στο 50% των συνολικών πωλήσεων έως το 2030 και στο πλαίσιο αυτό τα δύο τρίτα του πενταετούς πλάνου επενδύσεων θα κατευθυνθεί στην ηλεκτροκίνηση και στην ψηφιοποίηση από 56% που προβλεπόταν στον περυσινό σχεδιασμό.
Εκτός Γερμανίας σχεδιάζει να μεταφέρει η VW μέρος της παραγωγής της
Βάσει του νέου σχεδιασμού, 15 δισ. ευρώ θα διατεθούν για μονάδες κατασκευής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα και πρώτες ύλες γι αυτές και η εξασφάλιση των απαραίτητων προμηθειών των πρώτων υλών θα προηγείται της κατασκευής των μονάδων.
Χθες Δευτέρα, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας Τόμας Σμαλ, ανακοίνωσε την κατασκευή μονάδας παραγωγής στο Καναδά με σκοπό τη λειτουργία της το 2027, που θα είναι η πρώτη στη Βόρεια Αμερική. Παράλληλα, όπως ξεκαθάρισε δεν υπάρχουν σχέδια για νέες μονάδες στην Ευρώπη, καθώς οι τρεις υπάρχουσες καλύπτουν τις ανάγκες της εταιρείας.
Η Volkswagen θέλει να κορυφωθεί η παραγωγή των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2025 και κατόπιν σταδιακά να συρρικνώνεται, βάσει του δεκαετούς πλάνου που παρουσίασε τον περασμένο Σεπτέμβριο ο Όλιβερ Μπλουμ όταν ανέλαβε τα καθήκοντα του διευθύνοντα συμβούλου.
Αργότερα στην διάρκεια της ημέρας, η Volkswagen θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα μιας εικονικής άσκησης βάσει της οποίας όλες οι εταιρείες του ομίλου (Porsche, Audi, Bentley μεταξύ άλλων) εισέρχονται στο χρηματιστήριο.
Παράλληλα, θα παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς θα βελτιώσει τη λειτουργία της μονάδας λογισμικού Cariad, η οποία δεν βαίνει βάσει του αναμενομένου. Για το 2022, κατέγραψε ζημίες της τάξεως των 2,1 δισ. ευρώ με έσοδα 800 ευρώ.
Latest News
Συνεχίζεται το θρίλερ του σαμποτάζ στον Nord Stream - Οι Γερμανοί βάζουν στο κάδρο την Πολωνία
Ο κύριος ύποπτος για το σαμποτάζ στον Nord Stream είναι Ουκρανός εκπαιδευτής καταδύσεων - Ζούσε κοντά στη Βαρσοβία
Συμφωνία Boeing-εργαζόμενων βάζει τέλος στα σενάρια απεργίας - Πόσο αυξάνονται οι μισθοί
Η Boeing κερδίζει περισσότερη ηρεμία σε μια εποχή που αντιμετωπίζει πολλαπλά προβλήματα και προχωρά σε προσπάθειες εξυγίανσης
Γιατί η Coca Cola μπαίνει στο στόχαστρο των ιρλανδικών αρχών
Η Coca-Cola HBC, εμφιαλωτής προϊόντων της Coca-Cola Company με έδρα την Ελβετία, συμφώνησε τη συναλλαγή πολλών εκατομμυρίων ευρώ μέσω θυγατρικής στη Βόρεια Ιρλανδία
Πώς ερμηνεύει η Γέλεν τα στοιχεία της ανεργίας - Γιατί δεν βλέπει κινδύνους
Η υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ προσπάθησε να κατευνάσει τις ανησυχίες για την οικονομία μετά τα στοιχεία για την αγορά εργασίας
Χάρις Vs Τραμπ: Ποιος θα αυξήσει περισσότερο το δημοσιονομικό έλλειμμα;
Οι δύο διαφορετικοί δρόμοι που έχουν να επιλέξουν οι ψηφοφόροι στις ΗΠΑ στις αμερικανικες εκλογές - Πώς θα αποφασίσουν
Γιατί τo κλείσιμο εργοστασίων δεν θα σώσει την Volkswagen [γράφημα]
Αντιμέτωπη με πλήθος προκλήσεων η Volkswagen
Το colpo grosso των τραπεζών με τις ασφάλειες και ο Συμβιβασμός της Δανίας
Πώς ένα παραθυράκι βοηθά την ευρωπαϊκή χρηματοπιστωτική ενοποίηση
Ακούραστος ο Μπιλ Γκέιτς: «Θα δουλεύω για ακόμα... 30 χρόνια, όπως ο Μπάφετ»
Aκόρεστη η δίψα του Μπιλ Γκέιτς για εργασία - Θέλει να ακολουθήσει τα βήματα του μακροχρόνιου φίλου του Γουόρεν Μπάφετ
Ποια αυτοκίνητα αγοράζουν πλέον οι Ευρωπαίοι -Το νέο τοπίο [γράφημα]
Η μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) δημιούργησε προϋποθέσεις να αλλάξουν πολλά στον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας
Τζεντιλόνι: Η Ευρώπη διέψευσε τις Κασσάνδρες- Πρόκληση η Κίνα
Η Ευρώπη πρέπει να κρατήσει τις πόρτες του εμπορίου ανοικτές, υποστηρίζει ο απερχόμενος Επίτροπος, Πάολο Τζεντιλόνι