Επενδύσεις «στη στεριά» όχι όμως μακριά από τη θάλασσα, υλοποιεί η Costamare, αξιοποιώντας την ισχυρή ρευστότητα που διαθέτει. Όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο η Costamare Inc., η εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων, συμφώνησε να γίνει κορυφαίος επενδυτής στη Neptune Maritime Leasing Limited επενδύοντας 200 εκατομμύρια δολάρια. Η Neptune Leasing είναι μια εταιρεία ναυτιλιακής χρηματοδοτικής μίσθωσης προσανατολισμένη στην παροχή ευέλικτων λύσεων χρηματοδότησης στους πλοιοκτήτες, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από τον έμπειρο τραπεζίτη Χάρη Αντωνίου, ο οποίος θα συνεχίσει να είναι Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Χρονιά ρεκόρ για την Costamare – Τα έσοδα, η ρευστότητα και ο στόλος
Ο κ. Βασίλης Μαντζαβίνος, έμπειρος ναυτιλιακός τραπεζίτης, θα διοριστεί, μεταξύ άλλων, ως επιπλέον μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Neptune Leasing για λογαριασμό της Costamare. Η Costamare συνεργάζεται σε αυτό το εγχείρημα με το Latsco Family Office, το Family Office της οικογένειας της Μαριάννας Λάτση, το οποίο επίσης αυξάνει την επένδυσή του στη Neptune Leasing.
Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες αξίες του ενεργητικού, η Costamare πιστεύει ότι η επένδυση στη Neptune Leasing αποτελεί ευνοϊκή αξιοποίηση της αυξημένης ρευστότητας της και αναμένεται να παρέχει υγιείς αποδόσεις σε αποδεκτά επίπεδα κινδύνου. Το νέο εγχείρημα είναι συνεργατικό με την υπάρχουσα πλατφόρμα πλοιοκτησίας και αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τις ισχυρές σχέσεις που χτίστηκαν τις τελευταίες δεκαετίες με πλοιοκτήτες και εμπορικούς δανειστές στον τομέα της χρηματοδότησης πλοίων.
Υπενθυμίζεται ότι η Costamare Inc της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, με 49 χρόνια ιστορίας στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία ελέγχει ένα στόλο 72 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 531.000 TEU (συμπεριλαμβανομένου ενός πλοίου που θα πουληθεί) και επίσης ένα στόλο 45 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου συνολικής χωρητικότητας περίπου 2.436.000 DWT.
Latest News
«Δημιουργείται η “ Θαλάσσια Εγνατία", λέει ο Στυλιανίδης
«Τους τελευταίους 8 μήνες διακινήθηκαν ακτοπλοϊκώς στον άξονα της Εγνατίας 300.000 περισσότεροι επιβάτες και 200.000 οχήματα, από ό,τι το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019»
«Καμπανάκι» απο τον επικεφαλής της Maersk για την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα
Η Maersk προειδοποίησε για «αλυσιδωτές επιπτώσεις» σε ολόκληρο το παγκόσμιο δίκτυό της - Βουτιά 66% στις διελεύσεις πλοίων από την Διώρυγα του Σουέζ
«Έπεσαν» οι υπογραφές για την παραχώρηση της Μαρίνας Πύλου για 40 έτη - Τουλάχιστον 1,5 εκατ. το τίμημα
Ο Παραχωρησιούχος εκτιμάται ότι θα υλοποιήσει τα επόμενα έτη επενδύσεις άνω των 10 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της Μαρίνας Πύλου
Σε εξέλιξη η διάσωση του «Sounion» στην Ερυθρά Θάλασσα
Η CENTCOM ανέφερε μέσω X ότι «βρίσκεται επί του παρόντος σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης» του Sounion, που «είναι ακόμη στις φλόγες»
Καλλίνικος (Goldair) στον OT: Μπουλντόζες στο Θριάσιο μέσα στο 2024 – Το deal με την DFC
Σε προχωρημένο στάδιο η ωρίμανση του project στο Θριάσιο – Πώς προέκυψε το ενδιαφέρον της αμερικάνικης αναπτυξιακής τράπεζας, της DFC
Προς χρονιά ρεκόρ η κρουαζιέρα - 11 προτάσεις για την αποτροπή συνωστισμών στις αφίξεις
Ζητούμενο για την κρουαζιέρα θα πρέπει να είναι η λήψ μέτρων που να αποτρέπουν τη δημιουργία συνωστισμού στις αφίξεις
Αρχίζει η επιχείρηση ρυμούλκησης του «SOUNION» στην Ερυθρά Θάλασσα
Ρυμουλκά αναμένεται να ξεκινήσουν την Κυριακή την επιχείρηση ρυμούλκησης του υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιου Sounion στην Ερυθρά Θάλασσα
Κι άλλο χτύπημα από τους Χούθι - Σε πλοίο με εμπορευματοκιβώτια στον Κόλπο του Άντεν
Πρόκειται για τη δεύτερη φορά που το υπό σημαία Λιβερίας πλοίο δέχεται επίθεση από τους Χούθι
Αυξάνονται οι πυρκαγιές στα φορτία με κοντέινερ - Τα ατυχήματα και οι ανησυχίες στη ναυτιλία
Το 2023, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του Συστήματος Ειδοποίησης (CINS), καταγράφηκε κατά μέσο όρο ένα περιστατικό κάθε 9 ημέρες
Προχωρά ο σχεδιασμός για τον ΟΛΘ - Προς έγκριση προεδρικό διάταγμα
Οι υποχρεωτικές επενδύσεις «κλειδώνουν» με την έγκριση του προεδρικού διατάγματος για το master plan του λιμένα