Το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο παραδόθηκε στη Mediterranean Shipping Co από την Κίνα. Πρόκειται για πλοίο το οποίο έχει μήκος 400 μέτρα και μπορεί να στοιβάζει εμπορευματοκιβώτια σε βάθος έως 26 μέτρων.
Η Mediterranean Shipping Co (MSC) παρέλαβε το πλοίο, το οποίο ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο Hudong Zhonghua της Κίνας, το οποίο ανήκει στην China State Shipbuilding Corporation και έχει συνολική χωρητικότητα 24.116 TEU.
Το TEU σημαίνει «ισοδύναμη μονάδα είκοσι ποδιών» και είναι ένα μέτρο της χωρητικότητας φορτίου όπως χρησιμοποιείται για πλοία εμπορευματοκιβωτίων και λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων.
Ναυτιλία: Τι θα φέρει το «διαζύγιο» Maersk – MSC
Το συγκεκριμένο πλοίο ονομάστηκε MSC Tessa και είναι το πρώτο στον κόσμο που ξεπέρασε το όριο των 24.000 TEU, με επιπλέον 112 υποδοχές για αυξημένη χωρητικότητα εμπορευματοκιβωτίων. Έχει μήκος 400 μέτρα, ήτοι 200 πόδια μεγαλύτερο από ένα τυπικό αεροπλανοφόρο. Μπορεί να στοιβάζει δοχεία ύψους έως και 25 στρώσεων.
Ο σχεδιασμός
Ο σχεδιασμός του Tessa ενσωματώνει πολλά χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την ενεργειακή απόδοση. Χρησιμοποιεί «τεχνολογία λίπανσης αέρα», μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές άνθρακα έως και 4%.
Η MSC διαθέτει επί του παρόντος 114 πλοία υπό παραγγελία, τα οποία θα έχουν συνολική χωρητικότητα περίπου 1,5 εκατομμυρίου TEU, αναφέρει η Port Technology.
Ο γίγαντας της ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων με έδρα την Ελβετία είναι ο μεγαλύτερος μεταφορέας στον κόσμο, με συνολική χωρητικότητα 4.352.617 TEU σε 665 πλοία.
Το γιγάντιο αυτό πλοίο θα καταπλέει στο Ρότερνταμ, την Αμβέρσα και το Felixstowe στη Βόρεια Ευρώπη, με μια επίσκεψη στην Tanger κατά τη διάρκεια του ταξιδιού επιστροφής του, πριν προχωρήσει στη Σιγκαπούρη.
Αν και όλα τα πλοία της συγκεκριμένης εταιρείας κινούνται χρησιμοποιοώντας συμβατικά καύσιμα, η MSC εξετάζει πιο βιώσιμες επιλογές, όπως τα βιοκαύσιμα και τα πλοία διπλού καυσίμου LNG.
Η εταιρεία έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές με βιοκαύσιμα και σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση του στο εγγύς μέλλον.
Η MSC παρήγγειλε επίσης πρόσφατα τα πρώτα της σχέδια με χρήση αμμωνίας, τα οποία πραγματοποιούνται στην Κίνα.
Latest News
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»