Η SAIC Volkswagen Automotive Co προσφέρει 3,7 δισεκατομμύρια γιουάν (537 εκατομμύρια δολάρια) σε επιδοτήσεις στην Κίνα, ακολουθώντας περίσσοτερες από 40 μάρκες στη μείωση των τιμών εν όψει της αλλαγής των κανόνων εκπομπών ρύπων στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων παγκοσμίως.

Η κοινοπραξία μεταξύ της κινεζικής SAIC Motor Corp Ltd (600104.SS) και της γερμανικής Volkswagen προσφέρει επιδοτήσεις από 15.000 έως 50.000 γιουάν έως τις 30 Απριλίου για την πλήρη γκάμα της, η οποία περιλαμβάνει τα μοντέλα Teramont, Lavida και Phide , σύμφωνα με το Reuters.

Volkswagen: Ανακοίνωσε επενδύσεις ύψους 180 δισ. ευρώ

Η Guangzhou Automobile Group, ο κινέζος εταίρος τόσο της Honda Motor όσο και της Toyota Motor, έχει επίσης προσφέρει επιδοτήσεις από τις 15 Μαρτίου έως τις 31 Μαρτίου.

Πτώση πωλήσεων στην Κίνα

Οι κινεζικές πωλήσεις επιβατικών οχημάτων μειώθηκαν κατά 20% τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο, σύμφωνα με στοιχεία του κλάδου, παρόλο που ορισμένοι κατασκευαστές πρόσφεραν μειωμένες τιμές για να τονώσουν τη ζήτηση.

Οι πωλήσεις νέων ενεργειακών οχημάτων, που περιλαμβάνουν υβριδικά οχήματα με μπαταρίες και βύσματα μπαταρίας-βενζίνης, αυξήθηκαν ταχύτερα από τη συνολική αγορά, αντιπροσωπεύοντας πάνω από 30% τον Φεβρουάριο. Τον ίδιο μήνα, η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων BYD ξεπέρασε τις πωλήσεις των αυτοκινήτων με το σήμα της Volkswagen για δεύτερη φορά σε τέσσερις μήνες.

 Αυστηρότερο πρότυπο εκπομπών ρύπων

Τα κυβερνητικά σχέδια για ένα αυστηρότερο πρότυπο εκπομπών αυτοκινήτων από την 1η Ιουλίου έχουν προσθέσει πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους αντιπροσώπους να εκκαθαρίσουν τα αποθέματα οχημάτων που δεν πληρούν το πρότυπο, ανέφεραν οι αναλυτές της Fitch Ratings σε σημείωμα την Πέμπτη.

«Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να περιγράψουμε αυτό που συμβαίνει εκτός από μια καταστροφική πτώση στην απόδοση των πολυεθνικών μαρκών ICE (κινητήρων εσωτερικής καύσης)», δήλωσε ο Bill Russo της συμβουλευτικής Automobility με έδρα τη Σαγκάη.

Ο πόλεμος τιμών είναι πιθανό να επιταχύνει τον κατακερματισμό της τοπικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία έχει πάνω από 130 κατασκευαστές επιβατικών αυτοκινήτων, ανέφερε σε σχόλιό της την Παρασκευή η κρατική εφημερίδα Economic Daily.

Αλλά θα μπορούσε επίσης να βλάψει την κερδοφορία και την καινοτομία και να σταματήσει την ανάπτυξη του συνολικού τομέα, που αποτελεί πυλώνα της οικονομίας, αναφέρει η εφημερίδα.

Οι τοπικές κυβερνήσεις ανακοινώνουν κίνητρα για να αναζωογονήσουν τη ζήτηση για αυτοκίνητα που παράγονται από τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η κεντρική επαρχία Hubei και η υποστηριζόμενη από το κράτος Dongfeng Motor Group  έχουν προσφέρει από κοινού επιδοτήσεις έως και 90.000 γιουάν, ή 40% των τιμών καταλόγου για το βασικό σεντάν Citroen C6 που παράγεται από την κοινοπραξία της με τη Stellantis.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή