O ναυτιλιακός κολοσσός Evergreen ξαναχτυπά. Αφού έγινε πρωτοσέλιδο για την επιβράβευση των εργαζομένων της τον περασμένο Δεκέμβριο με τεράστια μπόνους στο τέλος του έτους αξίας έως και 52 μηνών, η εταιρεία με έδρα την Ταϊβάν αποφάσισε να δώσει συνέχεια στα μπόνους με επιπλέον 11 μισθούς για την απόδοσή τους το 2022.
Αυτό, όπως αναφέρει η Strait Times, φέρνει τα μπόνους για το 2022 σε μισθούς άνω των πέντε ετών.
Το θαλάσσιο ατύχημα που γέμισε τον πλανήτη με… πλαστικά παπάκια
Η εταιρεία κατέγραψε κέρδη σχεδόν 15 δισ. δολαρίων το περασμένο έτος, μια αύξηση 39,82% σε ετήσια βάση, χάρη στην ανάκαμψη της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας εμπορευματοκιβωτίων μετά την άρση των περιορισμών για την Covid-19 σε πολλές χώρες, καθώς και τη ραγδαία αύξηση των ναύλων.
Το 2021, η Evergreen Marine είχε ανακοινώσει μπόνους για το εργατικό της δυναμικό, το οποίο σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπέρασε και τους 40 μισθούς.
Η γενναιοδωρία της εταιρείας Evergreen φαίνεται πως την έχει καταστήσει ονειρικό μέρος εργασίας για πολλούς ανθρώπους. Βάσει σχετικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο, η Evergreen συνιστά τη νούμερο ένα εταιρεία ‒στην κατηγορία «old economy»‒ στην οποία οι πολίτες της Ταϊβάν θέλουν να απασχοληθούν.
Η Evergreen Marine δεν απάντησε αμέσως στο αίτημα των Straits Times για σχολιασμό, αν και προηγουμένως τόνισε σε τοπικούς δημοσιογράφους ότι οι εργαζόμενοι αποζημιώθηκαν με βάση την απόδοσή τους.
Πηγή, που ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη επειδή οι πληροφορίες είναι ιδιωτικές, είπε ότι το μέγεθος του απροσδόκητου κέρδους ποικίλλει ανάλογα με τον βαθμό εργασίας και τη λειτουργία ενός υπαλλήλου και τα υπερβολικά μπόνους ισχύουν μόνο για το προσωπικό με συμβάσεις που έχουν ως βάση το θεσμικό πλαίσιο της Ταϊβάν.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση