«Γκάζια» αποφάσισε να πατήσει η Volkswagen στον τομέα της ηλεκτροκίνησης καθώς την Παρασκευή ανακοίνωσε ότι θα ανανεώσει τη στρατηγική της στο software, ενώ παράλληλα παρουσίασε ένα νέο πενταετές επενδυτικό σχέδιο, το οποίο τέθηκε υπόψη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας.

Τα υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου συζήτησαν πώς θα ανανεώσουν το δίκτυο παραγωγής του γερμανικού ομίλου ώστε να επιταχύνουν την πράσινη μετάβαση σε πιο «καθαρή» οδήγηση, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Η Volkswagen, η οποία διαθέτει από premium μάρκες όπως Audi και Porsche έως τα πιο μαζικής απήχησης VW και Seat, έχει επίσης εξετάσει πώς να διορθώσει μια στρατηγική στον τομέα του λογισμικού που μαστίζεται από καθυστερήσεις και υπερβάσεις κόστους.

Πλήρεις λεπτομέρειες για όσα συζητήθηκαν θα παρουσιαστούν στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας στις 14 Μαρτίου.

Νέο εργοστάσιο για το Trinity;

Το Reuters ανέφερε νωρίτερα την Παρασκευή ότι τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου επρόκειτο να συζητήσουν εάν θα κατασκευάσουν ένα νέο εργοστάσιο για το ηλεκτρικό σεντάν Trinity στη συνεδρίαση της Παρασκευής, μια απόφαση που όπως είχε δηλώσει ο επικεφαλής της VW, τον περασμένο Δεκέμβριο, θα λαμβανόταν αυτόν τον μήνα.

Η ανακοίνωση της Volkswagen δεν ανέφερε εάν το σχέδιο, που είχε εκπονηθεί υπό τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο Herbert Diess, θα προχωρήσει ή αν θα πραχθεί το νέο αυτοκίνητο στο κύριο εργοστάσιο της εταιρείας στο Wolfsburg, μια ιδέα που υιοθέτησαν κάποια στελέχη στα τέλη του περασμένου έτους.

Το συμβούλιο επρόκειτο επίσης να συζητήσει ποια νέα μοντέλα θα μπορούσαν να παραχθούν στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Ανόβερο μετά το τέλος της παραγωγής του VW Bus 6.1 και το εργοστάσιο στο Όσναμπρουκ, στο οποίο θα μπορούσε να κατασκευαστεί ένα νέο μοντέλο Porsche, σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, η οποία επικαλέστηκε άγνωστες πηγές.

Φόβοι και διαψεύσεις για 1000 απολύσεις

Οι εργαζόμενοι εκφράζουν φόβους ότι πιθανώς να βρεθούν σε κίνδυνο 1.000 θέσεις εργασίας στο Αννόβερο εάν δεν ανατεθεί στο εργοστάσιο ένα νέο μοντέλο, όπως ανέφερε η εφημερίδα, επικαλούμενη πηγές από την πλευρά των εργαζόμενων.

Ωστόσο, εκπρόσωπος του συμβουλίου εργαζομένων διέψευσε το ρεπορτάζ της Handelsblatt, λέγοντας ότι οι θέσεις εργασίας στο Ανόβερο είναι εγγυημένες βάσει συμφωνίας με την εταιρεία μέχρι το 2029. «Θα υπάρξει μια βιώσιμη λύση για το Ανόβερο», τόνισε με εμφανή την αισιοδοξία του ο εκπρόσωπος των εργαζομένων.

Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen και της Porsche, Oliver Blume, ανέλαβε το τιμόνι της εταιρείας το περασμένο φθινόπωρο και τότε ανέβαλε τη συνάντηση από την αρχική προγραμματισμένη ημερομηνία που ήταν τον Νοέμβριο.

Ο νέος CEO έχει ανατρέψει τα στρατηγικά σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας από τότε που ανέλαβε με σκοπό να εξορθολογίσει τις επιχειρηματικές δραστηριότητές της, κινούμενος αντίθετα με τον προκάτοχό του Diess, ο οποίος ήταν γνωστός για τα φιλόδοξα σχέδια αλλά επικρίθηκε από ορισμένους, συμπεριλαμβανομένου του συμβουλίου εργαζομένων, για έλλειψη σαφούς σχεδίου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green